Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره شکست 2 بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار داشت: متأسفانه پرسپولیس آنقدر توقع همه را بالا برده که ما به عنوان بازیکن‌های قدیمی‌اش از یک باخت این تیم به شدت ناراحت می‌شویم. فوتبال برد و باخت دارد اما باخت به آلومینیوم به ما برمی‌خورد زیرا توقع‌مان از پرسپولیس بالا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم به دلیل نداشتن و کمبود بازیکنان کلیدی کار سختی دارد اما طاقت دیدن باخت پرسپولیس را نداریم. 

وی درباره گل خوردن پرسپولیس روی دو ارسال ضربه ایستگاهی و در شرایطی که دو مدافع اصلی این تیم مقابل آلومینیوم غایب بودند، گفت: کاملاً مشخص بود تیم مقابل در طول هفته روی نقاط ضعف پرسپولیس کار و برنامه‌ریزی کرده است. رسول خطیبی مربی زرنگی است که از نبود سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی‌زادگان در خط دفاعی پرسپولیس استفاده کامل را برد و هر 2 گل تیمش روی ارسال ضربات ایستگاهی به ثمر رسید.

بازیکن اسبق پرسپولیس تصریح کرد:‌ ناگفته نماند برخی اشتباهات فردی هم در این شکست پرسپولیس تأثیرگذار بود که در صورت رقم نخوردن آنها احتمال داشت گل دوم را دریافت نکنیم اما هر بازیکنی فراز و نشیب دارد. نبود دو مهره اصلی خط دفاعی هم در گل‌های خورده پرسپولیس نقش کلیدی داشت.

مهدوی تصریح کرد: وقتی می‌گفتم دفاع وسط مرکز و قلب یک تیم است برخی تصور می‌کردند به دلیل اینکه پست تخصصی‌ام است چنین حرفی می‌زنم اما همه دنیا می‌دانند مدافعان میانی حرف اول و آخر را در زمین می‌زنند. یک مدافع وسط با کمترین اشتباه بهترین بازیکن می‌شود اما با یک اشتباه نابود خواهد شد. در نهایت دیدیم به دلیل نبود سیدجلال و کنعانی چه اتفاقی برای پرسپولیس رقم خورد.

وی درباره فرصت‌سوزی بازیکنان پرسپولیس و از دست دادن موقعیت‌ها عنوان کرد:‌ پرسپولیس مدتی است با نبود یک گلزن تمام عیار دست و پنجه نرم می‌کند. البته امتیاز مثبت این تیم فرصت‌سازی هافبک‌ها، وینگرها حتی مدافعان است؛ آنها خود را با برنامه‌های تهاجمی تیم وفق می‌دهند و می‌توانند موقعیت‌سازی کنند. گل‌محمدی باید در هفته آینده تمرکز بیشتری داشته باشد و با جایگزینی برخی نفرات ضعف گلزنی تیم را برطرف کند.

بازیکن اسبق تیم پرسپولیس با اشاره به شرایط تیم آلومینیوم توضیح داد:‌ باید به رسول خطیبی و شاگردانش تبریک گفت. شاید شرایط این تیم در ابتدای فصل جالب نبود و حاشیه‌هایی برایش به وجود آمد اما آلومینیوم با بازی خوبی که مقابل پرسپولیس انجام داد تمام کارهایش را تکمیل کرد. همانگونه که مقابل استقلال  هم فوتبال خوبی بازی کرد. هرچند این تیم در دقایق ابتدایی گل خورد اما در لحظات پایانی دوام آورد و روی ضربات کاشته زهر خود را به پرسپولیس ریخت.

مهدوی درباره تداوم انتقادهای تند یحیی گل‌محمدی از مهدی رسول‌پناه رئیس سابق هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: به نظر من یحیی در این مدت خیلی تحت فشار بود که یکی از عواملش اقدام‌های همین فرد است. حق را به گل‌محمدی می‌دهم و باید هرچه سریع‌تر شرایط را برای وی و تیمش مهیا کنند. 30 سال است با یحیی رفیق هستم و می‌دانم یکی از خونسردترین موجودات کره زمین است اما تاکنون یک بار هم یحیی را تا این حد عصبی ندیده بودیم.

