Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-28@20:35:25 GMT

مهدی علی حسینی اعدام شد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۸۲۵۳

آفتاب‌‌نیوز :

سحرگاه دوشنبه ۶ بهمن‌ماه، یک زندانی به نام مهدی علی حسینی، در زندان دزفول اعدام شد. 

مهدی علی‌حسینی کشتی‌گیر اندیمشکی در سال ۹۴ در یک درگیری عامل مرگ یک فرد جوان شد و بعد از مدتی هم توسط دادگاه متهم به قتل شد. حالا پس از ۵ سال حبس حکم قصاص او اجرا شد.

مرکز رسانه قوه قضاییه نیز به نقل از دادگستری استان خوزستان اعلام کرد: حکم قصاص فردی که در سال ۹۴ و در جریان سرقت مسلحانه جوان ۲۲ ساله‌ای را جلوی چشم مادرش به قتل رسانده بود، پس از طی فرایند قانونی و تایید در دیوان عالی کشور و در پی عدم رضایت اولیای دم، سحرگاه امروز در زندان دزفول اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس هیات کشتی اندیمشک کشتی‌گیر بودن این فرد را تکذیب کرد.

برخی چهره‌های نامدار کشتی ایران از جمله حمید سوریان، سعید عبدولی و حبیب اخلاقی برای جلوگیری از اجرای حکم قصاص و گرفتن رضایت خانواده مقتول تلاش کردند.

 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مهدی علی حسینی کشتی گیر اندیمشک قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۸۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم قصاص برای متهم پرونده قتل مهران سماک صادر شد

به گزارش صدای ایران،۲۵ دی سال گذشته، خبرگزاری میزان اعلام کرد که حکم صادره برای متهم به قتل مهران سماک، در شعبه ۲۶ دیوان عالی کشور نقض و پرونده برای رسیدگی مجدد به شعبه هم‌عرض ارسال شده است. این پرونده در دادگاه نظامی یک گیلان مطرح بود و شعبه هم‌عرض رسیدگی کننده به آن، دادگاه نظامی یک قزوین محسوب می‌شود. این شعبه پس از بررسی و رسیدگی به پرونده، دیروز حکم خود را صادر کرد.

مجید احمدی، وکیل خانواده مهران سماک، در گفت‌وگو با «شبکه شرق» با اشاره به حکم صادر شده توسط شعبه هم‌عرض، اظهار کرد: «دادگاه نظامی یک قزوین به عنوان دادگاه هم عرض با اصرار بر مفاد رای دادگاه قبلی، رای خود را صادر کرده است، بنابراین متهم به قتل مهران سماک، به اتهام قتل عمد، به قصاص محکوم شده است.»

این وکیل دادگستری همچنین تاکید کرد که این سومین بار است که یک دادگاه نظامی به عنوان دادگاه تخصصی، حکم قتل عمد و مجازات قصاص برای متهم پرونده صادر کرده است.

دیگر خبرها

  • رهایی محکوم به قصاص از دار مجازات در شهرستان تویسرکان
  • امیرآبادی:مگر تیم ملی جای کوچکی است که بازیکن جوان یک شبه در آن ستاره شود؟/قلعه نویی کسی نیست به خاطر بیانیه حسینی را بازی بدهد
  • حکم قصاص برای متهم پرونده قتل مهران سماک صادر شد
  • مثل اسپانیا نمی‌توانیم جوانگرایی کنیم/ استقلال حق داشت از حسینی دفاع کند
  • حسینی: برای بازی در تیم ملی لحظه شماری می‌کردم/ بازی سختی را بردی
  • اسامی و زمان دعوت‌شدگان تیم ملی کشتی آزاد اعلام شد
  • لحظۀ اعدام یک پیرمرد فلسطینی در کرانه باختری
  • ترکیب ایران برای بازی با ترکمنستان مشخص شد/ حسینی جای بیرانوند را گرفت
  • تصاویر لحظه اعدام خیابانی پیرمرد فلسطینی در کرانه باختری
  • نیرو‌های مسلح یمن از اجرای شش عملیات جدید خبر داد