Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرسلیم با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی «فیلتر شده» توییتر اشتغال زایی با استفاده از اینستاگرام را «خفت» دانست.

به گزارش جماران؛ مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در مجلس، در واکنش به سخنان سخنگوی دولت در مورد عدم فیلتر اینستاگرام، در حساب توییتری خود نوشت: «‌این چه خفتی است که سخنگوی دولت مدعی شده اینستاگرام یک میلیون شغل در کشور آفریده است؟ عدم خودباوری تا چه حد؟!»

در پاسخ به توییت میرسلیم، سجاد بنابی، معاون وزیر ارتباطات، نوشت: «‌خفت؟ ایجاد شغل خفت است یا اظهار نظر سخن‌گوی دولت؟ اگر استفاده از اینستاگرام یا هر پلتفرم بین‌المللی خفت است، حضور جناب‌عالی اینجا چه معنایی دارد؟»

لینک کوتاه: asriran.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
com/003DbY

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۹۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش همتی به سخنان قالیباف: زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید

آفتاب‌‌نیوز :

عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی نوشت: رئیس مجلس گفته اند: مالیات بر سوداگری شامل ۰/۵ درصد جامعه میشود و نگرانی ندارد!

همتی افزود: حتی اگر درصد اعلامی درست هم باشد، این نوع اظهار نظر بی توجهی به کار کرد علم اقتصاد و انتقال اثرات غیر مستقیم این نوع ازمالیات‌ها به سایر طبقات جامعه و فراهم شدن اسباب خروج سرمایه از کشور است.

وی نوشت: در واقع بر مبنای مالیات بر عایدی سرمایه از کسانى که به حکم عقل، در مقابل تورم از خود حفاظت می‌کنند، مالیات گرفته و صرفِ مخارجی میکنند که غالباً برای رشد اقتصادی زیانبار هستند. 

همتی به مسئولان توصیه کرد: بهتر است به جای این اقدامات، با علل تورم که موجب سفته بازی است، مقابله کنید و این قدر هم زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید!

دیگر خبرها

  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • عصبانیت و انتقاد میرسلیم از دولت
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه شرکت‌های ایرانی
  • واکنش سخنگوی دولت به افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‎ساز در سریلانکا
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی
  • واکنش میرسلیم به ادعای تذکر رهبری به برخی مسئولان درباره گشت ارشاد /هرکسی در مقابل احکام الهی بایستد آدم فاسقی است
  • واکنش میرسلیم به بازگشت گشت ارشاد: هرکس در مقابل احکام الهی بایستد آدم فاسقی است
  • فیلم| واکنش اکانت‌اینستاگرام لالیگا به دو گل پیروزی بخش جود بلینگام در ال کلاسیکو با ترانه ایرانی