Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@18:30:11 GMT

ما از آمریکا هراسی نداریم

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۷۰۸۴

ما از آمریکا هراسی نداریم

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه المیادین از تظاهرات دهها هزار نفر در صنعا در چارچوب روز جهانی برای یمن خبر داد.

از سوی دیگر محمد علی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد: اینکه آمریکا انصارالله را در فهرست تروریسم خود قرار داده است مایه افتخار ماست و مفتخریم که مایه هراس آمریکا شده ایم.

وی افزود: ما از آمریکا هراسی نداریم و ملت ما امروز با پایداری خود، ثبات در برابر رویارویی با تهدیدات و دشمن را مورد تاکید قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیم المغلس استاندار استان تعز هم به المیادین گفت: اینکه آمریکا انصارالله را در فهرست تروریسم قرار داده است، شکست محاصره و جنگ علیه ما با نظارت آمریکا را نشان می دهد.

وی تاکید کرد: تصمیم آمریکا بر عزم و توان ما برای رویارویی افزوده است. آمریکا و اسرائیل به دنبال چپاول ثروتهای یمنی ها و به زانو درآوردن و تغییر هویتشان هستند. ملت یمن امروز قوی تر از هر زمان دیگری است.

کد خبر 5130725

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد علی الحوثی یمن عراق ایالات متحده امریکا جو بایدن بغداد عربستان سعودی سوریه رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ روسیه فلسطین ویروس کرونا ایران آلکسی ناوالنی داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۷۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسینه شدن ۳۲ هزار قطعه طیور بومی در مهاباد علیه نیوکاسل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، عباس آغاز افزود: در ششمین مرحله مایه‌کوبی طیور بومی علیه بیماری نیوکاسل که به صورت رایگان توسط سه تیم عملیاتی و نظارتی از اول اسفند سال ۱۴۰۲ تا ششم فروردین امسال انجام شد، طیور بومی روستا‌های این شهرستان علیه این بیماری واکسینه شدند.
او اضافه کرد: نیوکاسل یک بیماری ویروسی است و در زمان وقوع به دلیل سرعت بالای انتشار در جمعیت طیور صنعتی و بومی نمی‌توان درمان خاصی برای آن انجام داد از این‌رو برای پیشگیری از این بیماری باید تمام طیور واکسینه شوند.
رییس شبکه دامپزشکی مهاباد با اشاره به اینکه ورود تیم‌های دامپزشکی یک روز قبل از ورود به روستا از طریق شورای اسلامی اطلاع‌رسانی می‌شد، گفت: واکسیناسیون طیور علیه نیوکاسل به صورت آشامیدنی است و دارو اول صبح به آنها داده می‌شد.
او از همکاری اهالی روستا‌های این شهرستان با تیم‌های مایه‌کوبی قدردانی کرد و افزود: انجام طرح‌های مایه کوبی بدون همکاری و همراهی اهالی روستا‌ها انجام نمی‌شود.
عامل بیماری نیوکاسل ویروسی از خانواده «پارامیکسوویریده» است که در مدت ۳۰ دقیقه در دمای ۶۰ درجه سانتی‌گراد و در مدت زمان سه ساعت در ۵۶ درجه سانتی‌گراد غیرفعال می‌شود.
سرفه‌کردن و نفس‌نفس زدن، بال‌های افتاده و آویزان، پا‌های کشیده، پیچیدگی سر و گردن، افسردگی و توقف فعالیت‌های عادی و فلج شدن کامل پرنده از عوامل این بیماری است.

دیگر خبرها

  • پوتین: روسیه با هیچ کشوری دشمنی ندارد
  • ویدیو/ کدام جریان‌ها از ترامپ‌هراسی سود می‌برند؟
  • واکسینه شدن ۳۲ هزار قطعه طیور بومی در مهاباد علیه نیوکاسل
  • حملات هوایی آمریکا به چند منطقه درشرق سوریه چند شهید و زخمی بر جا گذشت
  • با توجه به موضع آمریکا، امیدی به مذاکرات نیست
  • المیادین: هنیه ظهر امروز در تهران کنفرانس خبری برگزار می‌کند
  • احمدنور سوژه الوحده برای رویارویی با تیم سابق
  • تجاوز هوایی آمریکا به مناطقی در «دیرالزور» سوریه
  • حمله هوایی آمریکا به دیرالزور/ ۲۰ نفر زخمی شدند
  • رویارویی پهپادهای ایران و آمریکا