Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: بانک‌های عامل طرف قرارداد طرح مسکن محرومان تا پایان نیمه اول اسفند مهلت دارند تعهدات خود را در قبال متقاضیان عملی کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج ، کیامرث حاجی زاده عصر امروز در نشست مسکن محرومان، با اشاره به اینکه خدمت به مردم و به‌ویژه محرومان از مهم‌ترین وظایف مسئولان به‌شمار می‌آید، اظهار داشت: بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مربوط به مسکن محرومان نهایت همکاری را داشته‌باشند، و عدم همکاری از طرف هیچ بانکی پذیرفتنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی‌زاده در ادامه گفت: تمامی بانک‌های عامل مشخص شده در طرح مسکن محرومان جهت پرداخت تسهیلات به متقاضیان تا نیمه اول اسفند مهلت دارند به تعهدات خود در این زمینه عمل کنند.

وی همچنین از تمامی متقاضیان مسکن محرومان درخواست نمود نسبت به تکمیل پرونده‌های خود نزد بانک‌ها اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر مسکن محرومان باید در طرح اقدام مسکن ملی نیز دقت شود، اظهار داشت: این موضوع یک مسأله ملی است و باید از مسکن مهر به‌ عنوان یک عبرت و تجربه درس بگیریم.

12 هزار متقاضی در مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن در استان فارس ثبت‌نام کردند دفاع مرکز پژو‌هش‌ها از طرح جهش تولید مسکن مجلس/ سالی 8000هکتار زمین مهیا می شود/منابع 160هزار میلیارد تومانی قابل تامین است تمام واحدهای مسکن مهر خراسان شمالی تا خرداد 1400 تحویل می‌شود

حاجی‌زاده افزود: دستگاه‌های متولی در طرح اقدام مسکن ملی از شتاب‌زدگی در خصوص این طرح خودداری و با کار کارشناسی شده و فنی عمل کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خواستار بررسی دقیق زیرساخت‌های موجود شد و گفت: قبل از اجرای این طرح موارد زیرساختی لازم نظیر شبکه فاضلاب، راه دسترسی و ... پیش‌بینی شود.

حاجی زاده با تأکید بر اینکه اجرای کار غیرکارشناسی شده پذیرفتنی نیست، عنوان کرد: اداره کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری بر روند اجرای این طرح در استان نظارت کند.

وی خاطرنشان کرد: اعضای کارگروه زیربنایی از همین لحظه به فکر تأمین زیرساخت‌ها باشند، چرا که کسب رضایت مردم مهمترین هدف ما است.

انتهای پیام/541/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح ملی مسکن طرح ملی مسکن مسکن محرومان حاجی زاده بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۷۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | راز لبخند سردار حاجی‌زاده در نماز عید فطر

264 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898813

دیگر خبرها

  • استاندار لرستان: عملکرد بانک‌های استان مطلوب نیست
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • خدمتگذاری به محرومان و یتیمان از تعالیم امام خمینی(ره) نشأت گرفته است
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • ببینید | راز لبخند سردار حاجی‌زاده در نماز عید فطر
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • آخرین سنگر فرو ریخت: پشت کردن کاپیتان به تن‌هاخ
  • ◄ عملکرد ضعیف بیمه تکمیلی رانندگان کامیون/ راز قرارداد مجدد با شرکت بیمه چیست؟