Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از بازی با آلومینیوم اراک اظهار داشت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم. توانستیم به گل برسیم و حتی گل دوم را هم می‌توانستیم به ثمر برسانیم. فکر می‌کنم آلومینیوم در  کل ۹۰ دقیقه ۲ بار روی دروازه ما آمد و از ضربات ایستگاهی استفاده کرد. متاسفانه هر دو بار هم گل خوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچه تلاش کردیم در زمینی که فوتبال بازی کردن در آن خیلی سخت است و بیشتر ضربات ایستگاهی تعیین کننده است نتیجه را جبران کنیم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. به تیم حریف تبریک می‌گویم.

وی افزود: باید بیشتر کار کنیم و بیشتر حواسمان به کارمان باشد. مشکلات زیادی وجود دارد اما باید روی کار و تمرینات تمرکز کنیم. ان شالله در ادامه بتوانیم نتایج بهتر بگیریم.باید تا می‌توانیم این شرایط را تحمل کنیم و تمرکزمان را از دست ندهیم. مشکلات است اما باید با این مسائل بجنگیم. 

سرمربی تیم پرسپولیس درباره ریسک بازی دادن به مهدی شیری و احسان حسینی در پست دفاع وسط توضیح داد: محمد انصاری هنوز شرایط بازی ندارد و ابتدا باید چند بازی تدارکاتی انجام بدهد. استفاده از وی در بازی‌های سخت ریسک بالایی دارد با خودش هم صحبت کردم و حاضر نیستم چنین ریسکی کنم تا بار دیگر مصدوم شود. به هر صورت دو دفاع وسط اصلی خود را به دلیل مصدومیت و شرایطی که در بازی قبل برای ما به وجود آوردند در اختیار نداشتیم.

گل‌محمدی اضافه کرد:‌ هرچه داشتیم در خط دفاع و حمله استفاده کردیم اما اتفاق‌هایی که از گذشته برای ما افتاده همچنان تبعات دارد و این مسائل را می‌گذرانیم. متأسفانه شرایط به شکلی است باید تا می‌توانیم تحمل کنیم و سرسختانه دنبال از دست ندادن تمرکز خود باشیم. باید راهمان را ادامه بدهیم.

وی افزود: باید با مشکلات و کمبودهای موجود بجنگیم. با وجود مشکلات مالی و شرایطی که در گذشته برای پرسپولیس رقم خورد باید وضعیت را به شکلی مدیریت کنیم تا از این مسائل عبور کنیم.

گل‌محمدی درباره اینکه آیا مشکلات باشگاه پرسپولیس با جدایی مهدی رسول‌پناه از این باشگاه برطرف خواهد شد، توضیح داد: رفتن وی دردی از ما دوا نمی‌کند زیرا در چند ماهی که رسول‌پناه در باشگاه پرسپولیس بود تا حدی مشکل به وجود آورد مثل این بود که با بولدزر از روی تیم رد شده باشد. اکنون هم کارش تمام شده و رفته است. هیچکس هم نیست دلیل این اقدام‌ها و اتفاق‌ها را از رسول‌پناه بپرسد. متأسفانه امسال شرایطی برای پرسپولیس رقم زدند و نمی‌خواستند تیم ما امسال هم نتیجه بگیرد.

سرمربی پرسپولیس افزود: فکر می‌کنم نمی‌خواستند پنجمین قهرمانی را به دست بیاوریم در غیر این صورت هیچ دلیلی وجود ندارد. تیمی که برای فوتبال ایران افتخار و اعتبار کسب کرده بعد از صعود به فینال آسیا این همه دچار مشکل شود. اطمینان دارم دست‌های زیادی در کار بود تا اجازه ندهند پرسپولیس به راهش ادامه دهد. هیچکس هم حاضر به پاسخگویی و صحبت کردن درباره این مسائل نیست.

256 251

کد خبر 1479869

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس یحیی گل محمدی رسول پناه گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۷۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگیزه بالای وحید امیری در تمرینات پرسپولیس

وحید امیری سال جدید را با تمرینات اختصاصی شروع کرده تا هرچه سریعتر به میادین بازگردد

طرفداری | وحید امیری، کاپیتان باتجربه پرسپولیس، پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت، با آمادگی بالایی در تمرینات تیمش حاضر شده و آماده است تا در نیم فصل دوم برای سرخپوشان پایتخت به میدان برود.

مصدومیت‌های متعدد، یکی از چالش‌های اصلی پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ برتر بود. وحید امیری، یکی از ستاره‌های این تیم، نیز از این قاعده مستثنی نبود و به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ، بخش زیادی از بازی‌ها را از دست داد.

با این حال، امیری با تلاش و پشتکار، دوران نقاهت خود را پشت سر گذاشت و از ابتدای نیم فصل دوم در تمرینات پرسپولیس حاضر شد. او در بازی‌های دوستانه و تمرینات اخیر، آمادگی و انگیزه بالایی را از خود نشان داده و در بازی درون تیمی روز سه‌شنبه نیز دو گل به ثمر رساند.

با توجه به حضور نفرات تخصصی در پست‌های دفاع چپ و وینگر، به نظر می‌رسد اوسمار در نظر دارد از امیری بیشتر در خط حمله استفاده کند. تجربه، هوش و قدرت سرزنی امیری می‌تواند او را به یک مهاجم سایه ایده‌آل برای پرسپولیس تبدیل کند.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • چه می‌شد اگر پرسپولیس الدحیل را شکست می‌داد؟ | چی می‌شد اگه ...
  • قرائتی به «پناه» امام رضا(ع) رسید/بوسه برعمامه درواکنش به تعرض‌ها
  • ۶ هزار و ۵۰۰ بازرسی و نمونه برداری از واحد‌های تولیدی ایلام انجام شد
  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها
  • عید دیدنی متفاوت به سبک رسول خادم
  • اجرای پویش ملی در پناه خدا ویژه دانش آموزان در ایام نوروز و ماه رمضان
  • انگیزه بالای وحید امیری در تمرینات پرسپولیس
  • ببینید | القسام تصاویر هدف قرار دادن تانک و بولدوزر رژیم اشغالگر را منتشر کرد
  • غم‌نامه‌ای برای قربانیان غزه/ داغ کرمان با درد مسکو تازه شد!
  • پاکستان اخراج پناهجویان را متوقف کند