Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@11:09:45 GMT

اجرای یک حکم قصاص در زندان دزفول

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۷۹۸۷

اجرای یک حکم قصاص در زندان دزفول

دادگستری استان خوزستان از اجرای یک حکم قصاص در دزفول خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از قوه قضاییه، روابط عمومی دادگستری استان خوزستان اعلام کرد:

«حکم قصاص فردی که در سال ۹۴ و در جریان سرقت مسلحانه جوان ۲۲ ساله‌ای را جلوی چشم مادرش به قتل رسانده بود، پس از طی فرآیند قانونی و تایید در دیوان عالی کشور و در پی عدم رضایت اولیای دم، سحرگاه امروز در زندان دزفول اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش، برخلاف ادعای دروغ رسانه‌های معاند مبنی بر کشتی گیر بودن این فرد، رئیس هیات کشتی اندیمشک کشتی گیر بودن این فرد را تکذیب کرد.

همچنین اتحادیه جهانی کشتی نیز در واکنش به این فضاسازی‌ها عنوان کرد که این موضوع یک پرونده جنایی است.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قوه قضاييه قصاص اعدام استانی سیاسی خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۷۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادگستری گیلان: قضات از بازداشت‌های غیرضروری اجتناب کنند

رئیس دادگستری استان گیلان گفت: کسانی که مستحق ماندن در زندان نیستند باید آزاد شوند و همچنین قضات باید از بازداشت‌های غیر ضروری خودداری کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، نشست شورای مدیران دادگستری استان به ریاست حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در ابتدای این نشست از با تقدیر از اقدامات روسای دادگستری‌ها و دادستان‌های استان گیلان، تصریح کرد: سخنان و رهنمود‌های ریاست قوه قضاییه فصل الخطاب بوده و باید نقشه راه مدیران قضایی استان گیلان قرار گیرد.

وی افزود: در برنامه عملیاتی سال جدید به زندان‌ها توجه زیادی شده است و کسانی که مستحق ماندن در زندان نیستند مانند محکومان مالی و مهریه باید در اسرع وقت آزاد شوند.

رئیس کل دادگستری استان گیلان در ادامه با تاکید بر صدور قرار‌های تامین اظهار داشت: قضات محاکم قضایی باید از بازداشت‌های غیرضروری اجتناب کنند.

وی بازدید از انبار‌ها و پارکینگ‌های شهرستان را امری ضروری دانست و افزود: باید نظارت مستمر بر آن‌ها صورت گیرد تا خودرو‌ها بدون دلیل در پارکینگ‌ها توقیف نشوند.

صادقی نیارکی کاهش پرونده‌های معوق را از مطالبات دستگاه قضایی برشمرد و عنوان کرد: باید کارگروه‌هایی در راستای کاهش چنین پرونده‌هایی در هر شهرستان تشکیل شود تا با همفکری و نظرات کارشناسی، اقدامات موثر در این زمینه صورت گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت گره گشایی از مسایل محلات و تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل درپی اختلاف خانوادگی
  • رشد ۲۰۶ درصدی استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس در استان
  • افزایش ۳۳ درصدی استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان در البرز
  • مشخص شدن دلیل کیفیت پایین نان خوزستان
  • ضریب اشغال تخت در بیمارستان تامین اجتماعی دزفول افزایش یافت
  • دادگستری گیلان: قضات از بازداشت‌های غیرضروری اجتناب کنند