Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@19:59:30 GMT

نتایج سومین روز مسابقات هندبال بانوان لیگ یک

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۸۰۷۴

نتایج سومین روز مسابقات هندبال بانوان لیگ یک

به گزارش ایرنا ، در روز سوم این رقابت ها شیشه قزوین با نتیجه ۲۶ بر ۲۰ مغلوب کیهان پایش ملایر شد و ریف اصفهان ۲۵ بر ۱۹ همیاری ارومیه را پشت سر گذاشت.

همچنین بازی میان نام آوران نوشهر و آتریسا تهران۳۰ بر ۱۶ به سود تیم تهرانی به پایان رسید و تیم میزبان، زغالسنگ البرز شرقی شاهرود با نتیجه ۲۹ بر ۲۵ لوله گستر اسفراین را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقابت ها از چهارم تا دهم بهمن با حضور ۱۲ تیم در سالن های فجر و حجاب دانشگاه صنعتی شاهرود در حال برگزاری است.

صنعت مس پاریز، آتریسا تهران، زغال سنگ البرز شرقی شاهرود، همیاری ارومیه، ریف اصفهان، اورانیا شهرداری پیشوا، نفت و گاز گچساران، کیهان پایش ملایر، سما یزد، نام آوران نوشهر، شیشه قزوین و لوله گستر اسفراین به میزبانی تیم زغال سنگ البرز شرقی تیم های حاضر در این مسابقات هستند.

برچسب‌ها شاهرود بدمینتون ارومیه قزوین بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شاهرود بدمینتون ارومیه شاهرود بدمینتون ارومیه قزوین بانوان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۸۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج روز نخست ملی پوشان ایران در مسابقات اسکواش قطر جونیور

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات بین‌المللی قطر جونیور در رده‌های سنی کمتر از ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷و ۱۹ سال پسران از دوم تا ششم اردیبهشت برگزار می‌شود. نمایندگان کشورهای ایران، کویت، چین، اردن، عربستان، پاکستان، مصر، سنگاپور، هند، مالزی، آمریکا، سری‌لانکا و کشور میزبان در دوحه با هم رقابت می‌کنند.

نتایج کامل روز اول تیم نوجوانان ایران به شرح زیر است:

دیدار محمد صالح آخانی با مروان حسین، نماینده کشور میزبان با پیروزی ورزشکار ایرانی با نتیجه ۳-۱ به پایان رسید. فرزاد حق‌خواه با علی نیاما از قطر روبه‌رو شد که او نیز توانست با نتیجه ۳ بر صفر پیروز میدان باشد. باربد چاوشی رشتی با نتیجه مشابه از سد آناند کالرا از سنگاپور گذشت.

امیرعطا محجل فرید، امیرمهدی خراشادی‌زاده، امیررضا الوان‌ساز، فرزاد کشفی، ارشک احمدآبادی، سامیار صفری و مصطفی احراری با نتیجه مشابه ۳ بر صفر نمایندگان قطر را پشت سر گذاشتند.

یوسف قریشی و علی رحیمی نیز موفق شدند نمایندگان اردن را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهند.

متاسفانه عرفان تاجور نتوانست از عبدالله علی، حریف کویتی خود عبور کند و بازی را با نتیجه ۳ بر صفر واگذار کرد. آریا عمودی‌نژاد و رادین عبدالهی نیز با همین نتیجه برابر نماینده پاکستان شکست خوردند.

کد خبر 6086453

دیگر خبرها

  • نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • اولین سهمیه تاریخ ورزش بانوان آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به المپیک رسید / استقبال از بدو ورود به ارومیه
  • پایان مسابقات تنیس در گرمسار و شاهرود
  • نتایج روز نخست مسابقات اسکواش قطر جونیور
  • نتایج روز نخست ملی پوشان ایران در مسابقات اسکواش قطر جونیور
  • صدرنشینی تارگت در مسابقات لیگ تیراندازی سمنان
  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در اکثر نقاط کشور
  • بارش‌ شدید باران در تهران و ۱۰ استان دیگر | هوا تا این روز سردتر خواهد شد