Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-18@10:22:52 GMT

عکس| لیگ برتر فوتبال فقط همین تصاویر زشت را کم داشت

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۷۲۷۹

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های گل‌گهر سیرجان و تراکتور تبریز در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران روز شنبه به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم تبریزی موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد میزبان خود بگذرد و سه امتیاز ارزشمند این بازی را از آن خود کند.

چند لحظه بعد از شنیده شدن سوت پایان بازی توسط اشکان خورشیدی، دوربین تلویزیونی در حال به تصویر کشیدن نمای باز ورزشگاه امام علی سیرجان بود و در آستانه پایان پخش بازی بودیم که به یک باره در گوشه تصاویر اتفاقاتی افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سریعا دوربین به سمت پرچم کرنرِ گوشه سمت راست تصاویر تلویزیونی رفت. همانجا بود که شاهد اتفاقات عجیبی بودیم.

آرمین سهرابیان از گل‌گهر سیرجان و سعید مهری از تراکتور به جان هم افتاده بودند و ضربات دست و پا به سمت یکدیگر روانه می‌کردند تا اینکه الباقی نفرات داخل و بیرون از زمین وارد ماجرا شدند و طرفین را سوا کردند. در این بین چند بازیکن دیگر هم به درگیری اضافه شدند و صحنه‌های زشتی را به تصویر کشیدند.

پس از پایان مسابقه، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هر ۲ بازیکن را تا اطلاع ثانویه از حضور در مسابقات محروم کرد اما هنوز از سوی ۲ باشگاه گل‌گهر و تراکتور خبری مبنی بر توبیخ یا جریمه این ۲ بازیکن رسانه‌ای و اعلام نشده است.

شاید چندان اهمیت نداشته باشد که به چه دلیل این اتفاق رخ داده اما آرمین سهرابیان در گفت‌وگویی اعلام کرده سعید مهری بعد از سوت پایان بازی خوشحالی فراوانی را انجام داده و همین مساله باعث ناراحتی او شده است. سهرابیان به بازیکن جوان تراکتور هشدار می‌دهد که جلوی بازیکنان تیم سیرجانی خوشحالی نکند اما همین هشدار کافی بوده تا مهری از کوره دربرود و طبق ادعای مدافع گل گهر فحاشی و درگیری فیزیکی را آغاز کند. هنوز مهری به این صحبت‌ها واکنش نشان نداده و درباره‌اش صحبت نکرده است. شنیده می‌شود او از سوی باشگاه تبریزی ممنوع‌المصاحبه شده است. اما یقینا گزارش داور بازی و ناظر بازی می‌تواند در تصمیم‌گیری نهایی کمک شایانی به کمیته انضباطی کند.

لیگ برتر فوتبال ایران از لحاظ کیفی چندان لیگ به اصطلاح «دهان پر کن» و فوق‌العاده‌ای نیست. از طرفی حواشی فراوانی به خودی خود در بدنه فوتبال‌مان وجود دارد و حالا در این شرایط نزار، پذیرش چنین درگیری‌ها و نزاع‌های زشتی خارج از گنجایش فوتبال‌دوستان است. به نظر می‌رسد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باید با این قضیه بسیار جدی برخورد کند تا دیگر شاهد چنین صحنه‌هایی در لیگ برتر فوتبال کشورمان نباشیم و بیش از پیش به زشتی‌ها آن اضافه نکنیم. البته که توقع این بود ۲ باشگاه گل‌گهر و تراکتور هم واکنش جدی به این قضیه نشان می‌دادند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال گل گهر سیرجان تراکتور تبریز لیگ برتر فوتبال گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۷۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند + فیلم

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در دیدار معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه نقش جهان میزبان ذوب آهن فولاد شهر بود که در پایان با نتیجه ۱ - ۰ پیروز شد.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید و در حالی که سپاهانی‌ها در زمین بودند بازیکنان ذوب آهن پس از چندین دقیقه تاخیر وارد زمین شدند تا نیمه دوم آغاز شود.

در دقیقه ۶۸ ارسال پاس اعرابی برای شهریار مغانلو با خطای مهرداد رضایی توسط پیام حیدری خطای پنالتی اعلام شد. شهریار مغانلو خودش پشت ضربه ایستاد و با یک ضربه دقیق بغل پای چپ با وجود اینکه جعفری دروزاه بان ذوبی‌ها جهت ضربه را تشخیص داده بود، دروازه را باز کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این دیدار در نهایت با تک گل مغانلو به سود سپاهان به پایان رسید. سپاهان با این پیروزی ۴۲ امتیازی شد و به رتبه سوم جدول لیگ برتر صعود کرد.

ذوب آهن نیز با ۳۰ امتیاز در رتبه هشتم قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند
  • سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند + فیلم
  • تراکتور در کمین ستاره ملی‌پوش پرسپولیس/ وقت‌کشی ممنوع!
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل مشخص شد
  • «محمد نصرتی» سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل شد
  • شوک به تراکتور با غیبت یک بازیکن مقابل استقلال
  • ورود سازمان لیگ برای خروج تنش از فوتبال؛ پایان بازی لوس بیانیه در لیگ برتر
  • واکنش تند عربستان به شلاق زدن بازیکن در استادیوم!‏