Web Analytics Made Easy - Statcounter

امید عالیشاه بعد از دیدار برابر آلومینیوم و شکست این تیم مقابل آلومینیوم اراک با یکی از افراد حاضر در استادیوم به مشاجره لفظی پرداخت که اکنون به توضیح آن می‌پردازد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس اولین شکست فصل خود را در لیگ بیستم برابر آلومینیوم اراک متحمل شد. یحیی گل محمدی که امیدوار بود تیمش بعد از برتری هفته گذشته مقابل فولاد خوزستان بعد از چهار تساوی پیاپی، در مسیر موفقیت گام بردارد، نتوانست مقابل آلومینیوم نتیجه مطلوبی کسب کند و در نهایت با شکست در اراک کار را خاتمه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این بازی اما اتفاقی عجیب رقم خورد و امید عالیشاه با یکی از افراد حاضر در استادیوم درگیری لفظی سختی داشت که اگر میانجی‎‌گری افراد حاضر در صحنه نبود اتفاق تلخی را می‌شد پیش بینی کرد.

 

عالیشاه درباره این اتفاق و درگیری لفظی رقم خورده اینطور توضیح می‌دهد:

ابتدا باید از تمامی هواداران بابت این مهمان نوازی تشکر کنم. مسلما این میهمان نوازی همیشه در یاد من و همبازیانم باقی خواهد ماند.

 

عالیشاه ادامه داد:

بعد از بازی امروز شخصی معلوم الحال با ادبیاتی بسیار بی ادبانه که قابل ذکر نیست به من و تیم محبوب پرسپولیس هتاکی نموده و با فحاشی هر آنچه از انسان بعید است به زبان آورد.اگر چه در طول سالیان دراز فوتبالم با این مدل افراد هم آشنا هستم و همواره سعی در پرهیز از دامن زدن به اینگونه حواشی داشته ام اما از آنجا که احساس کردم تیم بزرگ پرسپولیس هدف این حمله بی ادبانه است نتوانستم ساکت بمانم و جوابش را دادم.

 

عالیشاه کاپیتان پرسپولیس با اشاره به حواشی شکل گرفته بعد از این اتفاق گفت:

الان صفحاتی مجازی که کاملا خط و ربطشان معلوم است ‌و همیشه سعی در تضعیف این تیم بزرگ داشته اند به اینجانب و تیم محبوبم حمله کرده و صفت خویش را آشکار کرده اند.ضمن عذر خواهی از همه هواداران واقعی تیم بزرگ پرسپولیس و آلومینیوم اراک بابت تمام حمایت‌های شما در این سال‌ها تشکر مینمایم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: امید عالیشاه امید عالیشاه پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۰۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست ناپذیری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم اراک

تیم فوتبال ذوب آهن امروز در حالی به مصاف آلومینیوم می​رود که تاکنون مقابل این تیم بازنده نبوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ذوب آهن و آلومینیوم اراک تاکنون هفت بار در لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفته‌اند که دو دیدار با پیروزی ذوب آهن و پنج دیدار با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

در هفت رویارویی دو تیم در لیگ برتر ۱۳ گل به ثمر رسیده است که سهم ذوب آهن با ۹ گل در این تقابل‌ها بیشتر از آلومینیومی است که در هفت بازی تنها چهار بار دروازه ذوب آهن را باز کرده است.

ذوب آهن تاکنون سه بار در اصفهان و ورزشگاه فولادشهر میزبان آلومینیوم بوده است که دو دیدار با پیروزی ذوب آهن و یک دیدار با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. در این سه دیدار آلومینیوم تنها یک بار موفق به باز کردن دروازه میزبان شده است اما در سوی دیگر ذوب آهن شش بار در خانه به آلومینیوم گل زده است.

دیدار نیم فصل نخست دو تیم با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

آمار و ارقام رویارویی‌های ذوب آهن و آلومینیوم

کد خبر 746463

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با ۵ تغییر مقابل آلومینیوم اراک بازی می‌کند
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • پرسپولیس در اراک: چهار منهای چهار!
  • پرسپولیس با چهره متفاوت مقابل آلومینیوم
  • ستاره پرسپولیس یک جلسه محروم شد
  • ستاره پرسپولیس بازی با آلومینیوم اراک را از دست داد
  • شکست ناپذیری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم اراک
  • عالیشاه غایب پرسپولیس در بازی با آلومینیوم در جام حذفی
  • کاپیتان پرسپولیس بازی با آلومینیوم را از دست داد
  • عالیشاه بازی آلومینیوم را از دست داد