Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمد مهدیخانی، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سارق دستگیر شده در تحقیقات و بازجویی‌های فنی و تخصصی به عمل آمده از سوی پلیس این شهرستان به جرم خود مبنی بر سرقت ۱۸ دستگاه آیفون تصویری درب منازل مسکونی اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه در پی وقوع چندین فقره سرقت آیفون منازل مسکونی در سطح شهرستان ابهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت، اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان با بررسی شگردهای به کار رفته در این سرقت‌ها و سرنخ‌های به‌جا مانده در صحنه جرم، این سارق را که از فروشندگان مواد مخدر نیز هست شناسایی و پس از هماهنگی های قضایی صورت گرفته، متهم را در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر گفت: متهم دستگیر شده پس از اعتراف به سرقت آیفون‌های تصویری درب منازل این شهرستان اعتراف و با تشکیل و تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد تا مورد اعمال قانون قرار گیرد.
 
مهدیخانی به همکاری و تعامل هرچه بهتر و بیشتر مردم با پلیس اشاره کرد و افزود: برای ایجاد امنیتی پایدار و مقابله با سارقان، همکاری مردم با پلیس امری الزامی است و از آنان درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمدهای مشکوک خودروها و افراد ناشناس به ویژه در ساعات پایانی شب، موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند تا اقدامات لازم قانونی انجام بگیرد.

برچسب‌ها ابهر پلیس امنیت سرقت انتظامی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ابهر پلیس امنیت سرقت ابهر پلیس امنیت سرقت انتظامی زنجان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۷۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه آب از منازل‌ مسکونی‌ در شهرستان خانمیرزا و بروجن

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: به دنبال فعالیت سامانه بارشی در استان، نیروهای امدادی نسبت به تخلیه آب از منازل‌ مسکونی‌ در ۲ شهرستان خانمیرزا و بروجن اقدام کردند.

مسعود مثنوی شامگاه دوشنبه ۶ اسفند ماه در گفتگو با خبرنگاران با توجه به فعالیت سامانه بارشی در استان اظهار کرد: طی تماس تلفنی فرمانداری شهرستان خانمیرزا، درخواستی مبنی بر آبگرفتگی منازل درروستای کرتگل دریافت شد و به سرعت امدادگران تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای سه راه گوشکی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه ۳ خانوار دچار آبگرفتگی در منازلشان شدند که توسط نجاتگران جمعیت به مکان امن منتقل و تخلیه آب از این منازل صورت گرفت.

مثنوی همچنین از  آبگرفتگی منازل در روستای مورچگان بخش خبرداد و افزود: طی تماس تلفنی بخشدار گندمان مبنی بر آبگرفتگی منازل در روستای مورچگان و هماهنگی با eoc  دو تیم عملیاتی پایگاه‌های امدادی نگین و گدارکبک شهرستان بروجن به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: در این حادثه منازل مسکونی ۳ خانوار دچار آبگرفتگی شد که نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن آن ها را به مکان امن منتقل کردند و تخلیه آب از منازلشان را انجام‌دادند.

مثنوی همچنین از مصدومیت یک نفر در شهرستان بروجن براثر ریزش آوار خبر داد و گفت: یک نفر مصدوم برجای مانده بر اثر بارندگی و ریزش ساختمان به بیمارستان بروجن انتقال داده شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سارقان محتویات داخل خودرو گردشگران در مهاباد دستگیر شدند
  • اعتراف سارق خارجی به ۳۰ فقره سرقت
  • سارقان سابقه‌دار در بیجار دستگیر شد
  • ۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری ۲ سارق و یک مالخر در شهرستان بشرویه
  • سارقان طلا حین خروج از هرمزگان دستگیر شدند
  • دستگیری سارق خودرو با شلیک پلیس شاهین‌شهر
  • عاملان سرقت مسلحانه در شاهین شهر دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت 
  • تخلیه آب از منازل‌ مسکونی‌ در شهرستان خانمیرزا و بروجن