Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با غرق شدن اردوگاه‌های آوارگان در مرز سوریه و ترکیه در گل و لای ناشی از شرایط جوی، سرکرده تروریست‌های هیئت تحریر الشام در یکی از اردوگاه‌های این منطقه دیده شده است.

به گزارش ایسنا، شبکه خبری المیادین اعلام کرد که ابو محمد الجولانی، سرکرده تروریست‌های هیئت تحریر الشام (جبهة النصره سابق) در یکی از اردوگاه‌های آوارگان در ادلب در مقابل انظار عمومی ظاهر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازدید الجولانی از این اردوگاه درحالی صورت گرفته است که اخیراً وزیر کشور ترکیه از این اردوگاه‌ها بازدید کرده است.


طبق اعلام رسانه‌های وابسته به هیئت تحریر الشام، الجولانی به منظور اطلاع از وضعیت اردوگاه‌های مذکور که اخیراً به دلیل شرایط جوی در گل و لای غرق شده، از این منطقه بازدید کرده است اما حضور وی با لباس‌های تمیز و مرتب در میان چادرهای فرو رفته در گل و لای تمسخر فعالان در شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشت و معتقدند که این حضور هیچ ارتباطی به وضعیت اردوگاه‌ها ندارد.

طبق گفته فعالان، الجولانی در مکانی دیده شده است که دارای برق بوده و همچنین در میان چادرهایی ظاهر شده است که هیچ آثاری از سیل بر روی آنها دیده نمی‌شود و هیچ آسیبی به آنها وارد نشده است.

این اقدام الجولانی تمسخر فعالان را به همراه داشت و آنها معتقدند که سرکرده هیئت تحریر الشام در تلاش است تا خودش را در مناطق تحت کنترل گروهش، "حامی" غیرنظامیان معرفی کند.

لینک کوتاه: asriran.com/003Daz

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: هیئت تحریر الشام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۷۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب‌نشینی ارتش رژیم صهیونیستی از بیت حانون

ادوات نظامی ارتش رژیم متجاوز صهیونیستی پس از ۳۶ ساعت تجاوز و محاصره مدارسی که آوارگان را در خود جای داده، از شهر بیت حانون در شمال نوار غزه عقب‌نشینی کردند.
نظامیان صهیونیست، شماری از آوارگان بیگناه را هم بازداشت کردند.

دیگر خبرها

  • واکنش حماس به توطئه صهیونیست‌ها برای تعطیلی «آنروا» در غزه
  • تروریست‌ها علیه اقتصاد مَکُران
  • راه اندازی هیئت صلح جانبازان
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • حججی: با حضور ورزشکاران قوی، فدراسیون هم تقویت می‌شود
  • حضور داوطلب ریاست فدراسیون دوومیدانی در همدان
  • عقب‌نشینی ارتش رژیم صهیونیستی از بیت حانون
  • عکس/ مراسم عروسی در چادرهای آوارگان در دیرالبلح
  • حمله به کلیسای آشوریان در سیدنی، اقدام تروریستی بود