Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@13:28:06 GMT

درمیان قطب تولید گوشت سفید در خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۷۳۲۱

درمیان قطب تولید گوشت سفید در خراسان جنوبی

عابدی گفت: شهرستان درمیان در زمینه تولید گوشت سفید مرغ یکی از قطب های مهم در خراسان جنوبی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مشیر الحق عابدی» ظهر امروز (۶ بهمن) در جلسه بررسی مسایل اقتصادی و اشتغال شهرستان درمیان ضمن تشکر از اقدام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و حضور مدیران و معاونان در شهرهای مختلف استان و رصد مشکلات گفت: شهرستان درمیان از پتانسیل های بالایی در زمینه کشاورزی از جمله زرشک و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. برخوردار است.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی با توجه به مسایل مطرح شده و مشکلات فقهی اهل سنت در خصوص دریافت تسهیلات اظهار کرد: شهروندان درمیان از محل تسهیلات روستایی و عشایری کمترین میزان را دریافت کردند.

 

عابدی خواستار ایجاد اشتغال پایدار با توجه به پتانسیل های کشاورزی، مرز و ... در این شهرستان شد و در خصوص کارخانه قند نیز خواستار پرداخت تسهیلات به گردانندگان این کارخانه به عنوان یکی از مطالبات استان شد.

 

وی از به نتیجه رسیدن شرکت تعاونی کشتارگاه در این شهرستان به عنوان یک انقلاب یاد کرد و خواستار رفع مشکلات پیش رو در این زمینه شد.

 

در ادامه امام جمعه شهر اسدیه هم ضمن تشکر از اقدامات وزارت تعاون، کار و رفاعه اجتماعی بر رفع نواقص و مشکلات شهرستان در مباحث اشتغال و اقتصاد تاکید کرد.

 

حجت الاسلام «مصیب خزاعی» راه اندازی کشتارگاه و کارخانه قند را از خواسته های به حق مردم دانست و خواستار پیگری و رفع مشکلات پیش رو این دو پروژه به فوریت شد.

 

لازم به ذکر است بعد از جلسه از کشتارگاه صنعتی طیور،‌ کارگاه فراوری زرشک و ... بازدید به عمل آمد.

پایان پیام/706

منبع: شبستان

کلیدواژه: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری امام جمعه درمیان شهرستان درمیان خراسان جنوبي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۷۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر نخعی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصولی‌ترین روش فقر زدایی از طریق آموزش، مهارت‌آموزی، توانمند سازی محرومین و ایجاد اشتغال برای آنهاست.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌امداد خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: برنامه کمیته امداد برای آموزش مددجویان شامل نیاز سنجی شغلی مناطق، استعداد سنجی مددجویان و مشاوره و هدایت شغلی آنها، برگزاری دوره‌های آموزش کار آفرینی و آموزش فنی و حرفه ای به منظور ارتقای مهارت فنی و … است.

به گفته نخعی در راستای تحقق این موضوع در مدت سال ۱۴۰۲ تا پایان فروردین‌ماه امسال ۳ هزار و ۵۲۱ نفر از افراد تحت حمایت این نهاد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند.

کد خبر 6087248

دیگر خبرها

  • رتبه نخست استان همدان در تحقق اشتغال به رزن رسید
  • تعاونی خیرین با هدف توسعه اشتغال و تولید ایجاد شود
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • خراسان شمالی خود کفا در تولید گوشت سفید/افزایش ۲۶ درصدی جوجه ریزی در استان
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • تعهد ۱۷ هزار و ۶۶۹ نفری اشتغال استان همدان در سال ۱۴۰۳
  • تحقق ۱۱۴ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان بهار
  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد
  • بررسی مشکلات آموزشی شهر مجومرد