Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران‌ شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام کرو:پیرو اعلام قبلی در خصوص بروز برخی محدودیت‌ها در تامین انرژی مصرفی مورد نیاز سوخت نیروگاه‌های کشور، برنامه احتمالی خاموشی‌های روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۱/۷ در سایت شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام شد.

مشترکان تهرانی می‌توانند با مراجعه به سایت این شرکت به آدرس WWW.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

TBTB.IR و یا از طریق اپلیکیشن برق من از برنامه خاموشی‌های احتمالی مطلع شوند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: قطع برق قطع برق تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۰۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باد و باران به ۶۲ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان خسارت وارد کرد

محمد رئیسی اظهار کرد: تخریب پنج دستگاه ترانسفورماتور و پنج کیلومتر شبکه فشار متوسط از جمله سایر خسارت وارد شده به شبکه توزیع برق این مناطق است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مجموع شبکه برق این مناطق پایدار است، افزود: با توجه به تداوم شرایط جوی برق برخی از مناطق دچار خاموشی موقتی می‌شود که به محض اطلاع کارکنان عملیاتی این شرکت، خاموشی ها برطرف می‌شود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان، ادامه داد: با انتشار هشدار سطح زرد سازمان هواشناسی، مبنی بر وقوع رگبار موقتی و شدید باران، تگرگ، تند باد لحظه ای و رعد و برق در برخی از شهرستان های استان تمامی کارکنان این شرکت به حالت آماده باش کامل در آمدند.

وی بیان کرد: طغیان رودخانه‌های فصلی و نبود راه دسترسی از جمله مشکلات اصلی کارکنان این شرکت در مواقع بحرانی است.

رئیسی با بیان اینکه وزش باد شدید و باران‌های فصلی از جمله اتفاقات طبیعی این منطقه است که همواره خسارت بسیاری به شبکه توزیع برق وارد می کند، افزود: شهروندان در زمان ناپایداری شرایط جوی (بارندگی، آبگرفتگی معابر و طوفان شدید) از نزدیک شدن به تاسیسات برق جدا خودداری، و در صورت مشاهده هرگونه مشکل، مراتب را به سامانه ۱۲۱ اطلاع رسانی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه‌های گذر از پیک تابستان ۱۴۰۳ درآذربایجان غربی
  • آماده باش کامل گروه های عملیاتی و سیمبانان در فارس
  • آمادگی کامل شرکت توزیع برق آذربایجان‌غربی برای عبور از پیک تابستان ۱۴۰۳
  • قطعی برق در برخی محلات بندرعباس
  • گاز برخی مناطق ۳ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • اهتمام جدی توانیر در استفاده از ظرفیت‌های قانونی جهت توسعه تولید پراکنده و انرژی‌های نو
  • خسارت باد و باران به ۶۲ اصله پایه شبکه برق سیستان وبلوچستان
  • هوشمندسازی و کنترل پذیری ۱۰۰ درصدی مشترکین کشاورزی آذربایجان غربی
  • باد و باران به ۶۲ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان خسارت وارد کرد
  • برق کدام مناطق شهرستان‌های گیلان فردا قطع می‌شود؟