Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@21:47:58 GMT

پیرمردچترباز هنگام پرش دچار حادثه شد +عکس

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۰۲۲۶

پیرمردچترباز هنگام پرش دچار حادثه شد +عکس

باشگاه خبرنگاران: پلیس استرالیا روز دوشنبه اعلام کرد که یک مرد استرالیایی ۹۱ ساله هنگام چتربازی دچار حادثه شده و پلیس اعلام کرد که این حادثه هنگام پرش با چتر نجات اتفاق افتاده است. این پیرمرد از این اتفاق جان سالم به در برد، زیرا پس از سقوط در دریا افتاد و فقط دچار کبودی شد.

تعدادی از ساکنان و افراد حاضر در محل، نزدیک واروود (شمال سیدنی)، حدود ساعت ۶ عصر شاهد این ماجرا بودند و برای کمک به این پیرمرد شتافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های پزشکی و آمبولانس سریع به محل اعزام شدند و به معاینه این مرد پرداختند. آن‌ها مرد را معاینه کردند و متوجه شدند که وی فقط دچار خراش و کوفتگی شده است و کاملا سالم است.

برخی از رسانه‌ها تصاویری از این مرد، که نام وی فاش نشده است را منتشر کردند که این تصاویر نشان می‌داد که او با کمک امدادگران بر روی سنگ‌ها راه می‌رود، در حالی که پای چپ او با باند پوشانده شده است. این فرد برای انجام آزمایشات بیشتر به بیمارستان Royal North Shore در سیدنی منتقل شد. پلیس چتر نجات او را در آب‌های دریا پیدا کرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: پیرمرد استرالیایی پرش با چتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۰۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی سمند در قزوین یک کشته برجا گذاشت

رئیس پلیس راه استان قزوین از واژگونی یک دستگاه خودروی سمند و کشته شدن سرنشین آن خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش، اظهار داشت: در پی اعلام یک مورد واژگونی در محدوده روستای ککجین بلافاصله گشت پلیس‌راه و کلانتری 21  به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پس از حضور در محل حادثه مشاهده کردند که یک دستگاه سمند به دلیل نامعلوم از جاده منحرف و به دره سقوط و متاسفانه سرنشین خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرده است.

رئیس پلیس‌راه استان قزوین با بیان اینکه علت حادثه از سوی کارشناسان در حال بررسی است، خاطرنشان کرد: رانندگان قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را با جدیت مورد توجه قرار داده تا از وقوع اینگونه حوادث پیشگیری شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • ۷ کشته و ۲۰ زخمی بر اثر انحراف ماشین از پیست مسابقه
  • توصیه‌های ایمنی پزشکی قانونی به شهروندان هنگام صاعقه
  • ترکش های آلوده بمب در بدن مجروحان حادثه تروریستی کرمان
  • عفونت زخم‌های مجروحان حادثه تروریستی کرمان باساچمه های آلوده
  • واژگونی سمند در قزوین یک کشته برجا گذاشت
  • یک کشته بر اثر واژگونی خودرو در قزوین