Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@04:13:00 GMT

۱۰۹ دانش‌آموز برتر قشم تقدیر شدند

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۷۰۳۱

۱۰۹ دانش‌آموز برتر قشم تقدیر شدند

بهرام پور اشرف عصر دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تعداد ۱۷۵ دانش‌آموز قشمی در این دوره از مسابقات استانی حضور یافتند که از این تعداد ۳۶ نفر در مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری و ۷۳ نفر در مسابقات فرهنگی و هنری به مقام‌های اول تا سوم استانی دست یافتند.

وی ادامه داد: مسابقه پرسش ریاست جمهوری سال ۸-۹۷ با موضوع «آیا مدرسه محیطی دلپذیر، شاد و پرنشاط است؟» در رشته‌های مختلفی از جمله مقاله آموزشی، داستان، شعر، عکس، نقاشی، رسانه‌های مجازی و غیره برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم با اعلام کسب مقام اول مسابقات توسط شهرستان قشم، تصریح کرد: عکاسی، خوشنویسی، موسیقی، نقاشی، گلابتون دوزی، سخنوری، داستان، شعر، رسانه و فضای مجازی، فیلم کوتاه و غیره از جمله رشته‌های مسابقات فرهنگی و هنری است.

وی اظهار کرد: به دلیل محدودیت‌های بیماری کرونا، از ۳۱ دانش‌آموز به نمایندگی از برگزیدگان این مسابقه تقدیر شد.

پور اشرف افزود: مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری به دلیل شیوع ویروس کرونا امسال با عنوان «فرزندانم برای مقابله با ویروس کرونا چگونه باید با اعضای خانواده خود همکلاسی هامدرسه و دوستان یاری و کمک کنیم؟» برگزار می‌شود و تاکنون دانش‌آموزان قشم استقبال خوبی از این مسابقات داشتند.

بیش از ۲۷ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در ۲۲۳ مدرسه شهرستان قشم مشغول تحصیل هستند.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

برچسب‌ها مدارس علیرضا نصری مسابقات دانش آموزی قشم سال تحصیلی 99

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس علیرضا نصری مسابقات دانش آموزی مدارس علیرضا نصری مسابقات دانش آموزی قشم سال تحصیلی 99 اخبار کنکور شهرستان قشم دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۷۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۳ دانش آموز آملی براثر تصادف

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد طالبی چاری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل گفت: ظهر امروز در پی وقوع حادثه تصادف که منجر به مصدوم شدن سه نفر از دانش آموزان شد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از وقوع سانحه، راننده از صحنه متواری شده که با دستور دادستانی به مرجع انتظامی، متهم تحت تعقیب قرار گرفته و در کمتر از چند ساعت، خودرو توقیف و دستور دستگیری مرتکب صادر شد.

طالبی با اشاره به معرفی ۳ مصدوم این حادثه به پزشکی قانونی، گفت: راننده خودرو نیز دستگیر شده و با تشکیل پرونده در یکی از شعب دادیاری دادسرای شهرستان تحقیقات از وی آغاز شد.

دادستان آمل تاکید کرد: ۳ دانش آموز دختر آسیب دیده در این حادثه بلافاصله به بیمارستان منتقل و پس از طی مراحل درمانی از بیمارستان مرخص شدند.

وی گفت: برای ضارب پرونده با اتهاماتی از جمله ایراد صدمه بدنی غیرعمدی، اخلال در نظم از طریق رانندگی نامتعارف در اماکن عمومی، فرار از صحنه تصادف و رانندگی بدون گواهینامه رسمی، قرار وثیقه صادر و به لحاظ عجز از ایداع وثیقه به کانون اصلاح و تربیت ساری اعزام شد.

طالبی یادآور شد: خودروی توقیف شده جهت عبرت آموزی در یکی از میادین اصلی شهرستان آمل در معرض دید عموم قرار گرفت.

کد خبر 6086933

دیگر خبرها

  • رقابت ۲ هزار و ۲٠٠ دانش آموز زرندی در کنکور
  • ضارب فراری دختران دانش‌آموز که دستگیر شد کیست؟
  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است
  • مصدومیت ۳ دانش آموز آملی براثر تصادف
  • تقدیر حفاظت محیط زیست اشنویه از دانش آموز حافظ حیات وحش
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • جشن عبادت ۱۳۰۰ دانش آموز شهرستان همدان
  • مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد