Web Analytics Made Easy - Statcounter

پپ گواردیولا معتقد است کاری که سم آلاردایس در تیم های ته جدولی انجام می دهد، شانسی نیست و نشانه نبوغ اوست.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در کنفرانس خبری پیش از بازی با وست برومویچ آلبیون حضور پیدا کرد و در مورد سم آلاردایس، فرانک لمپارد و رقابت در لیگ صحبت کرد. به گزارش طرفداری، پپ گواردیولا در مورد اخراج فرانک لمپارد گفت:

باید پیروز شوی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم در مورد پروژه ها و تفکرات صحبت می کنند اما چنین چیزی وجود ندارد. باید ببری و اگر نبری، اخراج می شوی. من به تصمیم چلسی احترام می گذارم اما فرانک در قلب من جا دارد و امیدوارم که وقتی قرنطینه تمام شد، بتوانم به رستوران رفته و او را دوباره ببینم. همه چیز در کار ما به نتایج وابسته است، نه سبک بازی یا فلسفه. باید نتیجه بگیری و اگر این اتفاق رخ ندهد، فرد دیگری جایگزین تو می شود. من تصمیم چلسی را قضاوت نمی کنم چون در آن تیم نیستم. باید به تمامی تصمیم ها احترام گذاشت.

گاهی خبرنگاران از باشگاه ها می خواهند که صبور باشند، در صورتی که خود خبرنگاران صبور نیستند. دنیای ما روی تلاش برای پیروزی هر چه بیشتر، می چرخد. اگر چنین اتفاقی نیافتد و مدیر ورزشی، مالک و هیئت مدیره پشت تو نباشند، می دنی که باید بروی. همه مربیان به زمان نیاز دارند تا کاری که شما می خواهید را انجام دهند. همه می خواهند که سریعاً نتیجه بگیرند و هر چه سریع تر قهرمان لیگ شوند. سخت است که در مورد پروژه صحبت کنید، در یک ماه ممکن است هر آن چه ساختی را خراب کنی، حریفان تیم ها و مربیان خوبی دارند.

سم آلاردایس و وست برومویچ

سم آلاردایس؟ او نیز مانند همه، هم نتایج خوب و نتایج بد داشته است. بر عهده گرفتن هدایت یک تیم در اواسط فصل کار راحتی نیست اما مقابل وولورهمپتون، لیورپول و سایر باشگاه ها، او نتایج خوبی کسب کرد. وست برومویچ در زمین ما و مقابل ما مساوی کرد، مقابل چلسی هم مساوی کرد. سم آلاردایس برای بر عهده گرفتن هدایت تیم ها در زمانی که همه فکر می کنند همه چیز به پایان رسیده، یک نابغه است. این اتفاق یک بار، دو بار، سه بار افتاده است و نمی توان گفت که شانسی است، او این کار را بارها انجام داده است.

تمرینات امروز خیلی خوب بود. برای بازی فردا مقابل وست برومویچ خوش بینیم. نتایج به شما اعتماد به نفس خارق العاده ای را اضافه می کنند. نتایج باعث می شوند خوب بازی کنید یا خوب بازی می کنید و نتیجه می گیرید؟ هر دوی این ها به هم ربط دارند اما ما در پایان ژانویه هستیم پس فقط وست برومویچ در ذهن ماست. باید ببینیم که از زمان حضور سم آلاردایس، آن ها چه عملکردی داشته اند.

می دانم که تیم های آلاردایس چقدر در ضربات ایستگاهی، پرتاب اوت ها و کرنرها خوب هستند. تصور می کنم که آن ها روی همین موضوع کار کرده اند تا ما را از این طریق در این بازی آزار دهند. آن ها از کانال ها حمله می کنند و بازیکنان فوق العاده سریعی دارند اما در عین حال، باید به دنبال نقاط ضعف بود. باید کمی بهتر از تقابل قبلی، بازی کنیم. ما در پایان آن دیدار شانس پیروزی داشتیم اما روش بازی ما خوب نبود.

رقابت قهرمانی لیگ برتر

صدرنشین لیگ برتر منچستریونایتد است. ما به تعداد برابری بازی کرده ایم و خواهیم دید چه می شود اما در حال حاضر ما در صدر نیستیم و اختلاف امتیاز بین شش تیم برتر بسیار کم است. من توجهی به جدول ندارم، همان طور که وقتی  در رده دوازدهم بودیم و نه امتیاز از صدرنشین کمتر داشتیم، به جدول زیاد توجه نکردم. تمرکز من پس از بازی با چلتنهام، وست برومویچ و دیدن چندین سریال در BBC بود و بس.

