Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، طاهری مدیر مرکز نیکوکاری، کارآفرینی و توانمندسازی حضرت رقیه (س) تربت حیدریه گفت: با همت خیران و نیکوکاران،۱۸ سری کمک جهیزیه به نوعروسان نیازمند و تحت پوشش مرکز نیکوکاری حضرت رقیه (س) تربت حیدریه اهدا شد.

او افزود: ابتدا تیم‌های شناسایی این مرکز به احصاء نیاز‌های خانواده‌های نیازمند پرداختند و سپس بر اساس اقلام مورد نیاز این ۱۸ سری جهیزیه برای این نوعروسان تهیه و تقدیم آنان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر مرکز نیکوکاری، کارآفرینی و توانمندسازی حضرت رقیه (س) تربت حیدریه ادامه داد:برای هر سری کمک جهیزیه حدود ۸۰ میلیون ریال و جمعا یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال از سوی نیکوکاران هزینه شده است.

طاهری بیان کرد: تا کنون ۵۶ سری جهیزیه به نیازمندان اهداء شده است و در این سری جهیزیه‌ها اقلامی مانند: فرش، جاروبرقی، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، سرویس تفلون، کتری، قوری، پنکه، بخاری و ... در این بسته‌ها به نوعروسان نیازمندان تقدیم شد.


انتهای پیام/ا. غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مراکز خیریه اقدامات نیکوکارانه ولادت حضرت زهرا تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۷۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه

به گزارش قدس خراسان، محمد علیشاهی اظهار کرد: این حادثه حوالی ساعت ۱۲ امروز در منطقه رباط سفید در جاده مشهد به سمت تربت حیدریه رخ داد.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه سه دستگاه ناوگان اورژانس شامل یک بالگرد و ۲ آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: تمامی مصدومان این حادثه به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • نجات بانوی طبیعت گرد مصدوم در ارتفاعات روستایی تربت حیدریه
  • ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری اهدا شد
  • یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه
  • تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه یک کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • ایمن سازی ۲۲۰ هزار راس دام در تربت حیدریه علیه بیماری شاربن
  • اهدای ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری
  • یک جان باخته و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی مشهد تربت حیدریه
  • اختصاص ۱۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی بخش جلگه رخ تربت حیدریه به کشت کلزا
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه
  • اهدای ۱۲۶۴ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد خراسان جنوبی