Web Analytics Made Easy - Statcounter

متن این یاداشت بدین شرح است:

به دنبال یادداشت هشدار ما که در آن علماء و امراء را از تقرب ثروتمندان و اصحاب مغیبات پرهیز داده‌ایم. حرف و حدیث‌هایی مطرح شده که این توضیح را لازم می‌دانیم:

۱- شأن علمی و دینی مرحوم آیت الله مصباح نزد ما و اکثریت قاطعی که آن بزرگوار را می‌شناختند، روشن است. شخصیتی که ویژگی اش غیر از اجتهاد که به آن آراسته بود، دانش عقلی و اشتغال به فلسفه و کلام بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع شهرت ایشان به فلسفه بیش از علوم نقلی بود. چنین شخصیتی چه بسا از نعمت الهامات نیز برخوردار بوده باشد، ولی هیچ گاه پرداختن به امور ماورای عادات را از ایشان نشنیده بودیم.

۲- اینکه در یادداشت آمده است که «غسال آیت الله مصباح، همان غسال مرحوم آیت الله حق شناس است» این را آقای صدیقی به صراحت تمام در مصاحبه سیما گفته است: «داماد ایشان آقای دکتر محمدی جزء مریدان مرحوم آقای حق شناس بود. گفت که خب ایشان را در منزل غسل دادند، آیت الله مصباح را، علامه را و کسی غسل داد که آقای حق‌شناس را، آیت الله حق‌شناس را ایشان غسل داده بود. این غسال گفته بود که …» (متن محاوره از فایل تصویری پیاده شده است که در انتها قابل مشاهده است).

چون در این ماجرا فرضِ خلاف‌گویی از آقای صدیقی درست نبود، ما اعتماد کردیم و روایت وی را نقل کردیم.

۳- حتی اگر خبر نقل شده درست هم نبوده باشد، در تغسیل مرحوم آیت الله حق شناس در منزل فرد موضوع بحث و با مشارکت وی شکی نیست. به همین دلیل در هشدار ما و لزوم توجه بزرگان، زمامداران و علما هیچ خللی وارد نمی‌شود. این خیرخواهی را بپذیرید و فریب کسانی را نخوریدکه می‌خواهند در سایه بزرگ کردن یک موضوع فرعی (که مسبب آن نیز ما نبودیم) اصل موضوع را در سایه قرار دهند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آیت الله مصباح آیت الله حق شناس غسل پارسی خبر آیت الله مصباح حق شناس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۰۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان 

                                                                           

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سردار جمال سلمانی اظهار داشت: احدی از ماموران وظیفه شناس شهرستان هلیلان به یکدستگاه خودرو حامل کالای قاچاق مشکوک و آن را توقیف می‌کند.   وی اضافه کرد: متهم پس از دستگیری به منظور عدم تشکیل پرونده، پیشنهاد رشوه‌ای به ارزش ۱۱۰ میلیون ریال به مامور وظیفه شناس می‌دهد.   فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: مامور وظیفه شناس از دریافت وجه خوداری و پس از هماهنگی انجام شده با سلسله مراتب رد رشوه مذکور صورتجلسه و پرونده به مراجع قضائی ارسال می‌شود.    این مقام انتظامی در پایان با قدردانی از صحت عمل ماموران پلیس، اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

دیگر خبرها

  • هنوز مشکلم بر سر جزئیات متن «مشاور» است
  • توضیحات تکمیلی درباره انفجارها در آسمان اصفهان و تبریز
  • رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان 
  • آزمایشگاه دکتر صالحی؛ بهترین آزمایشگاه خون در شیراز
  • توضیحات علوی‌تبار درباره ادعای رئیسی در خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی/سند براندازی نبود، کتاب هانتینگتون بود!
  • توضیحات تکمیلی پلیس درباره مرگ یک زندانی/ ماجرای قرص‌های داخل گچ پا چیست؟
  • توضیحات تکمیلی پلیس درباره مرگ یک متهم هنگام انتقال به صحنه جرم
  • نتیجه جلسه وزیر صمت با شورای رقابت چه بود؟
  • مهاجرت ایرانی‌ها هم مانند افغانستانی‌ها توده‌ای می‌شود؟
  • ۷۰ درصد بودجه سازمان پایانه‌ها صرف مرمت و بازسازی می‌شود