Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@23:11:23 GMT

نکونام: راهی جز بردن نداشتیم

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۷۴۶۳

نکونام: راهی جز بردن نداشتیم

سرمربی فولاد عقیده دارد که سرمای هوا و یخ زدن چمن به ضرر تیمش بود.

به گزارش ورزش سه؛ تیم فولاد موفق شد با شکست میزبان خود ماشین سازی به رده پنجم جدول رده بندی صعود کند. صحبت های جواد نکونام در نشست خبری پس از بازی بخوانید:

 

زمین یخ زده کار ما را سخت کرد

 

می دانستیم که بازی سخت و سنگینی خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به شرایط ماشین در جدول و هوای سرد تبریز، بازی سختی در پیش داشتیم و هوای سرد تبریز زمین را یخ زده کرده بود و این کیفیت فنی تیم ما را پایین آورده بود چون تیم ما دوست دارد روی زمین فوتبال بازی کند. می دانستیم که راهی جز بردن نداریم و این سه امتیاز به دردمان می خورد. ماشین را خوب آنالیز کرده بودیم و می دانستیم که مقابل تیم های بزرگ بازی های خوبی انجام می دهد. این تیم حتی در بازی هایی که باخته بود هم تیم حریف را با سختی مواجه کرده بودند.

 

می توانستیم گل های دوم و سوم را هم بزنیم

 

با این وجود توانستیم امروز بازی باکیفیتی به نمایش بگذاریم. اگر دقت می کردیم می توانستیم گل های دوم و سوم را هم بزنیم. در پنج دقیقه وقت اضافه ای که داور اعلام کرد با توجه به اینکه ماشین سه چهار بازیکن قد بلند اضافه کرده بود تا بازی مستقیم انجام دهد، یک مقدار تیم مان عقب نشینی کرد؛ در این عقب نشینی هم اگر در ضد حمله دقت می کردیم می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. خسته نباشید  می گویم به ماشین سازی که تیم باکیفیتی است و خوب فوتبال بازی می کند. تیم ما تیم برتر میدان بود و لیاقت سه امتیاز را داشت. هفته قبل هم همین اتفاق افتاد اما متاسفانه بازی را باختیم. از بچه های تیم تشکرمی کنم که خیلی زحمت کشیدند. بازهم می گویم که بازی در این زمین یخ زده برای بازیکنان سخت بود اما خداراشکر توانستیم بازی را ببریم.

 

من به نتایج نگاه نمی کنم

 

تیم ما واقعا خوب بازی می کند و روند رو به رشدی دارد. با توجه به تغییراتی که امسال در تیم مان داشتیم و نفرات جدیدی که به ما اضافه شدند توانستیم این شرایط را به وجود بیاوریم که همه بازیکنان شانس بازی کردن دارند. در این بازی با توجه نبود چند بازیکن، بازیکنان جایگزین خوب کار کردند. در در بازی های قبل مان هم برخلاف شایستگی هایمان نتیجه نگرفته بودیم. مقابل مس رفسنجان با اشتباه داوری سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کردیم. بازی قبلی هم را می توانستیم ببریم اما متاسفانه روی اشتباهات شکست خوردیم. از تیم و عملکرد آن راضی هستم؛ من به نتایج نگاه نمی کنم، من به  روند تیمم نگاه می کنم و این عملکرد را خودم و جامعه فوتبال می بینند که فولاد تیم باکیفیتی است و بازیکنان بازی های بسیار خوبی را در هر بازی ارائه می کنند.

فولاد خوزستان جواد نکونام (مربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان جواد نکونام مربی تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۷۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون جدید فقط برای ساکت کردن جواد است/ رسماً قصد دارند ترمز استقلال را بکشند

بازیکن اسبق استقلال گفت: خیلی عجیب بود که بعد از مصاحبه بازیکنان استقلال در ارتباط با مشکلات مالی‌شان و انتقادات نکونام از بحث داوری جرایم میلیاردی برای حرف زدن اعضای تیم‌ها در نظر گرفته شد.

سرویس ورزش مشرق - محسن یوسفی بازیکن اسبق تیم استقلال در گفتگو با مشرق، درباره دیدار این هفته تیم استقلال مقابل شمس آذر قزوین اظهار داشت: شرایط سختی است. نمی‌توان جلو جلو درباره مسابقات استقلال صحبت کرد. به هر حال همه تیم‌ها برای کسب نتیجه به میدان می‌آیند. به ویژه تیم‌هایی که روبروی استقلال قرار می‌گیرند از انگیزه و انرژی دو برابری بهره‌مند می‌شوند چون می‌خواهند خودشان را در بازی مورد توجه طرفداران فوتبال بهتر و بیشتر نشان بدهند.

وی افزود: طبیعتاً تیم شمس آذر قزوین که این فصل به لیگ برتر آمده هم می‌خواهد از این موقعیت نهایت استفاده را ببرد و دیدیم که در بازی رفت چطور تیم استقلال را تحت تاثیر قرار داد و جزو تیم‌هایی بود که توانست از تیم صدرنشین و قهرمان نیم فصل امتیاز بگیرد. خیلی از تیم‌های مطرح و پرمهره مثل تراکتور در نیم فصل اول نتوانستند از استقلال امتیاز بگیرند اما شمس آذر در این امر موفق بود و توانست استقلال را در خانه خودش متوقف کند. حالا هم فکر می‌کنم استقلال کار آسانی در پیش ندارد اما با کمی دقت و برنامه‌ریزی می‌توان در دیدار این هفته برنده از زمین خارج شد .

