Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهرعلی حق گویان روز دوشنبه در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار داشت: این تسهیلات ازحداقل سه میلیون تومان و تا سقف ۳۰ میلیون تومان خواهد بود که براساس ضوابط تدوین شده مبلغ تسهیلات در حساب نیکوکار مسدود و برای خرید تبلت به دانش آموزان نیازمند اختصاص می یابد.

وی افزود: علاوه بر این، مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات از طریق استاندار محترم به منظور تهیه تبلت برای دانش آموزان نیازمند اختصاص یافته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول گفت: با توجه به شرایط و محدودیت های کرونایی و به منظور کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند تلاش می کنیم هرچه سریع تر تبلت و گوشی همراه این عزیزان را فراهم کنیم.

حق گویان اضافه کرد: برنامه تهیّه تبلت برای دانش آموزان نیازمند با جدیت پیگیری می شود تا مشکل غیبت دانش آموزان نیازمند در کلاس های غیر حضوری و مجازی مرتفع شود و امکان تحصیل شایسته برای دانش اموزان فراهم شود.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اظهار داشت: اگرچه بیماری کرونا لطمه های جبران ناپذیری وارد کرده ولی فرصت هایی هم در این بین فراهم شده است.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) در گام نخست تلاش می کند تا دانش آموزان تحت حمایت خود را از نعمت تبلت بهره مند سازد و در ادامه با استفاده از ظرفیت خیران، سایر دانش آموزان غایب در شبکه شاد را هم مورد حمایت قرار دهد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین خاطرنشان کرد: کمک های خیران و تسهیلات مربوط به خرید تبلت نیازمندان در تعامل و هم افزایی با دفتر مرکزی این نهاد به ۲ برابر افزایش یافته و تبلت از سوی دفتر مرکزی به صورت مستقیم از شرکت تولید کننده خریداری و ارسال می شود.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی مدارس کمیته امداد امام خمینی استان قزوین شبکه شاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی مدارس کمیته امداد امام خمینی تسهیلات بانکی مدارس کمیته امداد امام خمینی استان قزوین شبکه شاد اخبار کنکور دانش آموزان نیازمند کمیته امداد استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۷۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که جهت حضور در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ به صربستان سفر کرده است، ظهر امروز در دومین بازی دور گروهی خود به مصاف تیم قدرتمند آلمان رفت و توانست با پیروزی در دو دست اول و دوم، بازی را به سود خود به پایان ببرد.

در این دیدار‌ها که در سه دست برگزار می‌شود، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۱ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ برنده شده و بازی را به سود خود پایان برساند تا با حساب دو بر صفر صعود خود را از گروه D مسجل کرده و بازی آخر خود مقابل بلژیک را تشریفاتی کند.

گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان که در گروه D برابر بلژیک، آلمان و اوگاندا هم گروه است، فردا راس ساعت۱۲:۳۰ ظهر به وقت تهران در بلگراد به مصاف بلژیک خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی
  • بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران
  • اردوگاه‌های دانش آموزی نیازمند اعتبار و بودجه
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود
  • اردوگاه دانش‌آموزی در یزد ایجاد شود