Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال تا به اینجای کار نتایج خوبی گرفته و در صدر جدول حضور دارد اما این برتری شکننده است.

منصور رشیدی، دروازه‌بان اسبق تیم استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص شرایط آبی‌پوشان اظهار داشت: استقلال از ابتدای فصل تاکنون با مشکلات زیادی در خط دفاعی‌اش روبه‌رو بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای من جای تعجب دارد چرا هنوز کادر فنی نتوانسته این مشکل را برطرف کند. استقلال در دیدار با سایپا هم در خط دفاعی ناموفق و ناهماهنگ بود. خصوصا در دفاع میانی که در دیدارهای اخیر هم از همین قسمت آسیب دیده بود. در دیدار با سایپا هم شاهد فوتبالی سردرگم و ناهماهنگ بودیم که استقلال فقط در 15 دقیقه پایانی به خود آمد و روی نبوغ فردی قایدی و دیاباته موقعیت‌هایی ایجاد کرد اما هیچ‌کدام از آن موقعیت‌ها تبدیل به گل نشدند.

دروازه‌بان اسبق استقلال ادامه داد: استقلال هنوز به آن تاکتیک و انسجام خوبی که باید در زمین اجرا کند نرسیده است. مهاجمان از طرف هافبک‌ها تغدیه نمی‌شوند و خود آنها مجبورند به عقب بیایند و توپ بگیرند. البته بازیکنان استقلال تلاش می‌کنند و ۹۰ دقیقه در زمین می‌دوند اما نمی‌توانند برای خط حمله موقعیت سازی کنند. دلیل این اتفاق هم نداشتن برنامه و تاکتیک برای همه لحظات بازی است. البته محمود فکری و کادر فنی استقلال بازی‌ها را آنالیز می‌کنند و در تلاش هستند نقاط ضعف را برطرف کنند که امیدوارم هرچه زودتر این اتفاق رخ دهد.

رشیدی افزود: استقلال تا به اینجای کار نتایج خوبی گرفته و در صدر جدول حضور دارد اما این برتری شکننده است. استقلال اگر می‌خواهد به قهرمانی در پایان فصل برسد باید ثبات بیشتری داشته باشد. شکست مقابل تیمی مثل سایپا نتیجه خوبی برای استقلال نیست. استقلال باید تیم‌های متوسط را ببرد تا اگر برابر تیم‌های مدعی نتوانست امتیاز بگیرد به مشکل نخورد. البته هنوز راه زیادی باقی مانده و می‌توانیم امیدوار باشیم نقاط ضعف تیم برطرف شود. از ابتدا گفته بودم استقلالی‌ها باید برای رسیدن به موفقیت صبور باشند. در اوایل فصل، پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته بود و این تیم چند مصدوم هم داشت اما در ادامه کار تیم کامل شد و الان انتظارات از استقلال بالاست. استقلال باید خیلی بهتر کار کند و تاکتیک داشته باشد. خط دفاعی باید هماهنگ‌تر کار کند و کادرفنی هم وقت بیشتری برای هماهنگ شدن بازیکنان اختصاص دهد. 3/5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال محمود فکری منصور رشیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۰۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدرنشینی تارگت در مسابقات لیگ تیراندازی سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ تیم‌های تارگت سمنان، هیئت دامغان و شهدای غزه سمنان به ترتیب مقابل تیم‌های هیئت شاهرود، فجر سمنان و شواتیر گرمسار پیروز شدند ؛  تیم تپانچه شهید تابسته شاهرود این هفته استراحت داشت
در رشته تپانچه بادی، محمد گلینی از تیم تارگت سمنان فاطمه شورونی از تیم شهدای غزه و ساغر وظیفه شناس از تیم تارگت سمنان به ترتیب عناوین اول تا سوم را بدست آوردند
مسابقات هفته هفتم و نهایی لیگ تیراندازی استان سمنان  ، جمعه ۲۱ اردیبهشت  در سالن تیراندازی شهدای گمنام سمنان برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صدرنشینی تارگت در مسابقات لیگ تیراندازی سمنان
  • فریاد شیران: واگذاری استقلال و پرسپولیس یک موفقیت برای دولت است
  • جزئیات تازه در پرونده مرگ زهره فکور صبور
  • ما باید به دنبال پرورش نخبگان معمولی باشیم
  • جزئیات تازه در پرونده مرگ بازیگر معروف | علت فوت زهره فکور صبور چه بود؟
  • آخرین خبر از پرونده مرگ زهره فکور صبور
  • سر جیم رتکلیف: می‌دانستم هواداران منچستریونایتد صبور نیستند
  • رمز موفقیت سپاه مقابله با تهدیدات دشمن است
  • صدرنشینی خیبر با موج‌های دریای بابل
  • صدرنشینی اینترمیامی با گلزنی لیونل مسی