Web Analytics Made Easy - Statcounter

نبرد لژیونرها را علی کریمی پیروز شد.

الدحیل و الاهلی در امیر کاپ قطر به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 6 بر 0 به سود الدحیل به پایان رسید.

به گزارش طرفداری؛ امید ابراهیمی در این بازی 90 دقیقه برای الاهلی بازی کرد و علی کریمی نیز 80 دقیقه در ترکیب الدحیل حاضر بود.

مایکل اولونگا در این بازی هتریک کرد، ادمیلسون جونیور بریس کرد و کارلوس جونیور نیز دیگر گل الدحیل را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار داغ 

سند اختصاصی طرفداری از قرارداد میلیچ و استقلال اعتراض پرسپولیس به گل اول آلومینیوم؛ آفساید، گلزن نیم بدن جلوتر بود! لیست و عکس 7 خانم بازیگر ایرانی که کشف حجاب کردند / منشوری های سینما آبروی ابولفضل پور عرب با یک عکس رفت دنیای بی اعتمادی؛ فوتبالیست ها چطور جا به جا می شوند؟ دلیل مشکلات مالی شدید بارسلونا چیست؟ 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۹۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش بازی میزبان: چشمک تایلندی‌ها به جام جهانی

به گزارش ورزش سه، تایلندی‌ها برای سومین بار میزبانی بزرگ‌ترین رویداد فوتسالی قاره کهن را بر عهده گرفتند تا چنین روزهایی را تجربه کنند. پیروزی سه بر یک با یک نمایش فوق العاده، نه تنها تیم میگوئل را در صدر جدول جای داد، بلکه با یک پیروزی دیگر به مرحله حذفی راه خواهند یافت. تیم ملی فوتسال تایلند با حمایت پُرشور طرفدارانش، بازی خود را به چینی ها دیکته کرد و با درخشش محمد عثمان ستاره‌ای که در تیم کوردوبا اسپانیا توپ می‌زند و تایلندی ها حساب ویژه ای را روی او باز کرده‌اند، بارها برای تیم ملی چین خطرساز شد و ضرباتش به تیرک دروازه حریف برخورد کرد.

چینی‌ها که آخرین بار در سال 2010 توانسته بودند از مرحله گروهی صعود کنند، فقط 13 دقیقه موج حملات تایلند را تحمل کردند و سرانجام میزبان توسط چمچرون اپیواته به گل رسید. شاگردان میگوئل به کمتر از یک دقیقه نیاز داشتند تا برتری‌شان را دو برابر کند و این بار محمد عثمان با گلزنی خود سکوها را منفجر کرد.

در حالی که فقط پنج دقیقه تا پایان نیمه نخست باقی مانده بود. تایلندی‌ها از روی یک ضربه اوت برنامه‌ریزی شده و شلیک بی نقص وورساک به گوشه‌ی دروازه چین، نتیجه را سه بر صفر به سود خود کردند تا در همین نیمه، نسخه چینی‌ها پیچیده شود.

با شروع نیمه دوم، بازیکنان تیم ملی تایلند سعی کردند کارهای تدافعی را در این بازی مرور کنند و بیست دقیقه بعدی را به چشم دوئلی تدارکاتی نگاه کردند. در حدی که تب‌وتاب نیمه اول را از خود نشان ندادند و زهردار نبودند. چینی ها برای کم کردن اختلاف به سیستم پاورپلی روی آوردن و در ده ثانیه پایانی یکی از گل های خورده را جبران کردند تا شکست سنگینی را متحمل نشوند.

*با این نتیجه و با توجه به تساوی ویتنام مقابل میانمار، تیم ملی تایلند در صدر جدول گروه A جای گرفت.

*تیم ملی تایلند‌‌ در دومین دیدار خود برابر میانمار صف‌آرایی می‌کند و چین برای زنده نگه داشتن شانس‌های صعودش، به پیروزی مقابل ویتنام نیازی مبرم خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • امید عالیشاه: مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت‌ نفت + فیلم
  • آمار پرسپولیس برابر نفت آبادان؛ نرخ امید گل، مثل همیشه بالا! + عکس
  • شوک دوباره به پرسپولیس؛ یک ستاره دیگر مصدوم شد
  • فوری: کاپیتان پرسپولیس رباط صلیبی پاره کرد؟
  • فوری: عالیشاه رباط صلیبی پاره کرد؟
  • السد 9-1 الاهلی؛ حزباوی 74 دقیقه بازی کرد
  • آتش بازی میزبان: چشمک تایلندی‌ها به جام جهانی
  • «الشمال» در حضور امید ابراهیمی متوقف شد
  • امید ابراهیمی و رفقا مانع از قهرمانی یک تیم