Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی گل محمدی عصر دوشنبه در نشست خبری بعد از بازی آلومینیوم اراک، افزود: رفتن رسول پناه دیگر دردی را از پرسپولیس دوا نمی‌کند چون مشکلات زیادی را برای تیم ایجاد کرد و هیچ مقامی هم اورا مورد بازخواست قرار نداد و رسول پناه با بولدوزر از روی تیم ما رد شد.

وی ادامه داد: به طور واضح مشخص بود که دست‌های پشت پرده نمی خواستند که این پرسپولیس موفق شود و به پنجمین قهرمانی خود دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌محمدی بیان کرد: دست‌های پشت پرده مشکلات بسیاری برای تیمی که برای فوتبال کشور آبرو جمع کرد را ایجاد کرد و ما باید بجنگیم تا مشکلات را پشت سر گذاشته و به شرایط مطلوب برسیم.

وی اضافه کرد: در بازی امروز ۲ دفاع اصلی را در اختیار نداشتیم و از طرفی شرایط زمین چندان مناسب نبود و باید از ضربات ایستگاهی نتیجه می‌گرفتیم که موفق نبودیم.

وی گفت: باید با کمبودهای مالی و مشکلات گذشته بجنگیم تا بتوانیم به شرایط ایده‌آل دست یابیم.

سرمربی پرسپولیس بیان کرد: آلومینیوم در دیدار امروز ۲ بار روی دروازه ما آمد و از هرچه داشتیم استفاده کردیم اما تیم ما هنوز تاوان گذشته را می‌دهد.

برچسب‌ها فوتبال باشگاه پرسپولیس استان مرکزی رسول خطیبی مهدی رسول‌پناه لیگ برتر فوتبال آلومینیوم اراک یحیی گل محمدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال باشگاه پرسپولیس استان مرکزی فوتبال باشگاه پرسپولیس استان مرکزی رسول خطیبی مهدی رسول پناه لیگ برتر فوتبال آلومینیوم اراک یحیی گل محمدی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۷۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار به تمرین امروز هم نمی‌رسد

به گزارش “ورزش سه”، اولین تمرین پرسپوليس روز گذشته  در استادیوم  شهید کاظمی دنبال شد که اوسمار در آن حضور نداشت و کادرفنی‌اش طبق برنامه کار را پیش بردند.

اوسمار ویرا قرار است فردا به تهران بیاید و به همین منظور تمرین امروز سرخپوشان نیز در غیاب سرمربی برگزار خواهد شد.

سرمربی برزیلی سرخ‌ها در هماهنگی با باشگاه دو روز بیشتر در مرخصی خواهد بود و به این ترتیب دو تمرین ابتدایی تیم را در سال جدید غایب است.

پرسپوليس طبق برنامه تمرینات خود را تا روز دوازدهم فروردین برگزار خواهد کرد و در این روز برابر شاگردان محرم نویدکیا یک دیدار تدارکاتی خواهد داشت.
مس رفسنجان تنها حریف تدارکاتی پرسپوليس خواهد بود و بعد از آن شاگردان اوسمار آماده اولین بازی رسمی خود در سال جدید خواهند شد.

دیگر خبرها

  • راز بزرگ آقای گل پرسپولیس و علی دایی | یک پرسپولیسی آقای گل را بیرون کرد
  • علی دایی و راز بزرگ آقای گل پرسپولیس
  • مقصد غیرمنتظره یحیی گل‌محمدی
  • فتح‌الله‌زاده: آقای رئیسی چرا بانک خوب را به پرسپولیس دادید؟! / تصمیم شما در تاریخ ثبت می‌شود +عکس
  • اشتیاق هانسی فلیک برای هدایت بارسلونا؛ از مشورت با گواردیولا تا تحقیقات گسترده میدانی!
  • موافقت اولیه گل‌محمدی با پیشنهاد فدراسیون فوتبال
  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها
  • محنایی: فدراسیون بسکتبال ناکامی‌های فدراسیون قبلی را یدک می‌کشد/ با این روند از حریفان عربی عقب می‌افتیم
  • برگزاری تمرین پرسپولیس در غیاب سرمربی و ۶ ملی پوش
  • اوسمار به تمرین امروز هم نمی‌رسد