Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  رقابت‌های هفته بیستم فوتبال  لیگ برتر انگلیس امشب (سه شنبه) از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه با برگزاری ۴ دیدار آغاز می‌شود. در مهمترین بازی‌ها آرسنال در زمین ساوتهمپتون به میدان خواهد رفت و منچسترسیتی نیز مهمان تیم وست بروم خواهد بود.

ساوتهمپتون – آرسنال

امشب از ساعت ۲۳ و ۴۵ دقیقه ساوتهمپتون در ورزشگاه "سینت مری" میزبان تیم آرسنال خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساوتهمپتون در حال حاضر با ۲۹ امتیاز از ۱۸ بازی در رتبه دهم جدول رده‌بندی قرار دارد و آرسنال نیز با ۲۷ امتیاز از ۱۹ بازی در رتبه یازدهم ایستاده است.

این ۲ تیم روز شنبه نیز در همین ورزشگاه در چارچوب دور چهارم مسابقات جام حذفی انگلیس به مصاف هم رفتند که ساوتهمپتون موفق شد با یک گل آرسنال را از پیش رو بردارد و راهی دور پنجم شود. گرچه میزبان در این بازی با خوش شانسی و با گل به خودی گابریل به پیروزی رسید، اما همان تک گل هم برای حذف قهرمان ۱۴ دوره جام حذفی کافی بود. حالا شاگردان آرتتا خیلی زود فرصت پیدا کرده اند انتقام آن شکست تلخ را از ساوتهمپتون بگیرند.

در بازی‌های رو در رو نیز کفه ترازو در لیگ به نفع توپچی‌ها سنگینی می‌کند. ساوتهمپتون از ۱۰ بازی آخر خود برابر آرسنال در لیگ تنها یک بار این تیم را شکست داده و در ۵ بازی برابر توپچی‌ها شکست خورده و ۴ دیدار ۲ تیم به تساوی انجامیده است. تنها پیروزی "قدیس ها" (لقب ساوتهمپتون) برابر آرسنال به دسامبر سال ۲۰۱۸ در خانه بر می‌گردد.

در این بازی آرسنال در تلاش خواهد بود تا برای اولین بار از ماه مارس سال ۱۹۹۷ در ۲ بازی پیاپی ساوتهمپتون را در خانه‌اش شکست دهد.

آرسنال در این دیدار تلاش خواهد کرد برای اولین بار از اکتبر سال ۲۰۱۸ در ۳ بازی پیاپی خارج از خانه در لیگ به پیروزی برسد.

ساوتهمپتون در این فصل در ۶ بازی خانگی گلی دریافت نکرده است، در حالی که در کل ۲ فصل گذشته به این آمار دست یافته بود.

آرتتا که فصل گذشته با کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های جام حذفی آرسنال را به لیگ اروپا رساند در این فصل و پس از حذف از دور رقابت‌های جام حذفی و اتحادیه، فقط باید در لیگ برای کسب سهمیه اروپایی بجنگد، هدفی که با توجه به جایگاه این تیم در جدول رده‌بندی رسیدن به آن بسیار سخت است. اگر آرسنال در این دیدار شکست بخورد شاید بعد از فرانک لمپارد، آرتتا دومین مربی اخراجی یکی از تیم‌های بزرگ جزیره باشد.

در آن سوی میدان هم ساوتهمپتون راه یابی به رقابت‌های اروپایی را اولویت اصلی خود قرار داده است، این تیم با رسیدن به جمع ۶ تیم برتر انگلیس فقط ۳ امتیاز فاصله دارد و در صورت پیروزی برابر آرسنال می‌تواند موقتا تا رتبه ششم صعود کند.

ساوتهمپتون در بخش هجومی چندان قوی نیست. این تیم در ۶ بازی اخیر خود فقط یک پیروزی به دست آورده است، اما از طرف دیگر در خط دفاعی عملکرد خوبی داشته و با احتساب دیدار روز شنبه در چهار بازی خانگی کلین شیت کرده است.

آرتتا که در بازی روز شنبه از چند بازیکن جوان خود استفاده کرده بود، این بار با تمام قوا به میدان خواهد آمد تا عملکردی به مراتب بهتر ارائه کند.

ساوتهمپتون در ۶ بازی اخیر خود در لیگ جزیره ۲ شکست ۳ تساوی و یک پیروزی داشته و آرسنال از ۶ بازی خود چهار پیروزی به دست آورده و یک شکست و یک تساوی داشته است.

نگرانی بزرگ اردوگاه آرسنال مصدومیت پیر امریک اوبامیانگ است، شرایط کاپیتان آرسنال برای این دیدار مشخص نیست. ضمن آن که پابلو ماری و دنی سبایوس غایب این دیدار خواهند بود.

منچسترسیتی – وست بروم

در دیگر بازی مهم امشب منچستر سیتی در خانه وست بروم به مصاف این تیم خواهد رفت.

سیتیزن‌ها که با ۳۸ امتیاز از ۱۸ بازی پس از منچستریونایتد در رتبه دوم جدول قرار گرفته اند در این بازی فرصت خواهند داشت تا با کسب ۳ امتیاز، از رقیب همشهری سبقت بگیرند و بار دیگر حداقل به مدت ۲۴ ساعت به صدر جدول تکیه بزنند.

با توجه به جایگاه وست بروم در جدول که با ۱۱ بازی از ۱۹ امتیاز در رتبه ماقبل آخر قرار دارد پیروزی در این دیدار برای شاگردان پپ گواردیولا دور از دسترس نیست.

