Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در  دیداری که بیش از ۴ ساعت به طول انجامید؛ ابتدا هاشم صیامی،رئیس فدراسیون دو و میدانی در سخنانی ضمن تشکر و قدر دانی از مهدی علی‌نژاد به واسطه توجه ویژه به ورزش پایه و پر مدال دو و میدانی، پیرامون عملکرد بیش از ۳ ماهه گذشته فدراسیون، توضیحاتی را برای معاون وزیر ورزش و جوانان بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صیامی همچنین با اشاره به پتانسیل بالای ورزشکاران دو و میدانی برای کسب سهمیه المپیک بیان کرد: اردوهای آماده سازی ورزشکاران در داخل و خارج از کشور در حال برگزاری هستند و ما بسیار امیدواریم که بتوانیم تعداد سهمیه‌های دو و میدانی را در بازی های المپیک توکیو افزایش دهیم.

در ادامه این دیدار علی رضایی، سرپرست دبیری فدراسیون نیز اظهار کرد: بعد از حضور در فدراسیون بلافاصله کمیته‌های‌ تخصصی را راه‌اندازی کردیم که خوشبختانه بسیار فعال هستند.

وی افزود: در گام بعدی سیستم اتوماسیون هیئت‌های استانی را ایجاد کردیم که بسیاری از مشکلات اداری ما را برای مکاتبه با استان های سراسر کشور از بین برده است.

برگزاری اردوهای متمرکز و غیر متمرکز قهرمانان دو و میدانی در جزیره کیش، بوشهر، تهران، صربستان، ترکیه، فرانسه و آمریکا و همچنین ساماندهی ورزشکاران و مربیان تیم‌های ملی و پرداخت کمک هزینه به ۷۰ نفر جهت برگزاری اردوهای استانی با نظارت روسای هیئت‌‌ها از دیگر مواردی بود که سرپرست دبیری فدراسیون به آن اشاره کرد.

رضایی همچنین اظهار کرد: سفرهای استانی را جهت رفع مشکلات هیئت‌ها و جذب منابع مالی آغاز کرده‌ایم و تقویم مسابقاتی و آموزشی ۳ ماهه پایانی سال ۹۹ را نیز اعلام نموده و اقداماتی را جهت جذب اسپانسر مالی برای ۶۰ ورزشکاران دو و میدانی به وسیله چاپ بولتن ‌های اقتصادی انجام دادیم.

رضایی در پایان به خرید تجهیزات تخصصی دو و میدانی توسط فدراسیون با منابع مالی بخش خصوصی اشاره نمود و گفت: این تجهیزات وارد کشور شده اند و در گمرک هستند. ان شاءالله به زودی ترخیص شده و به تمامی استانهای سراسر کشور ارسال خواهند شد.

مهدی علی‌نژاد نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت بسیار بالای ورزش دو و میدانی گفت: دو و میدانی برای مجموعه ورزش کشور رشته ورزشی بسیار مهمی است؛ اگر دو و میدانی خوب شکل بگیرد، کل ورزش کشور پیشرفت خواهد کرد.

وی افزود: با ضوابطی که در وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک ایجاد کرده ایم؛ بودجه فدراسیون‌ها بر اساس عملکرد و مدال آوری به آن ها پرداخت خواهد شد.

او ادامه داد: وزارت‌ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک برای پرداخت بودجه به فدراسیون‌ها مبنا ایجاد کرده‌اند که بسیار کار مهمی برای ورزش بوده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان افزود: اگر دو و میدانی بتواند عملکردش را کیفی تر کند؛ قطعا توجهات بیشتری به آن خواهد شد.

