Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@10:17:09 GMT

چرا زمین‌ تنیس استقلال به فدراسیون بازنگشت؟

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۰۴۱۵

چرا زمین‌ تنیس استقلال به فدراسیون بازنگشت؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، خرداد ماه سال جاری بود که داود عزیزی به عنوان رئیس فدراسیون تنیس انتخاب شد تا این فدراسیون دوره جدیدی را آغاز کند، اما همان ابتدا و در صحبت‌هایی که با فارس داشت، اعلام کرد: «فدراسیون امکانات سخت افزاری خود را ازدست داده و این موارد را به اطلاع وزیر و همچنین کریمی، مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز رساندم که بخشی از این سخت افزارها مانند زمین‌ها به فدراسیون به عنوان پایگاه قهرمانی بازگردانده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

هر فدراسیونی برای پیگیری تمرینات، مسابقات و اردوهای خود نیاز به امکاناتی دارد و باید در اختیارش باشد، اما این شرایط برای تنیس که روزهای خوبی را هم سپری نمی کند، وجود ندارد و از آن زمان تاکنون حدود 8 ماه زمان می‌گذرد و هنوز خبری نشده و فدراسیون تنیس همچنان بدون زمین است. 

مجموعه تنیس استقلال و انقلاب که در سال‌های گذشته در اختیار فدراسیون بود و مسابقات باشگاهی یا اردو و بازی‌های تیم ملی آنجا برگزار می‌شد، اما در حال حاضر از طریق شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی و مزایده به بخش خصوصی واگذار شده است و مشخص نیست تکلیف ملی‌پوشان و قهرمانان تنیس و البته فدراسیون به کجا خواهد رسید.

* سعیدلو زمین استقلال را به فدراسیون داد

مجید شایسته رئیس قبلی فدراسیون در این خصوص می‌گوید: از زمانی که رئیس فدراسیون شدم، طی صحبت‌هایی که با سعیدلو رئیس وقت سازمان تربیت بدنی داشتم، گفتم استقلال یک مجموعه اختصاصی تنیس است که 14 زمین دارد و برای پیشبرد اهداف و ایجاد کمپ تیم‌های ملی در اختیار فدراسیون قرار داده شود که او هم موافقت کرد و واگذار شد. 

وی ادامه داد: در آن زمان منطقی برای اجاره حکمفرما نبود. طی تغییرات مدیریتی که در شرکت توسعه صورت می‌گرفت چند مرحله بنا شد که این زمین‌ها از فدراسیون گرفته شود اما با وزارت ورزش مذاکره کردیم و طی 10 سالی که در فدراسیون بودم، این اتفاق نیفتاد و تا سال 98 در اختیار ما بود.

* شرکت توسعه از فرصت جابجایی در فدراسیون استفاده و زمین‌ها را واگذار کرد

به گزارش فارس، سال گذشته بود که این زمین‌ها طی جابجایی‌هایی که در فدراسیون اتفاق افتاد توسط شرکت توسعه به مزایده گذاشته شد و به بخش خصوصی واگذار شد. 

رئیس سابق فدراسیون با اشاره به اینکه ظرف یک هفته پس از رفتن من این اتفاق افتاد، گفت: شرکت توسعه از فرصت جابجایی در فدراسیون استفاده لازم را برد و یک هفته بعد از رفتن من و زمان سرپرستی احمد نامنی زمین‌ها واگذار شد. هرچقدر هم که پیگیری کردم این اتفاق نیفتد، فایده نداشت.

* تیم ملی کجا تمرین خواهد کرد؟ وزارت ورزش موضوع را حل می‌کند؟

چند ماه دیگر مسابقات دیویس کاپ قرار است آغاز شود و تیم ملی باید به مصاف حریفان خود برود اما نکته اینجاست که ملی‌پوشان کجا باید تمرین کنند؟ آیا تاسف آور نیست که تیم ملی یک کشور برای تمرین و اردو باید اجاره زمین بدهد؟ تکلیف پایگاه قهرمانی که هر رشته باید در  اختیار داشته باشد، چه می‌شود؟

وزارت ورزش که روی هر دو مجموعه یعنی فدراسیون تنیس و شرکت توسعه و تجهیز نظارت دارد، چرا طی چند ماه گذشته این مسئله را حل نکرده است؟ شاید آنها می‌خواهند بی توجهی به این رشته را همانند سال گذشته که بی ثباتی را در این رشته به وجود آورد، ادامه دهند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تنیس فدراسیون رئیس فدراسیون تنیس زمین های تنیس مجید شایسته داود عزیزی زمین تنیس استقلال شرکت توسعه و تجهیز شرکت توسعه واگذار شد زمین ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۰۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغیه انضباطی برای دو ستاره استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

با اعلام کمیته انضباطی و حسب گزارش دریافتی از سوی سازمان لیگ فوتبال مبنی بر تخلفات صورت‌گرفته از سوی سیدحسین حسینی و محمدحسین مرادمند، بازیکنان، و همچنین تماشاگران منتسب به تیم استقلال تهران، نفرات فوق و باشگاه مربوطه ظرف مهلت ۴۸ ساعت باید ابلاغیه خود را به کمیته انضباطی فدراسیون ارسال کنند.

منبع: فدراسیون فوتبال

دیگر خبرها

  • اقتصاد به‌صورت واقعی به مردم واگذار شود
  • تقدیم زمین مسکونی به متقاضیان طرح جوانی جمعیت
  • واگذاری ۲ هزار و ۸۰۰ قطعه زمین در استان قزوین 
  • یک مازندرانی سرپرست کمیته امور استان‌های فدراسیون تنیس روی میز
  • توقف نوشاد عالمیان در گام نخست تنیس روی میز قهرمانی جهان
  • تنیس روی میز قهرمانی جهان| نوشاد عالمیان حریف نفر ۱۷ دنیا نشد
  • ۱۶ هزار قطعه زمین رایگان در روستاهای استان بوشهر واگذار می‌شود
  • ابلاغیه انضباطی برای دو ستاره استقلال
  • انصراف آلکاراس از تنیس مسترز بارسلونا
  • ۸۵ درصد سهام سرخابی‌ها برای واگذاری، دوباره آگهی شد