Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سید موسی خادمی در سخنانی با اشاره به دیدار نوبخت در راستای پیگیری برای تأمین اعتبار پروژه‌های و با مثبت خواندن این دیدار، گفت: پروژه‌های آسیب دیده از سیل و ضرورت تأمین اعتبار برای تکمیل آنها یکی از موارد مطرح شده در جلسه بود که گزارش کاملی در این خصوص به معاون رئیس‌جمهور ارائه شد و دکتر نوبخت قول مساعد به اختصاص اعتبار مربوطه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، اظهار داشت: پروژه‌های جهش تولید استان از دیگر موضوعات مهم جلسه امروز بود که معاون رئیس جمهور با توجه به توضیحات ارائه شده، دستور تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات جهت تکمیل این پروژه‌ها را صادر کرد.

استاندار لرستان در ادامه، افزود: فهرستی از پروژه‌های نیمه تمام مهم استان به معاون رئیس‌جمهور معرفی شد که در صورت تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار، تا پایان سال تکمیل و تحویل مردم لرستان خواهند شد.

خادمی، تصریح کرد: دکتر نوبخت در این رابطه نیز قول مساعد خود برای بررسی موضوع و حمایت از پروژه‌های معرفی شده را اعلام کرد.

گفتنی است در پایان این دیدار معاون رئیس جمهور به پیشنهاد و دعوت دکتر خادمی موضوع سفر به لرستان در ایام دهه فجر امسال را در دستور کار خود قرار داد.

کد خبر 5130923

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار لرستان سید موسی خادمی محمدباقر نوبخت ویروس کرونا بارش برف دهه فجر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گرگان بوشهر کرمانشاه شیراز شهرکرد شیوع کرونا قوه قضاییه شهرستان کرج عکس استانها معاون رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۹۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخبر: اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم است

به گزارش تابناک، دکتر محمد مخبر در این جلسه با اشاره به سفر اخیر رییس جمهور به استان سمنان که بلافاصله پس از رویارویی با رژیم اشغالگر قدس انجام شد گفت: معمولا رویدادهایی با این درجه از اهمیت که ابعاد گسترده بین المللی دارد باعث می شود که مقامات کشورها سفرهای کاری خود را لغو کنند و یا به تاخیر بیاندازند اما رییس جمهور کشورمان با آرامش کامل سفر به سمنان و دیدار با مردم این استان را انجام داد.


وی همچنین با اشاره به سفر رییس جمهور به کشورهای پاکستان و سریلانکا گفت: در شرایطی که جمهوری اسلامی ایران طی روزهای اخیر پاسخی محکم به رژیم صهیونیستی که نماد سلطه جهانی است داد، اما رییس جمهور کشورمان هم اکنون در سفر خارجی و انجام ملاقات های بین المللی هستند که این اقتدار ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است.


معاون اول رییس جمهور همچنین با بیان اینکه تحقق شعار سال نیازمند راه اندازی نهضت تولید در کشور است افزود: برای تحقق شعار سال جاری باید در تمامی دستگاه های اجرایی و استانها تقسیم کار انجام شود و برنامه ریزی دقیقی برای عمق دادن به تولید تا شهرستان ها و روستاها و فعال شدن همه آحاد جامعه انجام شود.


دکتر مخبر افزود: برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم لازم است از ظرفیت شرکت های دانش بنیان، استارتاپ ها و نخبگان حداکثر استفاده صورت گیرد و آموزش های بروز و کاربردی به نیروهای کار ارائه شود.


دکتر مخبر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری کنکور سراسری روز هفتم اردیبهشت ماه تصریح کرد: لازم است در کنار وزارت علوم، وزارت کشور و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای برگزاری هرچه بهتر کنکور سراسری برنامه ریزی و مراقبت کنند تا شاهد اخلال و مشکلی در برگزاری این رقابت علمی نباشیم.

دیگر خبرها

  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • سفر خارجی رئیسی بعد از «وعده صادق» نشان از اقتدار کشور است
  • مخبر: اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم است
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • وعده صادق یک نمونه از نتایج ملموس «ما می توانیم» بود
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار