Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور میزبان تیم سپاهان اصفهان بود که این دیدار در پایان با نتیجه دو بر یک به نفع تیم مهمان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امروز دوشنبه، ششم بهمن ماه جاری میزبان تیم سپاهان بود که در پایان این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود مهمان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم صنعت نفت آبادان که از یازده دیدار قبلی خود شش برد، سه تساوی، دو باخت و 21 امتیاز کسب کرده بود و در رده دوم جدول رقابت ها قرار گرفته بود، به دنبال استمرار پیروزی های خود در خانه بود.

نیمه اول این دیدار با گل زود هنگام شاگردان نوید کیا آغاز شد. پاس دانیال اسماعیلی فر در دقیقه ششم به سجاد شهباززاده رسید و این بازیکن فرصت طلب، توپ را به گوشه دروازه صنعت نفت شوت کرد و تیمش را به گل رساند. در ادامه هر دو تیم برای رسیدن به گل تلاش کردند اما این تلاش ها بی نتیجه بود و نیمه اول این دیدار به برد یک گله سپاهان به پایان رسید.

طلایی پوشان آبادان که نمی خواستند در خانه شکست را تجربه کنند، در نیمه دوم هجومی تر ظاهر شدند و صاحب چند موقعیت شدند تا اینکه در دقیقه 70 احمد شریعت زاده جوان که تازه به میدان آمده بود روی پاس ظریف و به موقع حسین ساکی از میان خط دفاعی سپاهان عبور کرد و تک به تک با نیازمند توپ را به گوشه دروازه سپاهان شوت کرد و این رقابت را به تساوی کشاند.

این پایان کار نبود و در دقیقه 88 سپاهان سروش رفیعی ضربه کرنر را بر روی دروازه نفتی ها ارسال کرد که با دفع ناقص نفتی ها توپ به حامد فلاح زاده رسید و این دروازه بان نیز با دفع ناقص توپ را به گوشه چپ دروازه ارسال کرد که با شیرجه محمدرضا مهدی زاده و هد سر سر انجام این توپ سرگردان وارد دروازه نفتی ها شد و سپاهان دو بر یک از میزبان پیش افتاد.

این دیدار پس از پنج دقیقه وقت اضافه در نهایت با نتیجه دو بر یک به سود سپاهان مهمان به پایان رسید تا علاوه  بر اینکه پس از سال ها طلسم باخت رو بروی صنعت نفت را بشکند، نوار پیروزی های خانگی صنعت نفت در آبادان نیز بریده شود و نفت اولین شکست خانگی لیگ بیستم را تجربه کند.

در همین راستا سید کریم پور موسوی در این دیدار حامد فلاح‌زاده، محمد اهل شاخه، محمد طیبی، حسین ساکی(93 علی آل کثیر)، عبدالله ناصری، محمود مطلق‌زاده(59 محمدرضا غبیشاوی)، مهدی حنفی، حسن بیت سعید، طالب ریکانی، محمدحسین زواری(59 احمد شریعت زاده) و رضا خالقی فر(85 حکیم نصاری) را برای رقابت با سپاهان انتخاب کرده بود.

همچنین محرم نویدکیا در این دیدار ترکیب پیام نیازمند، محمدرضا مهدی‌زاده، گئورگی ولسیانی، امید نورافکن(83 عزت الله پورغاز)، شایان مصلح، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد کریمی، محمدرضا خلعتبری(48 جلال الدین علی محمدی)، محمدرضا حسینی(64 رضا میرزایی)، کی روش استنلی(64 محمد محبی) و سجاد شهباززاده(83 سروش رفیعی) را برای رقابت با تیم صنعت نفت آبادان ارنج کرده بود.

قضاوت این دیدار بر عهده سید رضا مهدوی با کمک‌ امیررضا آشور ماهانی، احد سلطانی و حسین مرادی برگزار شد و حیدر شکور نظارت بر این دیدار را عهده دار بود.

