Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-03-28@11:54:26 GMT

سیگنال در ایران از دسترس خارج شد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۷۲۸۷

سیگنال در ایران از دسترس خارج شد

  رویداد۲۴ پس از رسانه‌ای‌شدن سیاست جدید واتساپ مبنی بر به‌اشتراک‌گذاری اطلاعات کاربران با فیسبوک، میزان دانلود پیام‌رسان‌های سیگنال و تلگرام به‌طرز چشمگیری در سطح دنیا و ازجمله در ایران افزایش یافت. بااین‌حال اواخر ماه گذشته، سیگنال به دستور کارگروه فیلترینگ از اپ استور‌های ایرانی حذف شد.

ظاهرا تلاش برای عدم دسترسی کاربران ایرانی به پیام‌رسان سیگنال ازطریق فروشگاه‌های اپلیکیشن کافی نبوده و تصمیم به مسدودسازی آن گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
طبق گزارش‌های کاربران در فضای مجازی، دسترسی به اپلیکیشن سیگنال از شب گذشته با اختلال‌هایی همراه بود. درنهایت تحقیقات نشان می‌دهد که وب‌سایت سیگنال فیلتر شده و دسترسی به اپلیکیشن هم برای برخی با مشکل رو‌به‌رو است.بیشتر بخوانید: مواردی که قبل از تغییر پیام‌رسان باید بدانیدتابه‌حال تعداد زیادی از مشترکان همراه اول و مبین نت نسبت به کار نکردن سیگنال بدون فیلترشکن اطلاع‌رسانی کرده‌اند. شرکت ارتباطات زیرساخت هنوز واکنشی نشان نداده است. منبع: دیجیاتو لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، اخبار تکنولوژی ، واتساپ سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اخبار تکنولوژی واتساپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۷۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع همکاری سیستم پرداخت سامسونگ با میر روسیه

سرویس پرداخت «سامسونگ پی» شرکت سامسونگ الکترونیکس، از سوم آوریل، دیگر با کارت‌های پرداخت ملی میر (Mir) روسیه کار نخواهد کرد.

به گزارش ایسنا، کارت‌های پرداخت صادره از سوی سیستم ملی پرداخت میر، پس از این که رقبای آمریکایی، فعالیتهایشان را در روسیه در واکنش به حمله نظامی مسکو به اوکراین در فوریه سال ۲۰۲۲، متوقف کردند و کارت‌های پرداخت صادره توسط آنها غیرفعال شدند، اهمیت بیشتری یافتند.

مقامات آمریکایی در فوریه، تحریم‌های گسترده ای را علیه روسیه وضع کردند که شامل سیستم ملی کارت پرداخت (NSPK) بود که کارت‌های میر را کنترل می‌کند.

«سامسونگ پی» در بیانیه ای در وب سایت خود اعلام کرد از سوم آوریل سال ۲۰۲۴، افزودن و استفاده از کارت‌های میر در «سامسونگ پی»، امکان پذیر نخواهد بود.

سرویس پرداخت سامسونگ اعلام کرد خدماتش در بلاروس که هدف تحریم‌های سنگین غربی قرار گرفته است، ادامه خواهد داشت.

سیستم ملی کارت پرداخت روسیه تائید کرد که استفاده از کارت‌های میر در اپلیکیشن «سامسونگ پی»، از سوم آوریل، معلق می‌شود. اما اپلیکیشن پرداخت میر را همچنان می‌توان از فروشگاه برنامه روسی «رواستور» (RuStore)، برای کاربران اندروید و گالری اپلیکیشن اندروید، دانلود کرد.

اپلیکیشن پرداخت میر در فروشگاههای برنامه اپل و گوگل قابل دسترس نیست.

بر اساس گزارش رویترز، آنتون گورلکین، معاون کمیته سیاست اطلاعاتی پارلمان روسیه، روز چهارشنبه در تلگرام نوشت: آمریکایی‌ها برای دشوار کردن زندگی روس‌ها،   با کره‌ای‌ها هماهنگ شده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تلگرام برای مقاصد تروریستی استفاده می‌شود
  • قطع همکاری سیستم پرداخت سامسونگ با میر روسیه
  • هشدار پلیس فتا درمورد شگرد کلاهبرداران اینترنتی
  • کاربران آیفون مراقب حملات فیشینگ جدید باشند
  • اختلال در عملکرد پیام رسان بله برطرف شد
  • قابلیت تعامل با تلگرام و سیگنال به واتس‌اپ اضافه می‌شود
  • قابلیت جدید اینستاگرام و تردز؛ محدودکردن محتوا‌های سیاسی!
  • اینستاگرام دسترسی به محتوای سیاسی را محدود کرد
  • هشدار: تلگرام پریمیوم رایگان را فعال نکنید
  • فیلتر تلگرام در اسپانیا لغو شد