Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، والیبال یکی از مهیج‌ترین رشته‌های ورزشی گروهی است که به ویژه در سال‌های اخیر توانسته توجه علاقه‌مندان بسیاری را به خود جلب کرده و رفته رفته بر تعداد ورزشکاران این رشته به ویژه در سنین پایین‌تر افزایش یابد.

در ایران اسلامی بدون تردید استان گلستان و به ویژه شرق آن به مهد والیبال ایران شهرت یافته‌اند و عمده افراد از همان زمان کودکی با این بازی آشنایی پیدا کرده و در هر مکانی که فرصتی برای بازی و شادمانی باشد از مدرسه و دانشگاه گرفته تا مراسمات عروسی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در این مناطق به بستری برای بازی والیبال تبدیل شده است.

شهرستان کلاله یکی از همین شهرستان‌هاست که پرورش والیبالیست‌های بسیاری را در طی سال‌های گذشته در پرونده ورزشی خود دارد که از جمله والیبالیست‌های کلاله‌ای که در سطح ملی و بین‌المللی درخشیده‌اند می‌توان به «مراد شیخی» در دهه ۶۰ و نیز «تقی دولتی»، «حکیم حسن‌زاده»، «ناصر آلش‌زاده»، «امین حسن‌زاده»، «سخی عیدی»، «بهنام قره‌وی» و.... اشاره کرد.

اما در روزهای اخیر افتخارآفرینی یکی دیگر از نوجوانان کلاله‌ای در رشته والیبال یک بار دیگر نام این شهرستان را در عرصه ورزش بر سر زبان‌ها انداخته است، «ایل‌شن داوودی‌پور» بازیکن تیم والیبال کاله آمل توانست با بازی‌های بسیار زیبا و فنی در این تیم در قالب لیگ برتر نوجوانان به عنوان بهترین پاسور لیگ دست پیدا کند.

اوکه از تربیت یافتگان کانون والیبال یکی از پیشکسوتان والیبال کشور در شهرستان کلاله است با درخشش خود بار دیگر بر توانمندی‌ها و نیز وجود استعدادهای ناب در والیبال کلاله مهر تائید زد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کلاله در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه شهرستان کلاله در ورزش والیبال سابقه‌ای بسیار طولانی و کهن دارد، ادامه داد: این رشته همچون خون در رگ‌های جوانان این شهرستان جاری است.

نازمحمد واحدی با اشاره به حضور تعداد زیادی از والیبالیست‌های شهرستان کلاله در تیم‌های ملی در سال‌های متمادی، اظهار کرد: امسال نیز علاوه بر «ایل‌شن داوودی‌پور» دو بازیکن دیگر ما یعنی «یاسین اراززاده» و «ماهان امانی» در تیم شهرداری گنبدکاووس در لیگ برتر مشغول به بازی بودند.

وی با تاکید بر اینکه در حال برنامه‌ریزی اصولی و چندساله برای ورزش والیبال در شهرستان کلاله هستیم، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری پیشکسوتان و همه علاقه‌مندان به ورزش والیبال در شهرستان کلاله اقدامات شاخص و خوبی را رقم بزنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کلاله با بیان اینکه انتخاب «ایل‌شن داوودی‌پور» به عنوان بهترین پاسور لیگ برتر نوجوانان مایه افتخار جامعه ورزش شهرستان و استان است، تصریح کرد: تردیدی نداشته باشید که در سال‌های آینده تعداد بسیار زیادی از این نوجوانان و جوانان افتخارآفرین را در شهرستان کلاله مشاهده خواهد دید.

انتهای پیام/83014

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال استان گلستان نوجوانان کلاله گنبدکاووس شهرستان کلاله لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۹۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹ والیبالیست ایرانی در لیست خرید لیگ کره جنوبی!

به گزارش "ورزش سه"، طبق عادت هر ساله لیگ والیبال کره جنوبی، مسئولان فدراسیون این کشور اسامی بازیکنان آسیایی که تیم های کره ای مجاز به خرید آنها هستند را اعلام کرد که بازیکنان ایرانی بسیاری در آن حضور دارند.

سید محمد موسوی، محراب  ملکی، طیب عینی، محمد بربست، امیرحسن فرهادی، امیرحسین ساداتی، علیرضا ابلوچ، علی طبری، عارف مرادی، محمد علی فلاح، علی حق پرست، محمد صادقی، فرهاد سال افزون، شهروز همایونفر منش، سعید رنجبر،سهیل کمال آبادی و علی فضلی هفده بازیکن ایرانی هستند که مسئولان والیبال کره جنوبی به همراه تعدادی دیگر از بازیکنان کشور های آسیایی آن‌ها را در لیست خرید باشگاه های کره ای گذاشته اند.

مراسم درفت یا خرید این بازیکنان اردبیهشت اول تا سوم ماه می در هنگ کنگ برگزار خواهد شد که با توجه به مصافت طولانی بعید است بازیکنان ایرانی همه در آن حضور یابند.

لازم به ذکر است در بخش زنان هم مهسا صابری و مائده برهانی می توانند در بخش زنان شرکت کنند.

دیگر خبرها

  • دعوت از ٧ والیبالیست ناشنوای آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی
  • عالیشاه بهترین پاسور پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر
  • عالیشاه بهترین پاسور پرسپولیس در لیگ برتر شد
  • «مبینا رستمی» والیبالیست کیست و چرا عذرخواهی کرد؟
  • ۱۹ والیبالیست ایرانی در لیست خرید لیگ کره جنوبی!
  • راهیابی والیبالیست‌های مهاباد و بوکان به اردوی تیم‌ملی
  • راهیابی دو والیبالیست از مهاباد و بوکان به اردوی تیم ملی
  • درخشش خیره‌کننده: ستاره چلسی به هالند رسید
  • خاص‌ترین رقابت تیم ملی والیبال: تجربه مقابل جوانی
  • یک مقصد عجیب در انتظار پاسور تیم ملی والیبال