در این دیدار گئورگی ولسیانی(22)  و محمدرضا خلعتبری(27) از سپاهان کارت زرد داور را دریافت کردند.

تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر با ۲۱ امتیاز موقتا در رده سوم و تیم سپاهان با 22 امتیاز موقتا در رده دوم لیگ برتر بیستم قرار دارند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال ایران سپاهان فوتبال آبادان صنعت نفت آبادان پایان رسید دو بر یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۷۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود

رحیم یوسفی درباره آخرین وضعیت پرسپولیس پس از پیروزی پرگل در آبادان مقابل صنعت نفت اظهار داشت: آن چیزی که از پرسپولیس در بازی مقابل صنعت نفت دیدیم همان چیزی بود که انتظار داشتیم و سرخپوشان همانند هفته‌های گذشته بازی هجومی و رو به جلویی را انجام دادند و خیلی زود هم به گل رسیدند تا در ادامه بازی با خیال راحت‌تری بازی کنند. ویژگی بازی‌های پرسپولیس در نیم‌فصل دوم این است که بازیکنان خیلی خوب و به نوعی چشم‌بسته همدیگر را در زمین پیدا می‌کنند و شناخت خوبی از هم پیدا کردند، پرسپولیس در حال حاضر در اوج آمادگی قرار دارد.

وی ادامه داد: صنعت نفت یک تیم ریشه‌دار و باسابقه است، اما با تمام احترامی که برای این تیم قائلم، باید بگویم آن‌ها مقابل پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشتند و شاگردان اوسمار توانستند یک پیروزی پرگل و مهم را کسب کنند. به عقیده من پرسپولیس اگر در نیم‌فصل اول هم چنین شرایطی داشت و نقاط ضعف تیم برطرف شده بود، الان با اختلاف در صدر قرار داشت. خوشبختانه کادر فنی و بازیکنان الان در بهترین شرایط روحی و روانی قرار دارند و از همه مهم‌تر انگیزه بالایی برای موفقیت و قهرمانی دارند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: تیم اوسمار آنقدر زیبا بازی می‌کند که همه هواداران این تیم و پیشکسوتان از نوع بازی پرسپولیس لذت می‌برند. در نیم‌فصل دوم ما شاهد یک بازی تک‌ضرب و هجومی بودیم و هیچ حرکت اضافه‌ای را از بازیکنان در زمین نمی‌بینیم. بازیکنانی مانند ترابی، ارونوف، عالیشاه، اسماعیلی‌فر و عبدالکریم حسن توانایی این را دارند که با عبور از بازیکنان مقابل خود تیم را جلو بکشند و حفظ توپ آن‌ها باعث می‌شود تا حریفان پرسپولیس با تمام نفرات به سمت دروازه این تیم نزدیک نشوند.

یوسفی در پایان درباره رقابت نزدیک پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی گفت: با توجه به شرایطی که تیم اوسمار دارد به نظر من تا پایان لیگ تیمی جلودار پرسپولیس نخواهد بود. سرخپوشان اگر سپاهان را شکست دهند قطعاً قهرمان خواهند شد. پرسپولیس فقط باید به فکر بازی‌های خود تا هفته پایانی باشد و کاری به نتایج استقلال نداشته باشد. شاگردان اوسمار باید تمرکزشان روی بازی باقیمانده باشد. آن‌ها در کنار بازی‌های زیبا و هجومی که انجام می‌دهند، در شش بازی پایانی پیروز باشند، قهرمان می‌شوند.

دیگر خبرها

  • بنزما و طلسم بزرگان: کریم را چه می‌شود!‏
  • جا ماندگان جام ؛ شانس مدعیان غیر از پرسپولیس
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان
  • صدر جدول طلایی شد
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید
  • سپاهان قافیه قهرمانی را باخته است/ دل کندن از مورایس راحت نیست
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • شکست ملوان مقابل سپاهان بعد از ۳۶۷۰ روز!