Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- یحیی گل محمدی که بعد از دربی سرخابی گفته بود رسول پناه حتما باید از پرسپولیس برود، حالا می گوید رفتن او دیگر دردی از پرسپولیس دوا نمی کند.
به گزارش آریا، پرسپولیس و آلومینیوم اراک در هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 2 بر 1 به سود آلومینیوم اراک به پایان رسید. کمال کامیابی نیا برای پرسپولیس و حامد پاکدل و شاهین توکلی نیز برای آلومینیوم اراک گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اولین شکست پرسپولیس در لیگ بیستم بود. پرسپولیس با این شکست 15 امتیازی ماند و آلومینیوم نیز 15 امتیازی شد.
حتی رفتن مهدی رسول پناه هم نمی تواند یحیی گل محمدی را آرام کند. حالا که رسول پناه از پرسپولیس کنار گذاشته شده، به نظر می رسید یحیی دست از مصاحبه علیه او بردارد اما عصبانیت ناشی از اولین شکست پرسپولیس در فصل جاری باعث شد یحیی این بار هم رسول پناه را به توپ ببندد. امروز تیم های آلومینیوم اراک و پرسپولیس به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری شاگردان رسول خطیبی به پایان رسید. پس از اینکه سرخ ها اولین شکست خود در لیگ بیستم را تجربه کردند، یحیی گل محمدی بار دیگر به مهدی رسول پناه حمله کرد.
این اتفاق درحالی رخ داد که روز گذشته مهدی رسول پناه به صورت رسمی از هیات مدیره پرسپولیس کنار گذاشته شده بود ولی به نظر می رسد حملات یحیی گل محمدی به رسول پناه تمامی ندارد. یحیی گل محمدی در بخشی از کنفرانس خبری خود گفت: رفتن رسول پناه دیگر دردی از ما دوا نمی کند. رسول پناه در مدتی که بود با بولدوزر از روی پرسپولیس رد شد و الان هم کسی به او کاری ندارد. دست های زیادی در کار است و نمی خواهند ما قهرمانی پنجم را به دست بیاوریم.
سرمربی تیم پرسپولیس درباره ریسک بازی دادن به مهدی شیری و احسان حسینی در پست دفاع وسط توضیح داد: محمد انصاری هنوز شرایط بازی ندارد و ابتدا باید چند بازی تدارکاتی انجام بدهد. استفاده از وی در بازی‌های سخت ریسک بالایی دارد با خودش هم صحبت کردم و حاضر نیستم چنین ریسکی کنم تا بار دیگر مصدوم شود. به هر صورت دو دفاع وسط اصلی خود را به دلیل مصدومیت و شرایطی که در بازی قبل برای ما به وجود آوردند در اختیار نداشتیم.
گل‌محمدی اضافه کرد:‌ هرچه داشتیم در خط دفاع و حمله استفاده کردیم اما اتفاق‌هایی که از گذشته برای ما افتاده همچنان تبعات دارد و این مسائل را می‌گذرانیم. متأسفانه شرایط به شکلی است باید تا می‌توانیم تحمل کنیم و سرسختانه دنبال از دست ندادن تمرکز خود باشیم. باید راهمان را ادامه بدهیم.
وی افزود: باید با مشکلات و کمبودهای موجود بجنگیم. با وجود مشکلات مالی و شرایطی که در گذشته برای پرسپولیس رقم خورد باید وضعیت را به شکلی مدیریت کنیم تا از این مسائل عبور کنیم.
گل‌محمدی درباره اینکه آیا مشکلات باشگاه پرسپولیس با جدایی مهدی رسول‌پناه از این باشگاه برطرف خواهد شد، توضیح داد: رفتن وی دردی از ما دوا نمی‌کند زیرا در چند ماهی که رسول‌پناه در باشگاه پرسپولیس بود تا حدی مشکل به وجود آورد مثل این بود که با بولدزر از روی تیم رد شده باشد. اکنون هم کارش تمام شده و رفته است. هیچکس هم نیست دلیل این اقدام‌ها و اتفاق‌ها را از رسول‌پناه بپرسد. متأسفانه امسال شرایطی برای پرسپولیس رقم زدند و نمی‌خواستند تیم ما امسال هم نتیجه بگیرد.
سرمربی پرسپولیس افزود: فکر می‌کنم نمی‌خواستند پنجمین قهرمانی را به دست بیاوریم در غیر این صورت هیچ دلیلی وجود ندارد. تیمی که برای فوتبال ایران افتخار و اعتبار کسب کرده بعد از صعود به فینال آسیا این همه دچار مشکل شود. اطمینان دارم دست‌های زیادی در کار بود تا اجازه ندهند پرسپولیس به راهش ادامه دهد. هیچکس هم حاضر به پاسخگویی و صحبت کردن درباره این مسائل نیست.
وی افزود:‌ تبعات این تصمیم‌گیری‌ها و مسائلی که قبلاً برای پرسپولیس اتفاق افتاده بود را می‌گذرانیم. یکی یکی بازیکنانم از دست رفتند اما آقایان بیانیه دادند که جدایی بازیکن تأثیری در روند باشگاه و تیم نخواهد داشت.  
سرمربی پرسپولیس تصریح کرد:‌ این بیانیه‌ای که آقایان نوشتند خیلی چیپ و مسخره بود. فقط خواستند کارهای خود را توجیه کنند اما مشکلات وجود داشته و همچنان دارد. تبعات اقدامات آقایان همچنان موجود است اما تنها کاری که اکنون می‌توانیم انجام بدهیم این است که بیشتر تلاش کنیم و بیشتر تمرکزمان روی کارمان باشد.
گل‌محمدی خاطرنشان کرد: چاره‌ای نداریم و با این وضعت به کارمان ادامه بدهیم. نباید نسبت به احساس 40-50 میلیون هوادار خوبمان بی‌تفاوت باشیم. باید سعی کنیم از این مشکلات رد شویم و آینده خوبی را برای باشگاه پرسپولیس رقم بزنیم.  
وی درباره مشکلات مدیریتی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: نباید بین تیم‌ها تبعیض قائل شویم برای یک تیم 4-5 آدم پول‌دار و متمول می‌گذارند و اجازه نمی‌دهند آب در دل این تیم تکان بخورد و مشکلی حس کنند. یک تیمی هم مثل ما است که آدم‌های ضعیف براش گذاشته‌اند که این باشگاه را شخم زدند و رفتند هیچکس هم نیست دلیل این اتفاق‌ها را پاسخ دهد و باید با سعی‌مان مشکلات‌مان را یکی یکی سپری کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رسول پناه پرسپولیس باشگاه پرسپولیس آلومینیوم اراک مهدی رسول پناه برای پرسپولیس یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۷۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌محمدی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم | خیلی ها به انتخاب من فحش دادند اما الان... | ما صددرصد قهرمانیم

