Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ نارنجی پوشان مس کرمان در غیاب سرمربی خود با تک گل پیمان میری موفق به کسب ۳ امتیاز دربی استان کرمان در برابر آرمان گهر سیرجان شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، دو تیم مس کرمان و آرمان گهر سیرجان عصر امروز و از هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیداری که به نوعی دربی استان کرمانی‌های حاضر در لیگ یک هم محسوب می‌شود.

مسی‌های کرمان که هفته گذشته صدر جدول را با باخت در برابر استقلال ملاثانی از دست داده بودند، برای جبران مافات به دنبال امتیازات این بازی خانگی بودند و از سوی دیگر قاسم شهبا و بازیکنانش که در چند هفته اخیر به نسبت شروع فصل نتایج بهتری را بدست آورده بودند، به دنبال امتیازگیری از نارنجی پوشان مس در این مسابقه بودند.

بازی در نیمه نخست به لحاظ فنی دستاورد خاصی نداشت و دو تیم نتوانستند نمایش قابل قبولی از خود به نمایش بگذارند، اندک موقعیت‌های مس کرمان در اواخر نیمه نخست تنها لحظات حساس و جالب توجه این نیمه بود که با کم دقتی مهاجمان مس دروازه سیرجانی‌ها بسته ماند.

در نیمه دوم هم دو تیم همان روند نیمه اول را در پیش گرفته بودند و تماشاگران تلویزیونی و اندک حاضرین که در ورزشگاه از دیدن یک دربی سرد و کسل کننده به نوعی خسته شده بودند؛ اما اندک حملات نارنجی پوشان مس کرمان در اواسط نیمه دوم موجب شد تا بر روی یک صحنه داور مسابقه صحنه برخورد توپ به دست مدافع آرمان گهر را پنالتی تشخیص داده و به نشانه پنالتی در سوت خود بدمد تا پیمان میری مهاجم گلزن نارنجی پوشان با گشودن دروازه سیرجانی‌ها در این پیروزی و کسب 3 امتیاز نقش مستقیمی ایفا کرده باشد.

مس کرمان حالا با این پیروزی در جدول مسابقات 21 امتیازی شد و تا به همراه هوادار در پله‌های اول و دوم جدول رده‌بندی مسابقات جای گیرند. مسی‌های کرمان هفته آینده در دیداری خارج از خانه به مصاف بادران خواهند رفت.

جریمه مربیان و بازیکنان گل‌گهر سیرجان به پیشنهاد قلعه‌نویی/ سهرابیان به کمیته انضباطی باشگاه احضار شدلیگ برتر فوتبال| 3 امتیاز شیرین تراکتور مقابل گل‌گهر/ تیم قلعه‌نویی همچنان امتیاز از دست می‌دهداسدی: نقشی در درگیری‌ها نداشتم، دنبال جدا کردن بودم/ بازیکنان گل‌گهر عصبانی بودند

به گزارش تسنیم؛ رضا مهاجری سرمربی نارنجی پوشان به علت تشدید بیماری قلبی تیمش را در این دیدار همراهی نکرد و به تشخیص پزشکان باید چند روزی را استراحت کند.

از زمانی که داور مسابقه نقطه پنالتی را برای مسی‌ها نشان داد نیمکت آرمان گهر و برخی از بازیکنان این تیم به این تصمیم داور اعتراض شدیدی داشتند و این اعتراض تا پس از پایان مسابقه هم ادامه داشت. فرزین رکوعی مربی مس کرمان به دلیل اعتراض به داور و نیمکت حریف توسط داور از روی نیمکت مس اخراج شد.

انتهای پیام/511/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان نارنجی پوشان مس آرمان گهر مس کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۷۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی بدون گل در نیمه اول دربی اصفهان

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار معوقه هفته هفدهم بین تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب آهن اصفهان از ساعت ۱۶:۳۰ امروز چهارشنبه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان پیگیری شد.

نیمه نخست این دیدار با وجود موقعیت سازی های دو تیم روی دروازه یکدیگر گلی را به همراه نداشت تا دو تیم با تساوی صفر-صفر راهی رختکن شوند.

عملکرد ضعیف دو تیم اصفهانی باعث استقبال سرد هواداران دو تیم از این دیدار شد تا خبری از تشویق ژوزه مورایس و محمد ربیعی سرمربیان سپاهان و ذوب اهن از سوی تماشاگران حاضر در استادیوم نباشد.

کد خبر 6081321

دیگر خبرها

  • پیروزی استقلال برابر شمس آذر در نیمه اول
  • شمسایی فاتح جدال با مرتضایی
  • سیرجان فاتح مسابقات فوتسال دانش آموزان پسر استان کرمان
  • اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان
  • جدال سرنوشت‌ساز صنعت نفت و پرسپولیس در روز دربی تهران
  • سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند
  • طلایی پوشان فاتح شهرآورد نصف جهان
  • سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند + فیلم
  • تساوی بدون گل در نیمه اول دربی اصفهان
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای مناطقی از جنوب شرق کشور