Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، دهمین دور گفت‌وگو‌های مشورتی دوجانبه ایران و برزیل امروز (۶ بهمن ۱۳۹۹) به ریاست «سید عباس عراقچی» و «کنت نوبرگا» معاونین وزرای امور خارجه دو کشور بصورت مجازی برگزار گردید.

در این نشست که سفرای دو کشور نیز حضور داشتند، طرفین ضمن مرور روابط دو جانبه در بخش‌های سیاسی، اقتصادی و همچنین همکاری‌های منطقه‌ای و بین المللی، در خصوص گسترش و متنوع سازی روابط اقتصادی و تجاری تبادل نظر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت خارجه معاون سیاسی عباس عراقچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۹۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: سطح روابط اقتصادی بین ایران و پاکستان ۱۰ میلیارد دلار افزایش می‌یابد

به گزارش قدس آنلاین، سیدابراهیم رئیسی در نشست خبری مشترک با نخست‌وزیر پاکستان با بیان اینکه تدوام همکاری بین دو کشور در جهت منافع دو کشور تعریف می‌شود، اظهار کرد: ما مایل به ارتفای این روابط در سطوح بالا میان دو کشور هستیم. سطح روابط اقتصادی و تجاری بین دو کشور قابل قبول نیست و در گام اول ۱۰ میلیارد دلار افزایش یابد.

این خبر تکمیل می‌شود.... .

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • در سفر ابراهیم رئیسی به پاکستان چه می گذرد؟/ از تعریف نقشه راه مشترک برای مبارزه با تروریسم تا تلاش برای توسعه تجارت رسمی دوجانبه / لاهور و کراچی میزبان رئیس جمهور ایران
  • اتحاد ایران و پاکستان نقش بسیاری در مبارزه با اسرائیل دارد
  • رئیسی: سطح روابط اقتصادی بین ایران و پاکستان ۱۰ میلیارد دلار افزایش می‌یابد
  • رئیسی: روابط ایران و پاکستان را در همه سطوح ارتقا می‌دهیم
  • تأکید مقام‌های عالی ایران و پاکستان بر توسعه روابط دوجانبه/ انرژی از محورهای مهم مذاکرات تهران و اسلام‌آباد خواهد بود
  • اخبار سفر رئیس‌جمهور به پاکستان / رئیسی: سطح روابط اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان به میزان سطح روابط سیاسی نیست
  • تاکید مقام‌های عالی ایران و پاکستان بر توسعه روابط دوجانبه/ انرژی از محورهای مهم مذاکرات تهران و اسلام‌آباد خواهد بود
  • آینده اقتصاد سوریه/ شرایط روزبه‌روز سخت می‌شود
  • سفر رئیس جمهور ایران به اسلام آباد فرصت مهمی برای تقویت روابط دوجانبه
  • رئیسی دوشنبه به پاکستان سفر می‌کند