فکر می کنم بازی مقابل ساوتهمپتون با تمام سختی اش، یکی از نقاط عطف بود. آن ها فرم فوق العاده خوبی داشتند. بعد از آن، بازی مقابل نیوکاسل و پروسه ای که آغاز کردیم تا بهتر بازی کنیم و نتایج به ما اعتماد به نفس دادند. ما از صدر جدول فاصله داشتیم و کم کم به صدر نزدیک شدیم. تیم بهتر خوابید، بهتر تمرین کرد. همیشه در مورد گذشته سوال می پرسید، من علاقه مند به چنین چیزی نیستم چون گذشته، گذشته است و چیزی که مهم است، آینده است.

همچنین بخوانید:

معرفی بازی های هفته 20 لیگ برتر انگلیس با گل های ماندگار تقابل های تیم ها (2020/21) / ویدیو

 

اخبار داغ 

سند اختصاصی طرفداری از قرارداد میلیچ و استقلال تشویق تراکتور در بازی پرسپولیس و آلومینیوم! لیست و عکس 7 خانم بازیگر ایرانی که کشف حجاب کردند / منشوری های سینما آبروی ابولفضل پور عرب با یک عکس رفت فرانک لمپارد از چلسی اخراج شد توماس توخل سرمربی چلسی می شود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پپ گواردیولا سم آلاردایس وست برومویچ تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۷۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری

به گزارش "ورزش سه"، اکبر محمدی که سال‌ها در تیم‌های ملی پایه فوتبال ایران فعالیت می‌کرد و از او به عنوان کاشف ستاره‌هایی مثل سردار آزمون، علیرضا جهانبخش و ... یاد می‌شود بعد از چند سال که در عرصه مدیریتی فوتبال فعالیت کرد، امسال به نیمکت برگشت و به عنوان سرمربی مس کرمان عملکرد مناسبی داشت.

محمدی در اوایل فصل جاری بعد از نتایج ضعیف مس کرمان در لیگ دسته اول که این تیم را به قعرجدول رده‌بندی مسابقات برده بود، هدایت نارنجی‌های باسابقه فوتبال ایران را قبول کرد و در مدت فعالیت خود توانست عملکرد خوبی به جا بگذارد.

اکبر محمدی که تیمش روز یکشنبه در هفته بیست و هشتم لیگ یک توانست در شیراز مقابل شهرراز بازی باخته را به تساوی بکشاند، تاکنون در 21 بازی به عنوان سرمربی مس کرمان فعالیت کرده و رکوردی جالب را در نباختن به ثبت رسانده است.

مس کرمان با هدایت محمدی در 21 بازی تنها سه شکست را تجربه کرده است؛ نارنجی‌پوشان که در 7 هفته ابتدایی تنها 5 امتیاز اندوخته بودند، از زمان حضور محمدی در راس کادرفنی 34 امتیاز به دست آوردند و حالا به رتبه‌های تک رقمی دست یافتند. مس اکنون در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار گرفته و اگرچه شانسی برای صعود ندارد، اما تلاش می‌کند جایگاه بهتری را برای خود در پایان مسابقات ارزیابی کند.

مربی نام آشنای فوتبال ایران حالا توانسته بار دیگر نام خود را در فضای مربیگری فوتبال مطرح کند و نشان بدهد که همچنان توانایی‌های فنی خوبی دارد که به سود تیم‌های تحت هدایتش باشد.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان افزود: در 21 هفته‌ای که کادر فنی تیم مس حضور پیدا کرده است درصدد بودیم از شکست و تفکر پذیرش راحت باخت فاصله بگیریم که خوشبختانه در این زمینه موفق بودیم و تنها سه شکست در این 21 هفته ثبت شد که یک باخت آن نیز در نیم فصل دوم به بازی برابر خیبر برمی‌گشت که به هیچ عنوان منصفانه و فوتبالی رخ نداد.

دیگر خبرها

  • فرانک لمپارد: پدرم من را به پارک برد و مجبورم کرد فوتبال بازی کنم / زیرنویس فارسی
  • آیا تیم‌های انگلیسی مشکل فشردگی برنامه بازی دارند؟
  • اعتراف جالب اوسمار درباره دوران جوانی و فوتبال بازی کردنش
  • اوسمار: استعداد بازی نداشتم، مربی شدم
  • موفقیت بهای سنگینی دارد؛ «ستارگان نفس بریده»
  • گواردیولا: بازیکنانم باید دو روز در یخچال بمانند!
  • همه علیه ستاره بارسا: حق با گواردیولا بود!
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!
  • کاسورلا: مربیگری، ژاوی را عوض کرده است/ او داد هم نمی‌زد!