به گزارش همشهری آنلاین، رضا درویش با جذب اوسمار ویرا در نیم‌فصل و البته خریدهای خوبی که داشت، توانست پرسپولیس را دوباره در حد یک مدعی جدی قهرمانی مطرح کند. درویش البته بعد از باخت پرسپولیس به آلومینیوم با موجی از انتقادات مواجه شد اما با گذشت زمان شرایط به سود او و تیمش تغییر کرد.

او در مورد انتخاب اوسمار گفت: ما پس از بررسی‌های فراوان و پس از مشورت با اهل فن، پیشکسوتان دل سوز و البته گرفتن نظر بازیکنان بزرگ پرسپولیس، اوسمار را انتخاب کردیم و شما دیدید که چه انتخاب درستی بود. ما دیدگاه بزرگان تیم در مورد دانش فنی و عملکرد آقای اوسمار را گرفتیم. جالب این که روزهای اول خیلی‌ها به خاطر این انتخاب به من فحش دادند و حالا همان‌ها پیام می‌دهند که دیدید ما گفتیم او مربی خوبی است!

وی افزود: شماره‌هایشان را دارم. به هر حال ما خوشحالیم که انتخاب درستی انجام دادیم. در آن مقطع اگر آنچلوتی را هم می‌آوردیم ۲ ماه زمان می‌برد تا پرسپولیس و فضای فوتبال ایران را بشناسد و شاید از کورس قهرمانی خارج می‌شدیم اما خدا را شکر بعد از بازی با آلومینیوم، پرسپولیس به بازی برگشت و...

درویش در خصوص وضعیت رقبای پرسپولیس گفت: ما کاری به رقبا نداریم و در هر دو جام برای قهرمانی تلاش می‌کنیم. شما می‌بینید که دو تیم مطرح و پول‌دار یک میلیون دلار خرج کردند اما الان کجا هستند؟ ما وظیفه داریم ۶ بازی آخر خود در لیگ را ببریم و با این اتفاق شک نکنید که قهرمان می‌شویم.

او در مورد قرارداد اوسمار گفت: فقط همین‌قدر بگویم که قراردادش از بسیاری از مربیان لیگ برتری کمتر است. او روی پرسپولیس شناخت خوبی داشت و از نظر فنی هم توانسته شایستگی‌های خود را نشان بدهد.

درویش در پاسخ به این سوال که اگر یحیی گل‌محمدی هم مانده بود، همین خریدهای خوب را در نیم‌فصل انجام می‌دادید؟ اظهار کرد: چرا که نه! شک نکنید که تلاش می‌کردیم هر بازیکنی را که آقایحیی می‌خواهد بخریم. مگر قبلا این کار را نکردیم؟ جالب است بدانید که مذاکره با عبدالکریم حسن در زمان گل‌محمدی و با نظر مثبت ایشان آغاز شد. من در زمان آقایحیی دو بازیکن تاپ را معرفی کردم که ایشان گفت به تاکتیک تیمی ما نمی‌خورند و حق هم داشت چون به هر حال سرمربی تیم بود. الان هم می‌بینید که خریدهای جدید چقدر خوب کار کرده‌اند و تازه من به شما می‌گویم در بازی‌های آینده عبدالکریم حسن، اورونوف، خدابنده‌لو و... بهتر هم می‌شوند.

وی گفت: ما اگر ۶ بازی خود را ببریم، صددرصد قهرمانیم و من شخصا خیلی امیدوارم.

وی در پاسخ به این سوال که نگران حذف از آسیا نیستید؟ گفت: نه اصلا. اهلیت‌ها تایید شده و ۳ اردیبهشت رسما کار مالکیت و انتقال انجام می‌شود. با این حساب نباید مشکل خاصی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم.

کد خبر 845994 منبع: ایسنا برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • عاشقانه پرسپولیس - اوسمار وارد مراحل جدی شد!
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • اوسمار ویرا: هیچوقت فکر نمی‌کردم تیمی از ایران من را بخواهد؛ با نظر مستقیم گل‌محمدی به پرسپولیس آمدم / فیلم
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • پرسپولیس باید طلسم این تیم را بشکند | همه در مورد رفتن گل محمدی اشتباه می کردند
  • تیم منتخب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • سروده ‌شاعر زنجانی برای غزه/ با عکس کهنه تو به آواز می‌رسد
  • گل‌محمدی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم | خیلی ها به انتخاب من فحش دادند اما الان... | ما صددرصد قهرمانیم