Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید ابراهیم تبریزی:

بسم الله الرحمن الرحیم

من به جبهه می‌روم نه برای پیروزی ظاهری بلکه برای انجام تکلیف همان تکلیفی که باعث می‌شود مقام انسان از کوه‌ها بالاتر شوند زیرا کوهها هم نتوانستند امانت خدا را تقبل کنند. همان تکلیفی که بر دوش پیغمبر(ص) و حسین(ع) گذاشته شد هم اکنون بر دوش ما سنگینی می‌کند زیرا ما پیرو مکتب او هستیم و هر کس ارزشش به اندازه‌ باری است که تحمل کند.

این همان ارزش‌هایی است که در مبارزه با طاغوت درونی و طاغوت بیرونی نصیب هر شخص می‌شود، بدانید این جنگ ایران و عراق نیست  این جنگ حق علیه باطل است این جنگی است که اول خلقت بشر میان حق و باطل بوده است.

من از برادران و خواهران تقاضا می‌کنم که چند لحظه با خود خلوت کنند و فکر مادیات و رفاه نباشید. آری زمان زیادی نداریم پس انتخاب کنیم که حسینی  باشیم یا یزیدی.

انتهای پیام/89001/

منبع: فارس

کلیدواژه: همدان ابراهیم تبریزی جنگ حق و باطل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۰۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های پدر سردار شهید خرازی درباره سرلشکر شهید زاهدی + فیلم

کریم خرازی پدر سردار شهید حاج حسین خرازی، مهرماه سال ۱۳۶۶ در جمع رزمندگان لشکر ۱۴ امام حسین (ع) و مسجد شهرک دارخوین درباره سرلشکر شهید حاج محمدرضا زاهدی مطالبی را بیان کرده بود.

سرلشکر شهید حاج محمدرضا زاهدی یکی از فرماندهان ارشد نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ در پی حمله هوایی اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق  به شهادت رسید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • دیدار مسئولان خوروبیابانک با خانواده شهید حسین ایرانی
  • درگذشت پدر شهید میرداداشی
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه
  • مادر شهید ابراهیم ملک محمدی دعوت حق را لبیک گفت
  • آسمانی شدن مادر شهید در فرادنبه
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی بهم رسیدند
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی در کمدی فانتزی «مفت‌ بر»
  • فیلم| صحبت‌های پدر سردار شهید حاج حسین خرازی درباره سرلشکر شهید حاج محمد رضا زاهدی
  • صحبت‌های پدر سردار شهید خرازی درباره سرلشکر شهید زاهدی + فیلم
  • توضیحات سخنگوی دولت در خصوص لایحه افزایش تعطیلات + فیلم