وی در این باره که نقطه قوت تیم قزوینی کجاست توضیح داد: به نظرم بهترین نقطه قوت آنها دوندگی و بدنسازی این تیم است. آنها در طول مسابقه حریفشان را با دوندگی بی امان و پاس‌های کوتاه متعدد تحت تاثیر قرار می‌دهند و به همین خاطر می‌توانند نتایجی بگیرند که شاید برای یک تیم تازه دسته برتری شده کمتر می‌توان پیش بینی کرد. اما استقلال هم از نظر بدنی شرایط خیلی خوبی دارد.

بازیکن قدیمی آبی پوشان درباره وضعیت بدنی خوب تیم استقلال اضافه کرد: شما به بازی استقلال مقابل مس رفسنجان که نگاه کنید متوجه می‌شوید وضعیت بدنی بازیکنان استقلال خیلی خوب است. ما از دقایق ابتدایی هر دو نیمه که مقابل مس رفسنجان گل خوردیم تقریبا ۴۰ دقیقه روی دروازه حریف فشار وارد کردیم مجموع دو ۴۰ دقیقه می‌شود ۸۰ دقیقه و این ثابت می‌کند استقلال تقریباً در طول این مسابقه به طور کامل حریفش را با دوندگی بی‌امان و پرسینگ تحت فشار گذاشته بود تا بتواند گل خورده در ابتدای دو نیمه را جبران کند. حالا هم امیدوارم در بازی با شمس آذر قزوین این شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که مثل دیدار با مس، لااقل بدشانسی گریبان بچه‌های استقلال را نگیرد. چون این بچه ها واقعاً زحمت می‌کشند و این لیاقت را دارند که نتیجه مورد نظرشان را به دست بیاورند.

یوسفی همچنین در این باره که به تازگی از سوی سازمان لیگ قوانینی برای مصاحبه نکردن مربیان و اعضای تیم‌ها علیه باشگاه، فدراسیون و تقریبا همه چیز در نظر گرفته شده است گفت: خیلی عجیب است! تا چند هفته پیش که اعضای تیم استقلال و جواد نکونام حرفی نمی‌زدند ولی سایر تیم‌ها این همه درباره مسائل مختلف صحبت می‌کردند چنین قانونی وضع نشده بود اما به محض اینکه جواد نکونام به نشست خبری رفت و بعد از مدت‌ها کمی حرف زد و در پایان بازی اخیر تعدادی از بازیکنان استقلال در میکسد زون گله‌هایشان را بیان کردند یک مرتبه چنین قانونی وضع شد.

وی اضافه کرد: امیدوارم کسی در این باره توصیه‌ای به مسئولان سازمانی نکرده باشد که اگر چنین باشد واقعا باید به حال این فوتبال تأسف خورد. نمی‌دانم چطور بگویم اما بروز برخی اتفاقات حول و حوش باشگاه استقلال و در امر قضاوت ها به نظر می‌رساند که عده‌ای از هر روشی برای سرکوب کردن جواد نکونام و تیمش استفاده می‌کنند تا هر طور شده ترمز استقلال را بکشند. حس ششم من می‌گوید که در نظر گرفتن چنین جرایم میلیاردی فقط به بهانه ساکت کردن اعضای تیم استقلال بوده است. آخر ۴ میلیارد؟ مگر می شود! اگر واقعاً هدف از این کار جلوگیری از بیانیه نویسی بود فقط می‌توانستند در همین باره جرایمی را در نظر بگیرند اما اینکه در همین حکم جدید گفته شده اعضای تیم‌ها و مربیان هم نباید هیچ حرف غیر فنی بزنند شکل ماجرا متفاوت می‌شود.

یوسفی در آخر تاکید کرد: امیدوارم جواد نکونام و بازیکنان استقلال که تا اینجا با همه مشکلات دست و پنجه نرم کرده و با اقتدار در صدر جدول قرار گرفته‌اند این ۷ مسابقه آخر را هم با همین شرایط پیش بروند تا تیر آنهایی که می‌خواهند استقلال نتیجه نگیرد به سنگ بخورد.

دیگر خبرها

  • استفانو پیولی: ما کمبود کیفیت داشتیم؛ رم شایسته صعود بود
  • کلوپ: حالا کاملاً روی بردن لیگ برتر تمرکز می‌کنیم
  • اوسمار از روی دست نکونام نقاشی کرد!
  • قانون جدید فقط برای ساکت کردن جواد است/ رسماً قصد دارند ترمز استقلال را بکشند
  • دیدنی های امروز؛ از سال نو ایزدی ها تا خرید جو بایدن
  • بردن بارسا بهترین شب حضورم در پی‎‌اس‌‎جی بود
  • شافعی: ترفند استقلالی ها به حاشیه بردن سرخپوشان است/ پروژه واگذاری سرخابی ها شکست می خورد
  • اوسمار نقطه قوت نکونام را هدف قرار داد!
  • مدیر مشهور فوتبال ایران در دهه 80 و سپاهان و فولاد
  • خداحافظی تلخ تراکتوری‌ها: بدرود سینیور خمس!