Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@06:18:07 GMT

این زن قدرتمند باعث اخراج اسطوره شد!

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۷۰۹۱

این زن قدرتمند باعث اخراج اسطوره شد!

اختلاف با مدیران چلسی مهم ترین علت اخراج فرانک لمپارد بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، ظهر امروز بالاخره اخبار و شایعات در مورد نیمکت چلسی به حقیقت پیوست و فرانک لمپارد از این باشگاه اخراج شد. سرمربی جوان انگلیسی که در اولین فصل حضور خود در این باشگاه هواداران چلسی را امیدوار کرده بود، در نیم فصل دوم نتوانست نتایج مورد انتظار را کسب کند و در نهایت از این باشگاه جدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته به جز نتایج، موارد دیگری نیز در اخراج فرانک لمپارد دخیل بوده است.

 

نشریه اتلتیک مدعی شد فرانک لمپارد پیش از اخراج، با مارینا گرانوفسکایا، مدیر بخش نقل و انتقالات چلسی، به دلیل رفتارش با کپا آریزابالاگا و البته اصرار برای به خدمت گرفتن دکلان رایس درگیر شده است.

 

 

البته دامنه اختلافات از دقیقا یک سال پیش و زمانیکه فرانک لمپارد از مدیران چلسی به علت عدم تحرک در بازار زمستانی سال گذشته انتقاد کرد، آغاز شد. همچنین رفتار لمپارد با کپا نیز یکی از دلایل اختلافات داخلی باشگاه بود. سرمربی انگلیسی بعد از اشتباهات مکرر گران قیمت ترین دروازه بان تاریخ از مدیران چلسی درخواست جذب سنگربان جدیدی کرد گه این خواسته به مذاق آنها خوش نیامد. مدیران چلسی از لمپارد خواستند به کپا اعتماد کرده و با قرار دادن او در ترکیب باعث بازگشت اعتماد به نفس این دروازه بان اسپانیایی شود.

 

کپا از نحوه برخورد لمپارد با شرایط ناراضی بوده و احساس می کرد به اندازه کافی حمایت نشده است. البته سرانجام سرمربی چلسی حرف خود را به کرسی نشاند و ادوارد مندی از رن ​​را به عنوان شماره یک تیم خود جایگزین کپا کرد.

 

 

همچنین لمپارد در تابستان گذشته علاقه داشت آنتونیو رودیگر از چلسی جدا شود، اما مدیران چلسی چنین تمایلی نداشتند و مشکلات بین طرفین افزایش یافت و با ابراز علاقه سرمربی انگلیسی به خرید داکلان رایس از وستهام دیگر اختلافات به اوج رسید. مهره های کلیدی بخش مدیریتی باشگاهی علاقه ای به پرداخت 70 میلیون پوند برای بازیکنی که خود چلسی در نوجوانی او را به عنوان مهره رایگان واگذار کرده بود نداشتند.

 

فرانک لمپارد مصمم به خرید رایس و همچنین جیمز تارکوفسکی، بازیکن برنلی بود و به طور مداوم سعی در ترغیب باشگاه برای نهایی کردن خرید این دو بازیکن داشت، اما گرانوفسکایا علاقه چندانی به هیچ یک از این دو نشان نداد و در پایان زمینه حضور هیچ کدام در ترکیب چلسی فراهم نشد.

 

 

گرانوفسکایا در سالهای اخیر نقش مهمی در تصمیمات کلان باشگاه چلسی داشته و به نظر می رسد از قدرت قابل توجهی در این باشگاه برخوردار است.

 

در نهایت این اختلافات و البته نتایج ضعیف چلسی در لیگ برتر باعث شد مدیران چلسی تصمیم به اخراج فرانک لمپارد بگیرند و این اتفاق امروز ظهر عملی شد. به نظر می رسد به زودی توماس توخل، سرمربی آلمانی و جوان پاری سن ژرمن جایگزین فرانک لمپارد در چلسی خواهد شد.

چلسی کپا آریسابالاگا فرانک لمپارد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی کپا آریسابالاگا فرانک لمپارد فرانک لمپارد مدیران چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۷۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات برتر اشلی کول در لیگ برتر انگلیس با پیراهن تیم‌های آرسنال و چلسی / فیلم

لحظات برتر اشلی کول، ستاره انگلیسی و بازیکن سابق تیم های چلسی و آرسنال در رقابت های لیگ برتر انگلیس

دانلود (99.6MB)

دیگر خبرها

  • سیاهچاله کهکشان راه شیری توسط میدان‌های مغناطیسی قدرتمند احاطه شده است
  • شرکت توسعه سیاحتی سپاهان، بازوی قدرتمند گردشگری اصفهان / مشارکت ویژه با بخش خصوصی
  • مروری بر ساختار ارتش قدرتمند هخامنشیان؛ از گارد جاویدان تا سواره نظام
  • پلی به گذشته - پوکر فرانک لمپارد مقابل استون ویلا (2010/3/27) / فیلم
  • لحظات برتر اشلی کول در لیگ برتر انگلیس با پیراهن تیم‌های آرسنال و چلسی / فیلم
  • اینفوگرافیک: ثروتمندترین افراد جهان در کدام کشور‌ها زندگی می‌کنند؟
  • عکس| بازسازی عکس تاریخی مثلث هلندی میلان
  • نقش مهم مارینا گرانووسکایا در تخلف‌ مالی چلسی؛ کسر امتیاز در کمین آبی‌ها
  • مقایسه دو جنگنده قدرتمند آمریکا/ عکس
  • سلاح انتحاری قدرتمند در دستان ایران