وی اضافه کرد:  این موضوع نشان می‌دهد وی تا چه اندازه تحت فشار و تشنج قرار گرفته است. مدیران فعلی باشگاه برای نتیجه گرفتن پرسپولیس باید یحیی را آرام کنند. گل‌محمدی از لحاظ فنی توانایی‌های ویژه‌ای دارد اما وقتی بسیاری از بازیکنانش را از وی گرفتند شرایط برای این مربی سخت شد. 

مدافع اسبق پرسپولیس درباره اینکه آیا به جز مشکلات مدیریتی باشگاه، از دست رفتن بازیکنان، کمبود مهره نمی‌توان عامل دیگری را در نتیجه نگرفتن‌های پرسپولیس تعیین‌کننده دانست، توضیح داد: این مسائل تأثیرگذار است اما نباید فراموش کرد بازی‌های لیگ ما هم بسیار فشرده شده است. برخلاف اینکه ادعای حرفه‌ای بودن لیگ‌مان را داریم اصلاً شرایط حرفه‌ای نیست. ریکاوری تیم‌های ما با تجربه بازیکنان، مربیان و برخی داروهای خاص که خودشان درست می‌کنند رقم می‌خورد. اما ریکاوری تیم‌های حرفه‌ای به این سبک نیست. 

مهدی اضافه کرد: اگر بدانیم تیم‌هایی مثل بارسا، رئال و سایر تیم‌های بزرگ دنیا چه امکاناتی برای ریکاوری را در اختیار دارند هیچگاه خودمان را با آنها مقایسه نمی‌کنیم. پرسپولیس از هر لحاظ تحت فشار است. زمزمه‌هایی درباره بازگشت مهدی ترابی وجود دارد اما این تیم نیاز به جذب یک مهاجم تمام کننده کامل دارد و در این شرایط تقویت خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر فوتبال هفته دوازدهم لیگ برتر یحیی گل محمدی باخت پرسپولیس به آلومینیوم آلومینیوم محمدرضا مهدوی بازیکن اسبق پرسپولیس مدافع اسبق پرسپولیس بازی پرسپولیس و آلومینیوم گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۹۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان کابل‌های مخابرات در فاروج با شلیک پلیس دستگیر شدند

سرگرد علی اکبر برهانی در گفت‌گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران انتظامی پاسگاه شیرقان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی ۳ سارق را حین سرقت کابل‌های مخابرات مشاهده می‌کنند.

وی بیان داشت: سارقان به محض مشاهده مأموران با یک دستگاه سواری پراید از محل متواری شده که در نهایت با واکنش به موقع مأموران و شلیک چند تیر خودرو متوقف و ۲ نفر از سارقان دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی فاروج با بیان اینکه سارقان سابقه دار به جرم خود اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: سارقان به همراه پرونده متشکله به دادسرا معرفی و در نهایت روانه زندان شدند.

کد خبر 6063820

دیگر خبرها

  • علی دایی و راز بزرگ آقای گل پرسپولیس
  • نبرد غیرقابل باور جانوری که در مقابل زهر مار‌ها مصونیت دارند + فیلم
  • منشور اخلاقی؟ کار تاج و عزیز محمدی بود! / اگر بودم، کاری می‌کردم پول ویلموتس را از جیب‌شان بدهند
  • هادی چوپان؛ دو قهرمانی پیش چشم آرنولد | ورزشکار مرد سال (برترین‌های سال)
  • از ستاره های استقلال در میدان گمرک هم زیاد است! | چشمانم رنگ آبی را نمی‌بیند | ما که قهرمانی‌های استقلال را ندیده‌ایم
  • سارقان کابل‌های مخابرات در فاروج با شلیک پلیس دستگیر شدند
  • هلال احمر ایلام به ۴۵ هزار نفر در طرح نوروزی خدمات ارائه داده است
  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها
  • آغاز مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون در زنجان
  • زنگ‌ خطر ساوت‌گیت: این همه مصدوم ندیده بودم