مهدی علی‌نژاد تصریح کرد: یکی از نکات بسیار مهم تامین منابع مالی از خارج فدراسیون است که می‌تواند تاثیر بسزایی در عملکرد مجموعه دو و میدانی داشته باشد. همچنین پرورش مربی خوب از دیگر دلایل پیشرفت در این رشته خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به این که تعداد دو و میدانی کاران رو به کاهش است، بیان کرد: سومین دلیل پیشرفت این ورزش استعدادیابی صحیح است که می‌تواند جهش بزرگی را در دو و میدانی ایجاد کند؛ برای همین منظور افرادی را در استان‌ها به عنوان استعدایاب تربیت کنید تا بتوانند افراد واجد شرایط را شناسایی و معرفی نمایند.

علی‌نژاد در پایان با اشاره به اهمیت وجود ارتباطات بین المللی خواهان ایجاد رابطه بیشتر مسئولین فدراسیون با ارکان فدراسیون جهانی دو و میدانی شد.

در این دیدار از تندیس یادبود فدراسیون دو و میدانی توسط معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان رونمایی شد و این تندیس از طرف هاشم صیامی رئیس فدراسیون به وی اهداء شد.

بیشتر بخوانید

سرپرست دبیری فدراسیون دو و میدانی:
کارِ دست استان سیستان و بلوچستان به قهرمانان اهدا شد/ نمی‌دانم علت ناراحتی قهرمان رقابت‌ها چه بود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دو و میدانی وزارت ورزش و جوانان فدراسیون دو و میدانی وزارت ورزش و جوانان علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۷۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست فدراسیون شطرنج استعفای خود را پس گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، شادی پریدر که سرپرستی فدراسیون شطرنج را بر عهده دارد، روز سه شنبه با حضور در وزارت ورزش استعفای خود را اعلام کرد. این استعفا در فاصله یک روز مانده به پایان نام نویسی از کاندیداهای ریاست فدراسیون شطرنج انجام شد.

در واقع پریدر تصمیم به استعفا گرفت تا بتواند برای ورود به انتخابات فدراسیون شطرنج نام نویسی کند. در همین زمینه او امروز چهارشنبه (۲۹ فرودین) با حضور در وزارت ورزش نشستی با کیومرث هاشمی وزیر ورزش برگزار کرد اما در پایان این نشست از تصمیم خود برای استعفا منصرف شد و آن را پس گرفت.

شادی پریدر در گفت و گو با خبرنگار مهر با تایید این مطلب گفت: استعفای خود را روز سه شنبه اعلام کردم اما امروز در نشست با وزیر ورزش در رابطه با آن و موضوعات مرتبط با شطرنج و انتخاباتش صحبت کردم.

وی تاکید کرد: صحبت های زیادی در نشست با وزیر ورزش مطرح شد. در نهایت با توصیه های وی و در نظر گرفتن آنچه به نفع شطرنج است، تصمیم بر این شد تا استعفای خود را پس بگیرم و ماموریتم برای رسیدگی به شطرنج و مهیا کردن شرایط برای برگزاری انتخابات زودتر آن را انجام دهم.

پریدر ابراز امیدواری کرد که پروسه بررسی صلاحیت کاندیداها زودتر انجام شود و در اولین فرصت مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، صحبت های شادی پریدر در مورد استعفایش از سرپرستی فدراسیون شطرنج و نشستی که در همین زمینه امروز با کیومرث هاشمی داشته است، در حالی مطرح می شود که سید محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش در حاشیه مجمع انتخاباتی امروز فدراسیون ورزش های سه گانه با تکذیب استعفاری پریدر اعلام کرده که «تا به امروز هیچ خبری مبنی بر استعفای وی به دستم نرسیده است و پریدر را به عنوان سرپرست فدراسیون می شناسم.»

صحبت های پریدر اما حاکی از استعفایی بوده که روز گذشته آن را اجرا کرده بود.

کد خبر 6081064

دیگر خبرها

  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • سرپرست فدراسیون شطرنج استعفای خود را پس گرفت
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است
  • حضور داوطلب ریاست فدراسیون دوومیدانی در همدان
  • هاشمی: از میزبانی هندبال ایران حمایت می‌کنیم