Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس پلیس فتای مازندران از انهدام باند ۲۰ میلیارد ریالی کلاهبرداری اسکیمری در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساریبه نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس مازندران، سرهنگ سامع خورشاد اظهار داشت: کلاهبرداران از طریق راه اندازی  دستگاه اسکیمر در یکی از پمپ بنزین‌های سطح کشور و میوه فروشی‌های سیار و دوره‌ گرد با دریافت کارت‌های بانکی شهروندان اقدام به کپی برداری از کارت عابر آن‌ها کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این افراد پس از انتقال چندین باره وجوه در کارت‌های بانکی مختلف، در نهایت برای خرید طلا به یکی از طلا فروشی‌های استان‌های همسایه مراجعه و از کارت شناسایی جعلی برای معرفی خود برای خرید استفاده می‌کردند.

خورشاد با بیان اینکه متهمان به جرم ارتکابی معترف و اظهار داشتند که 451 عدد عابر کارت شهروندان را کپی و با آن‌ها طلا خریداری کرده اند، گفت: کارشناسان مبلغ سرقت شده از حساب‌های بانکی مالباختگان را 20 میلیارد ریال برآورد کرده و در حال بررسی هستند.

کلاهبرداری‌های میلیاردی در سایتهای همسریابی و صیغه‌یابی!باند جاعلان مدرک دانشگاهی خارجی در استان البرز متلاشی شد/کلاهبرداری 100 میلیاردی از مالباختگان

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی مازندران توصیه کرد: هنگام خرید با کارت بانکی و انجام عملیات بانکی با دستگاه پوز سیار حتما رمز اول توسط دارنده کارت وارد شود و از در اختیار گذاشتن رمز‌های بانکی خود به دیگران و فروشنده‌ها خودداری شود.

انتهای پیام/ 681/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۷۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش سوالات آزمون‌های نهایی و استخدامی ترفندی برای کلاهبرداری

                                                                    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سرهنگ علی رضا یعقوبی اظهار داشت: بررسی‌ها نشان می‌دهد با نزدیک شدن به پایان سال تحصیلی و شروع فصل امتحانات و همچنین برگزاری آزمون‌های سراسری و استخدامی برخی سازمان‌ها، آگهی‌های جعلی با موضوع  فروش سوالات در فضای مجازی منتشر شده است.   وی افزود: این نوع تبلیغات صرفا ترفندی برای کلاهبرداری است ممکن است با هدایت شهروندان به درگاه جعلی بانکی، موجودی حساب بانکی را خالی کنند و یا با پرداخت بیعانه از آنها کلاهبرداری نمایند.   رئیس پلیس فتا ایلام عنوان کرد: توصیه می‌شود شهروندان و کاربران گرامی فریب این نوع تبلیغات جعلی را نخورند و از واریز وجه برای صاحبان این نوع آگهی‌ها خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • خبر مهم درباره کارت به کارت و خرید با کارت بانکی
  • با آگهی‌های اجارهٔ ارزان خانه گول نخورید!
  • آگهی‌های دروغین اجاره ارزان خانه؛ بیعانه ندهید!
  • فروش سوالات آزمون‌های نهایی و استخدامی ترفندی برای کلاهبرداری
  • مراقب کلاهبرداران اخذ مدارک تحصیلی باشید
  • فروش سوالات آزمون‌های نهایی و استخدامی ترفندی برای کلاهبرداری است
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • نیاز ۱۵۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل جاده بیرجند - قاین
  • دستگیری اعضاء باند حرفه‌ای کپی کارت‌های بانکی در محمودآباد
  • خرید از فاصله ۵سانتی‌متری