Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@00:27:26 GMT

تحریک و ارگاسم بهتر زنان با پوشیدن جوراب

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۹۹۶۹

تحریک و ارگاسم بهتر زنان با پوشیدن جوراب

بررسی‌ها نشان داده اند پوشیدن جوراب به خوابیدن بهتر کمک می‌کند که مربوط به گرم شدن پا‌ها در زمان خواب است. اما طبق بررسی‌های جدید که انجام شده مشخص شده که علاوه بر این پوشیدن جوراب در داشتن رابطه جنسی بهتر نیز موثر است.

طبق بررسی‌هایی که انجام شده، وقتی زن در زمان برقراری رابطه جنسی جوراب پوشیده، خیلی راحت‌تر به ارگاسم می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق پژوهشی که محققان هلندی انجام داده اند، “پرفسور گرت هالستگ” بیان میکند که جوراب پوشیدن باعث بهبود گرما و راحتی میشود که این احساسات “آمیگدال” و قشر جلوی پیشانی را آرم می‌کنند این دو بخش مسئول سیگنال‌های خطر، اضطراب و ترس هستند.

ارگاسم و ارضای جنسی زنان با پوشیدن جوراب
قبل از این‌که محققان به شرکت کننده‌های این تحقیق جوراب برای پوشیدن بدهند، تنها ۵۰ درصد ادعا کردند که به ارگاسم رسیده اند، پس از این‌که این افراد در هنگام برقراری رابطه جوراب پوشیدند، ۸۰ درصد اعلام کردند که ارگاسم را تجربه کرده اند.


سرکوب کردن احساساتی مانند اضطراب و ترس در رسیدن به ارگاسم برای زنان بسیار مهم است، زیرا همه‌ی ی ما می‌دانیم که تنها زمانی رسیدن به ارگاسم برای یک خانم امکان‌پذیر است که تمام احساساتی مانند ترس و اضطراب خود را کنار بگذارد.


زمانیکه یک زن جوراب می‌پوشد به طور ناخودآگاه تمام احساس ناامنی و ترس خود را فراموش میکند. بروز احساس ناامنی و ترس در زمان برقراری رابطه جنسی در خانم‌ها رایج است. به علاوه کاملا طبیعی است که سرد شدن پا‌ها حس به وجود آمده را در زمان برقراری رابطه جنسی از بین می‌برد و هیچ چیز مانند احساس گرما نمی‌تواند به بهبود حس فرد در آن شرایط کمک کند.


به علاوه از آنجایی که در زمان برقراری رابطه جنسی لباسی در تن افراد نیست، به پا داشتن جوراب به بهبود حس گرما در فرد کمک میکند. به گزارش پارس ناز علاوه بر تمام توضیحاتی که داده شد به پا داشتن جوراب در زمان رابطه جنسی برای خانم‌ها مزایای دیگری هم دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره میشود:

رابطه جنسی با جوراب: به گرم شدن بدن کمک می‌کند
امکان دارد در حین برقراری رابطه جنسی به خاطر هیجان احساس سرما نکنید، اما پس از اتمام آن بدن به سرعت سرد میشود و اولین بخشی که در بدن همیشه سرد میشود، پاهاست. به هرحال اگر جوراب به پا داشته باشید، این احساس سرمای بعد از رابطه به سرعت به سراغ شما نخواهد آمد.


رابطه جنسی با جوراب به گرم نگه داشتن پا‌ها کمک میکند
سرد شدن پا‌ها حس به وجود آمده در فرد را در زمان برقراری رابطه جنسی به راحتی خراب میکند. ادعا نمیشود که پوشیدن جوراب کاملا شما و پاهایتان را گرم میکند، اما وجود آن‌ها میزان عصبی شدن تان را کاهش داده و به شما کمک میکند راحت‌تر عمل کنید.


رابطه جنسی با جوراب باعث میشود نگران پدیکور ناخن‌های پایتان نباشید   جوراب پوشیدن علاوه بر تمام مزیت‌هایی که بیان شد باعث می‌شود نگران زیبایی ناخن‌های پایتان نباشید. در این شرایط لازم نیست به خاطر پدیکور کردن ناخن‌های پا رابطه جنسی خود را به تعویق بیندازید. (تحریک زن و شوهر با پوشیدن جوراب نازک زنانه)       منبع:مجله تالاب

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ارگاسم پارسی خبر رابطه جنسی جوراب زمان برقراری رابطه جنسی پوشیدن جوراب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۹۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری پرواز شهرکرد به عسلویه

سرپرست فرودگاه شهدای شهرکرد از برقراری پرواز شهرکرد به عسلویه و بالعکس از دهم اردیبهشت خبر داد.

سیداسماعیل نژادحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به برقراری پرواز شهرکرد به عسلویه اظهار کرد: پرواز مسیر عسلویه به شهرکرد و بالعکس از تاریخ دهم اردیبهشت توسط شرکت هواپیمایی آسمان و توسط هواپیمای فوکر ۱۰۰ برقرار شده است.

وی افزود: این پرواز با پیگیری‌های مستمر بعد از سالیان محقق شد، امید است که ضمن استقبال خوب مردم استان شرایط تثبیت این پرواز محقق شود.

سرپرست فرودگاه شهدای شهرکرد، تاکید کرد: این پرواز روزهای دوشنبه ساعت هشت صبح از عسلویه به طرف شهرکرد و ساعت ۹:۴۵ از شهرکرد به طرف عسلویه برقرار است.

کد خبر 747399

دیگر خبرها

  • بهترین زمان برای مصرف قهوه
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس
  • برقراری پرواز شهرکرد به عسلویه
  • هر تعریفی لزوماً «اعتراف» به قدرت ایران نیست! در بسیاری از مواقع، هدف معرفی ایران به عنوان تهدیدی برای صلح و ثبات جهانی است/ با همین تعریف‌ها و تمجیدهاست که علیه ایران در عرصه بین‌المللی اجماع‌سازی میکنند؛ در زمین تمجیدهای آنها بازی نکنیم
  • برقراری پرواز‌های حج از خرداد امسال به مقصد عربستان
  • ماجرای رابطه جنسی یک مرد انگلیسی با اجساد
  • ادعای عجیب اسنایپر برتر آمریکایی: سلاح‌های زمان شوروی بهتر هستند!
  • جنجال رابطه جنسی عجیب مرد انگلیسی در بیمارستان!
  • رابطه جنسی مرد انگلیسی با اجساد
  • انواع گل مژه و درمان آن