Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@12:23:03 GMT

راه حل های خانگی و طبیعی برای افزایش وزن

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۶۹۷۱

راه حل های خانگی و طبیعی برای افزایش وزن

کاهش وزن برای برخی افراد از اولویت‌های اصلی است، اما لاغر شدن به طور طبیعی نیز یک چالش بزرگ محسوب می‌شود. شاید برای حفظ سلامتی و اندام متناسب لازم باشد، وزن اضافه کنید.

در این مطلب از چند روش برای افزایش وزن گفته ایم که می‌توانید  با بکارگیری آنها چند کیلو وزن اضافه کنید.

 مصرف گوشت قرمز 

مصرف گوشت قرمز راهی موثر برای افزایش وزن آسان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ماده غذایی حاوی مقدار زیادی پروتئین و آهن است. می‌توانید گوشت را با مقداری روغن زیتون اضافه کرده و در فر بپزید. برخی از قسمت‌های گوشت قرمز منبع خوبی از چربی هستند اما به یاد داشته باشید که از ترکیب گوشت قرمز با چربی بالا پرهیز کنید، زیرا قطعاً روش سالمی برای افزایش وزن نیست.

 کره بادام زمینی 

بادام زمینی مملو از پروتئین و چربی است. این مغز یک ماده غذایی ایده‌آل برای افرادی است که می‌خواهند وزن اضافه کنند. یک قاشق غذاخوری کره بادام زمینی حدود ۱۰۰ کالری دارد. کره بادام زمینی همچنین حاوی ویتامین‌هایی مانند ویتامین B، ویتامین E و منیزیم است. یک لایه ضخیم کره بادام زمینی را روی یک نان گندم کامل بمالید و یک صبحانه سالم و چاق کننده داشته باشید.

 

شیر کامل

یک راه حل ساده برای افزایش وزن، جایگزینی شیر بدون چربی با شیر کامل است. شیر کامل ۶۰ کالری اضافی در هر لیوان نسبت به شیر بدون چربی به شما می‌دهد.

 میوه بخورید

میوه‌ها، به ویژه میوه‌های گرمسیری می‌توانند به شما در افزایش وزن کمک کنند. انبه، موز، پاپایا و آناناس دارای قند طبیعی زیاد هستند که راهی عالی برای افزایش وزن است.

 آووکادو، میوه چرب

مصرف آووکادو یک روش عالی برای افزودن چربی‌های خوب به رژیم غذایی است. فقط نیمی از آووکادو حاوی ۱۴۰ کالری است. این میوه چرب همچنین منبع خوبی از ویتامین‌ها و مواد معدنی مانند ویتامین E، اسیدفولیک و پتاسیم است.

نان گندم کامل مصرف کنید

خوردن نان گندم کامل یک روش شگفت‌انگیز برای افزایش وزن آسان است. نان گندم کامل از مواد مغذی کافی برای یک صبحانه سالم و همچنین افزودن کالری کافی برخوردار است. این نوع نان همچنین حاوی فیبر و مواد معدنی است که در نان‌های سفید معمولی وجود ندارد.

کره یا روغن حیوانی را امتحان کنید

کره دارای کالری زیادی است. اگر از نوشیدن شیر روزانه خسته شدید، یک تکه تست کامل را روی شعله ملایم با کره تفت دهید. این ترکیب یک صبحانه عالی است و تمام مواد مغذی مورد نیاز روزانه را به شما می‌رساند. همیشه به یاد داشته باشید، کره چربی اشباع شده دارد، بنابراین آن را در حد اعتدال بخورید. استفاده از روغن حیوانی در پخت و پز نیز راه خوبی برای افزایش وزن است.

 

آجیل را فراموش نکنید

مغزیات میان‌وعده‌ای عالی برای افزایش وزن هستند. نکته مثبت اینکه به راحتی می‌توانید آن‌ها را در کیف و محل کار یا دانشگاه همراه داشته باشید.

پنیر

بهترین نکته در مورد پنیر این است که می‌توانید تقریباً در هر غذایی آن را استفاده کنید. به طور کلی، بیشتر پنیر‌ها دارای چربی زیادی هستند، بنابراین مصرف پنیر به فرد کمک می‌کند تا به طور طبیعی وزن اضافه کند.

سیب زمینی را امتحان کنید

همه عاشق سیب زمینی هستند. شما می‌توانید این ماده خوراکی غنی از کربوهیدرات را به رژیم غذایی خود اضافه کنید تا خیلی سریع وزن اضافه کنید. سیب زمینی دارای مقدار زیادی پروتئین و فیبر است.

این‌ها برخی از غذا‌های طبیعی برای افزایش وزن بودند. چه بخواهید لاغر شوید و چه بخواهید چاق شوید، نمی‌توانید غذای ناسالم بخورید. فراموش نکنید که اگر چیزی کالری بالایی داشته باشد، قطعاً به این معنی نیست که می‌توانید برای افزایش وزن آن را بخورید.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: افزایش وزن ویتامین E افزایش وزن سبک زندگی پارسی خبر ویتامین e اضافه وزن کره بادام زمینی برای افزایش وزن نان گندم کامل داشته باشید اضافه کنید گوشت قرمز وزن اضافه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۶۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوازم خانگی گران خواهد شد؟

محمود سیجانی اظهار داشت: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است و هنوز تایید نشده است.

به گزارش خبرآنلاین، در روز‌های پایانی سال گذشته رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی از افزایش قیمت بدون سر و صدای برخی کارخانه‌ها در یک ماه گذشته خبر داد و در سال جاری هم گزارش‌هایی از افزایش قیمت برخی از برند‌های لوازم خانگی منتشر شد.

اما محمود سیجانی درباره اخبار منتشر شده از افزایش قیمت بدون مجوز لوازم خانگی، اظهار کرد: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است و هنوز تایید نشده است.

وی افزود: تا زمانی که سازمان حمایت با این درخواست‌ها موافقت نکرده، شرکت‌ها اجازه افزایش قیمت ندارند.

دیگر خبرها

  • مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مرکز آموزش قدس سپاه همدان برای تولید و کاشت نهال
  • اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در همدان
  • غذا‌هایی که شکم تخت به شما هدیه می‌دهد
  • چرا میگن پنیر کاتیج یا کوتاژ مصرف کنید؟+ طرز تهیه کامل
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • روشی که طول عمر شما را بیشتر می‌کند
  • بورل: کل خسارت مادی به غزه بیش از ۹۰ میلیارد دلار است
  • با این نوشیدنی‌ها قند و شکر را کنار بگذارید
  • ورزش ممکن است پیری را معکوس کند