Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد لک، دروازه بان پرسپولیس با اخطاری که امروز مقابل آلومینیوم گرفت، سه اخطاره شد و مشکلی برای بازی با ماشین سازی ندارد

بلافاصله بعد از کارت زردی که وحید کاظمی به حامد لک نشان داد، برخی خبرگزاری ها به اشتباه دروازه بان پرسپولیس را 4 اخطاره معرفی کردند. این درحالی است که حامد لک تا قبل از بازی امروز فقط در جریان بازی مقابل نساجی و فولاد اخطار گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، در حالی که برخی خبرگزاری ها بعد از اینکه حامد لک در جریان دیدار امروز مقابل آلومینیوم اراک کارت زرد دریافت کرد به اشتباه اعلام کردند دروازه بان سرخ ها چهار اخطاره شده و بازی بعدی این تیم مقابل ماشین سازی را از دست داده، این دروازه بان هیچ مشکلی برای بازی بعدی تیمش ندارد.

حامد لک تنها مقابل نساجی به دلیل تلاش برای خارج کردن مهرداد بایرامی، مهاجم حریف از زمین بازی و کشیدن بازیکن حریف روی زمین، از داور کارت زرد گرفت و یک اخطار هم در بازی مقابل فولاد که همین هفته قبل برگزار شد، دریافت کرد.

خبرگزاری هایی که به اشتباه لک را محروم معرفی کرده بودند، اعتقاد داشتند این دروازه بان یک کارت زرد هم در جریان بازی با ذوب آهن گرفته اما بیژن حیدری در این دیدار هیچ اخطاری به دروازه بان پرسپولیس نداده بود. برای اطمینان بیشتر با بیژن حیدری تماس گرفتیم که این داور با تاکید بر ممنوع المصاحبه بودن داوران در پاسخ به اصرار ما گفت:

تا جایی که حضور ذهن دارم هیچ اخطاری به حامد لک ندادم، الان جایی هستم و دسترسی به لیست بازی ندارم اما می توانید لیست بازی را چک کنید، نام بازیکنان اخطاری در لیست وجود دارد.

مطابق لیست بازی بیژن حیدری در این دیداری دقیقه 9 به سعید آقایی، دقیقه 48 به کنعانی زادگان، دقیقه 57 به سیامک نعمتی و دقیقه 61 به کمال کامیابی نیا از پرسپولیس کارت زرد نشان داد و دقیقه 87 هم سعید آقایی را با کارت قرمز مستقیم اخراج کرد.

با این حساب حامد لک سه اخطاره است و محروم نیست.

لیست بازی پرسپولیس و ذوب آهن

 

اخبار داغ 

سند اختصاصی طرفداری از قرارداد میلیچ و استقلال تشویق تراکتور در بازی پرسپولیس و آلومینیوم! لیست و عکس 7 خانم بازیگر ایرانی که کشف حجاب کردند / منشوری های سینما آبروی ابولفضل پور عرب با یک عکس رفت فرانک لمپارد از چلسی اخراج شد توماس توخل سرمربی چلسی می شود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دروازه بان پرسپولیس لیست بازی کارت زرد حامد لک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۶۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال

به گزارش "ورزش سه"، دانیال اسماعیلی فر مدافع راست آماده این روزهای پرسپولیس که در دیدار مقابل نفت آبادان زننده یکی از گل‌های تیمش بود، بعد از انتشار تصاویر مربوط به بعد از شادی گلش، با رای کمیته انضباطی با یک جلسه محرومیت از همراهی تیمش و همچنین جریمه نقدی مواجه شد.

کمیته انضباطی اما در رای محرومیت این بازیکن قید کرده که او از حضور برابر سپاهان در جدال بعدی سرخ‌ها در لیگ برتر محروم خواهد بود. رایی که اکنون مورد اعتراض پرسپولیس قرار گرفته و آنها با اشاره به این موضوع که بازی بعدی‌شان مقابل آلومینیوم است، خواهان بررسی چرایی اینکه این کمیته قید محرومیت برابر سپاهان را اعلام کرده، هستند.

باشگاه پرسپولیس مدعی است در صورتی که این کمیته بازیکن تیم‌شان را محروم کرده، او باید از بازی بعدی تیم محروم می‌شد و اینکه آنها را به بازی خاصی ارتباط دهند، برای آنها سوال برانگیز شده است.

باید دید کمیته انضباطی به اعتراض پرسپولیسی‌ها بررسی خواهد کرد یا دانیال این هفته تیمش را برابر آلومینیوم در جام حذفی همراهی می‌کند و بعد از آن مقابل سپاهان یک جلسه محرومیتش را پشت سر می‌گذارد.

دیگر خبرها

  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست
  • عکس‌| آماده‌باش به جانشین اسماعیلی‌فر در پرسپولیس
  • جانشین دانیال در پرسپولیس کیست؟
  • آماده باش به وحدت برای جانشینی دانیال
  • عکس| رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست
  • سند: رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • وضعیت رامین رضاییان برای بازی مقابل پرسپولیس مشخص شد
  • ادعای سپاهان؛ رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست