Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حاتم زاده معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در مراسم معارفه مدیر کل جدید آموزش فنی و حرفه‌ای استان با اشاره به اینکه امسال یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از دوره‌های فنی و حرفه‌ای کشور بهره‌مند شده اند گفت: قرار است سال آینده آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بر اساس ظرفیت‌های هر استان ارائه شود که این اولویت‌ها در خراسان جنوبی، کشاورزی، فرآوری محصولات، فناوری اطلاعات، گردشگری و معادن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: برای اجرای این طرح و تأمین تجهیزات مورد نیاز، منابع اعتباری پیش بینی شده است و به خراسان جنوبی نیز در تخصیص این اعتبارات توجه ویژه خواهد شد.

بیشتر بخوانید

تسهیلات ویژه برای کارآموزان فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی

حاتم زاده با اشاره‌ به برگزاری دوره‌های فنی و حرفه‌ای در شرایط کرونا عنوان کرد: بعد از شیوع کرونا ارائه آموزش‌های تئوری فنی و حرفه‌ای به صورت مجازی و با استفاده از یک سامانه تخصصی به صورت آزمایشی در ۱۰ استان ارائه شد که در آینده در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

در پایان این مراسم عرب به عنوان مدیر کل جدید آموزش فنی و حرفه‌ای استان معرفی و از خدمات خوشایند قدردانی شد.

انتهای پیام/ ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فنی و حرفه ای ویروس کرونا آموزش های تئوری فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۷۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر نخعی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصولی‌ترین روش فقر زدایی از طریق آموزش، مهارت‌آموزی، توانمند سازی محرومین و ایجاد اشتغال برای آنهاست.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌امداد خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: برنامه کمیته امداد برای آموزش مددجویان شامل نیاز سنجی شغلی مناطق، استعداد سنجی مددجویان و مشاوره و هدایت شغلی آنها، برگزاری دوره‌های آموزش کار آفرینی و آموزش فنی و حرفه ای به منظور ارتقای مهارت فنی و … است.

به گفته نخعی در راستای تحقق این موضوع در مدت سال ۱۴۰۲ تا پایان فروردین‌ماه امسال ۳ هزار و ۵۲۱ نفر از افراد تحت حمایت این نهاد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند.

کد خبر 6087248

دیگر خبرها

  • فرش خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • ۴۱۴ هزار و ۳۲۸ نفر ساعت مهارت در خمین ارائه شد
  • پیش بینی ۴۰ درصدی آموزش مهارتی بر اساس برنامه هفتم
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • ارائه بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی به محرومان
  • ۶۴ هزار نفر در دوره آموزش فنی و حرفه‌ای شرکت کردند