Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی و رئیس حزب «اسرائیل بیتنا»، شامگاه دوشنبه، از اعلام دروغین وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی پرده برداشت.
 
به گزارش پایگاه خبری «فلسطین الان»، وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی در گفت‌و‌گو با کانال ۱۳ تلویزیون این رژیم گفت: «وزارت بهداشت اطلاعات مربوط به ابتلای صدها نفر به ویروس کرونا پس از دریافت دوز دوم واکسن را مخفی کرده است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
این اظهارات در حالی است که روزنامه صهیونیستی «جروزالم‌پست»، اخیرا گزارش داد که ۱۳ نفر در فلسطین اشغالی که اولین دوز واکسن کرونا را - که از آمریکا وارد فلسطین اشغالی شده بود - دریافت کردند، دچار فلج صورت شده‌اند.
 
وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی توصیه کرده بود که این افراد دوز دوم واکسن کرونا را نیز دریافت کنند.
 
وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی، دوشنبه اعلام کرد که ۶۰۱۵ نفر در فلسطین اشغالی تنها طی چند ساعت به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.
 
بر اساس اعلام وزارت بهداشت رژیم تل‌آویو، تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در سرزمین‌‌های اشغالی به ۷۱۳۳۳ نفر رسیده است از این تعداد افراد، ۱۸۴۵ نفر وضعیت وخیمی دارند.
 
علی‌رغم افزایش چشمگیر شمار مبتلایان به ویروس کرونا در سرزمین‌های اشغالی، رژیم تل‌آویو تبلیغات زیادی روی واکسن‌های وارداتی کرونا از آمریکا به راه انداخته و حتی خود را رکورددار سرانه تزریق واکسن کرونا ادعا کرده است.
 
انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: وزارت بهداشت رژیم رژیم صهیونیستی ویروس کرونا فلسطین اشغالی واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۹۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به دو موضع نظامی رژیم صهیونیستی

مقاومت اسلامی عراق از حمله پهپادی به دو موضع رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطین اشغالی در حمایت از مردم غزه خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از میدل ایست نیوز، مقاومت اسلامی عراق در بیانیه ای اعلام کرد که بامداد امروز چهارشنبه، موضع نظامی «سبیر» رژیم صهیونیستی را در اراضی فلسطین اشغالی با پهپاد هدف قرار داد.

مقاومت اسلامی عراق افزود شامگاه سه شنبه نیز پایگاه هوایی «عوبدا» رژیم صهیونیستی در داخل اراضی اشغالی فلسطین را هدف حمله پهپادی خود قرار داده است.

در بیانیه مقاومت اسلامی عراق آمده است که این دو عملیات در راستای حمایت از مقاومت و یاری مردم نوار غزه و پاسخ به جنایات و کشتار صورت گرفته که رژیم غاصب علیه غیرنظامیان فلسطینی اعم از زنان و کودکان و سالخوردگان مرتکب می شود.

چند روز پیش، مقاومت اسلامی عراق از هدف قرار دادن ساختمان وزارت دفاع رژیم صهیونیستی با استفاده از پهپاد خبر داده بود.

مقاومت اسلامی عراق همچنین پیشتر، از هدف قرار دادن نیروگاه برق تل‌آویو ، فرودگاه بن گوریون، پالایشگاه حیفا و پادگان نظامی فرودگاه روش بینا و دیگر اماکن حساس رژیم اشغالگر خبر داده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ببینید | حمله موشکی از لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی از لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی
  • حملات گسترده رژیم صهیونیستی به لبنان
  • جزئیات شهادت ۴ رزمنده حزب‌الله در حملات رژیم صهیونیستی
  • شهادت ۴ رزمنده حزب‌الله در حملات رژیم صهیونیستی
  • پسر نتانیاهو هم از فلسطین اشغالی مهاجرت کرد
  • حزب‌الله: جنایت «الهباریه» بی‌پاسخ نخواهد ماند
  • مقاومت اسلامی عراق: یک پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار دادیم
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به دو موضع نظامی رژیم صهیونیستی
  • حزب‌الله: گفت‌وگو با واشنگتن درباره غزه را رد کردیم