Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی صنعت برق گفت: جداول خاموشی های برنامه ریزی شده اعلام می شود اما تلاش می کنیم که دچار خاموشی نشویم. - اخبار اقتصادی -

مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به افزایش بی رویه مصرف گاز در بخش خانگی و محدودیت سوخت رسانی به بخش نیروگاهی، گفت: به موجب پایداری شبکه برق و همچنین اطلاع رسانی مطلوب به مردم در خصوص خاموشی های احتمالی تصمیم بر آن شد که جداول خاموشی های برنامه ریزی شده منتشر و اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به اینکه خاموشی های برنامه ریزی شده برای چه بخشهایی از کشور اعلام می شود، افزود: شرکتهای توزیع برای نیمه شمالی کشور و مناطق سردسیر اقدام به تهیه و انتشار جداول خاموشی ها می کنند اما تلاش می شود با مدیریت جمیع شرایط دچار خاموشی نشویم. اما  این اطمینان را به مردم می دهیم که اگر نیاز به بروز خاموشی شد در مناطق مذکور براساس جداول اعلام شده است تا مردم با اطلاع از زمان بروز قطعی برق نسبت به آن برنامه ریزی کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: خاموشی برای هر منطقه حداکثر دو ساعت خواهد بود. اما باز هم تاکید می کنم که اگر مردم اقدام به فقط 10 درصد صرفه جویی در مصرف کنند همین خاموشی هایی که با جداول نیز اعلام می شود انشاالله اتفاق نخواهد افتاد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صنعت برق ایران صنعت برق ایران برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۷۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوقات شرعی فردا پنج شنبه ۳۰ فروردین

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فردا پنج شنبه ۳۰ فروردین، برابر با ۹ شوال و ۱۸ آوریل است.
اذان صبح ساعت ۴ و ۱۹ دقیقه
طلوع آفتاب ساعت ۵ و ۵۰ دقیقه
اذان ظهر ساعت ۱۲ و ۲۹ دقیقه 
غروب آفتاب ساعت ۱۹ و ۸ دقیقه
اذان مغرب ساعت ۱۹ و ۲۷ دقیقه 
و نیمه شب شرعی امشب هم ساعت ۲۳ و ۴۳ دقیقه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ماهانه حداکثر ۲۳۰ هزارتن مرغ مورد نیاز کشور است
  • ما پیش از عملیات، به آمریکا اعلام کردیم که حمله ایران قطعی است
  • روسیه خواستار حداکثر خویشتن‌داری در خاورمیانه شد
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • امیرعبداللهیان: به آمریکا خبر دادیم تصمیم ما قطعی است | فقط در یک صورت پایگاه‌های آمریکا را می‌زدیم
  • اوقات شرعی فردا پنج شنبه ۳۰ فروردین
  • چگونه بصیرت امام خمینی (ره) موجب تقویت بنیان ارتش شد؟
  • قطعی برق برخی مناطق شهری و روستایی در ۷ شهرستان گیلان
  • افزایش رگبار باران و وزش باد از فردا
  • قطعی برق در ۵ شهرستان گیلان