سوابق دیدار‌های رو در روی این ۲ تیم حاکی از برتری مطلق سیتی برابر میزبان خود است. وست برومویچ پس از دسامبر سال ۲۰۰۸ در ۱۸ بازی لیگ برتر نتوانسته است منچستر سیتی را شکست دهد و برابر این تیم متحمل ۱۶ شکست شده و فقط ۲ بار آبی پوشان منچستری را متوقف کرده است.

منچستر سیتی ۶ بازی آخر خارج از خانه خود برابر وست بروم را با پیروزی پشت سر گذاشته است که طولانی‌ترین روند پیروزی این تیم برابر یک تیم لیگ برتری است.

منچستر سیتی پس از شکست ۵-۲ برابر لسترسیتی در دومین بازی این فصل، در ۱۶ دیدار فقط ۷ گل دریافت کرده و ۱۰ کلین شیت داشته است.

بیشتر بخوانید

لمپارد، یکی از ضعیف‌ترین سرمربیان تاریخ چلسی لیگ برتر فوتبال انگلیس/ پیروزی پر گل آرسنال برابر نیوکاسل

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش منچسترسیتی منچستریونایتد آرسنال منچستر سیتی جام حذفی وست بروم لیگ برتر ۶ بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۰۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است

آرتتا از تحمیل شکست تاریخی به چلسی خوشحال است و این لحظه را غنیمت می‌شمارد.

طرفداری | آرسنال با برتری شیرین 5-0 مقابل چلسی با دو بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی همچنان در صدر جدول باقی ماند. 

پس از پیروزی مقابل چلسی، توپچی‌ها احتمالا بیشتر از همیشه حسرت شکست دیدار با استون ویلا را خواهند خورد. آرسنال امروز خلاف تجربه قبلی، در ورزشگاه خانگی اجازه خودنمایی به حریفش نداد تا با کسب یک پیروزی بزرگ همچنان به قهرمانی امیدوار باشد. آن‌ها چشم‌انتظار دیدار اورتون - لیورپول و برایتون - منچسترسیتی خواهند ماند تا هفته مهم لیگ برتر تکمیل شود. میکل آرتتا که از پیروزیی شاگردانش شادمان بود، در واکنش اولیه به بازی گفت:

با توجه به تعداد گل‌هایی که به ثمر رساندیم و موقعیت‌هایی که ایجاد کردیم، بسیار خوشحال هستم. در مورد کلین‌شیت هم خوشحالم چون ثبات تیم را نشان می‌دهد.

 عملکرد فوق العاده ای بود. فکر می‌کنم به صورت گروهی و انفرادی مقابل یک تیم واقعا خوب که در فرم عالی قرار داشت خیلی خوب عمل کردیم، تیمی که قرار بود ما را به چالش بکشد. فکر می‌کنم خیلی خوب پاسخ دادیم. از همان نیمه اول خیلی روان بازی می‌کردیم، با شجاعت زیادی بازی می‌کردیم و کارها را پیش می‌بردیم. امروز از نتیجه خیلی راضی هستم، برای هواداران ما هم روز عالی‌ای است. بهترین پیروزی ما مقابل چلسی بود؟ تماشای بازی آرسنال لذت‌بخش است. 

پس از پیروزی بزرگ، در رختکن به بازیکنان آرسنال چه گفتید؟

به آن‌ها برای عملکردشان و اینکه امشب هواداران را خوشحال کردند تبریک گفتم. عملکرد فوق العاده‌ای بود. حالا استراحت می‌کنیم و خودمان رو برای بازی با تاتنهام آماده می‌کنیم.

روحیه تیم پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا با این برد بهتر می‌شود؟ 

شما فقط باید لحظه را غنیمت بشمارید، و این لحظه زیبا است. اگر برای نه ماه توانستید این کار را انجام دهید، حالا هم می‌توانید. 

در مورد مائوریسیو پوچتینو که لحظات تلخی را در چلسی تجربه می‌کند. 

در مورد تمام چیزهایی که مائوریسیو پوچتینو پشت سر گذاشته و در حال انجام دادن است، با او احساس همدری می‌کنم. من هم در جایگاه او بوده‌ام. فکر می‌کنم او کار خوبی انجام می‌دهد. وقتی در هفت بازی گذشته آن‌ها را آنالیز کردم، آن‌ها سزاوار برد در هر بازی بودند. وقتی درباره همدردی و کسی که دوستش دارم و تحسین می‌کنم صحبت می‌کنم، مطمئنا بهترین‌ها را برای او می‌خواهم.

در مورد مارتین اودگارد؟ 

 ما قبول کرده بودیم که مارتین استعداد فوق‌العاده‌ای دارد و می‌تواند در آرسنال رشد کند. متقاعد شده بودیم که او می‌تواند چیز خاصی به آرسنال اضافه کند. 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • آرسنال تیم اول لندن؛ توپچی‌ها و کسب سه برد با +5 گل در دربی‌های لندن طی فصل جاری لیگ برتر
  • فرصت ویژه برای گرفتن دو انتقام «اوسمار» از گربه سیاه پرسپولیس
  • رمز موفقیت تیم ملی فوتسال ایران/ ژاپن در حد و اندازه انتقام نبود
  • جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • در تاریخ ماندگار شد / آرسنال چلسی را با 5 گل به توپ بست +فیلم
  • اورونوف، مهمترین اسلحه اوسمار برای انتقام
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • آرسنال ۵ - ۰ چلسی/ شیر‌های بی دندان به توپ بسته شدند+ فیلم
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!