Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین اسحاقی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بر افزایش سطح اطلاعات جامعه تاکید کرد و برنامه‌ریزی و اجرای این دوره‌های فرهنگی را متناسب با نیاز منطقه دانست.

وی دوره‌های آموزشی را شامل آسیب‌های اجتماعی، تحکیم بنیان خانواده، نهج البلاغه و سواد رسانه‌ای دانست و بر مشارکت بیشتر مردم ومسوولان در این دوره‌های آموزشی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان اینکه در این دوره‌های آموزشی از بهترین اساتید کشوری و منطقه استفاده شده است، از برگزاری این دوره های به صورت غیرحضوری خبر داد.

 وی برگزاری این چهار دوره آموزشی را نتیجه مصوبات شورای فرهنگ عمومی منطقه جنوب استان کرمان برشمرد و تمامی این دوره ها را برای جامعه ضروری دانست.

اسحاقی به برگزاری دوره آموزشی آسیب های اجتماعی اشاره کرد و افزایش اطلاعات مردم را در زمینه آسیب های اجتماعی ضروری برشمرد.

وی علت برگزاری دوره آموزشی تحکیم خانواده را کاهش استرس‌ها و نگرانی‌های روزانه و فرهنگ‌سازی صحیح زندگی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه دوره نهج البلاغه ویژه مدیران منطقه جنوب کرمان است، گفت: علاقه‌مندان هم می‌توانند به صورت آزاد در این دوره شرکت کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان سواد رسانه‌ای را نیاز ضروری عصر ارتباطات جامعه دانست و بر مشارکت مسوولان، خبرنگاران، فعالان فضای مجازی و مردم در این دوره تاکید کرد.

وی با بیان اینکه دوره آموزشی سواد رسانه ای با مشارکت پلیس فتا برگزار می‌شود، هدف از برگزاری این نشست را فرهنگ سازی صحیح استفاده از فضای مجازی اعلام کرد. 

اسحاقی اظهار داشت: زمان برگزاری این دوره های آموزشی متعاقبا از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اطلاع رسانی می‌شود.

اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان مستقل از مرکز استان فعالیت می‌کند.

این اداره‌کل، یک سوم پهناورترین استان کشور را با هفت شهرستان و جمعیت یک میلیون نفر تحت پوشش دارد.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کارگاه آموزشی جیرفت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کارگاه آموزشی جیرفت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کارگاه آموزشی جیرفت اخبار کنکور فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان دوره های آموزشی دوره آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۰۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌های فرهنگی برای امیدافزایی در کردستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری به منظور امیدافزایی در سطح استان دنبال می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، علی اصغر دریایی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در کردستان برگزار شد، با اشاره به فرموده رهبری، بر ضرورت جهاد تبیین و بیان عوامل امیدزا تاکید کرد و اظهار داشت: امپراطوری رسانه‌‌ای غرب در حال وارونه و کمرنگ نشان دادن دستاوردهای انقلاب هستند.

وی با اشاره به عنوان شعار سال‌، اتحاد، انسجام و مشارکت مردمی در جهت تحقق این شعار ضروری دانست و گفت: تحقق شعار سال در استان فرهنگی کردستان با تولیدات فرهنگی، هنری و رسانه‌ای دنبال شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان تصریح کرد: در سال گذشته بارش برنامه‌های فرهنگی، هنری، قرآنی و دینی مواجه بودیم به طوری‌که به اذعان فعالان این عرصه تعدد و تنوع برنامه‌ها در طول یک دهه اخیر در استان بی‌سابقه بوده است.

وی افزود: در کنار این برنامه‌ها، از اتمام پروژه‌های عمرانی غفلت نکردیم به طوری‌که افتتاح و بازگشایی سه طرح و پروژه عمرانی عرصه‌ فرهنگ و هنر استان از جمله نگارخانه هنر شهر سنندج، پلاتوهای سقز و دیواندره با مجهز شدن به آخرین ابزار و سیستم‌های صوتی و نورپردازی از جمله شاخصه دیگر این بارش‌های فرهنگی و هنری در عرصه توسعه فضاهای فرهنگی و هنری همه جانبه بود و پروژه‌های دولت قبل در حال اتمام است.

دریایی بیان کرد: در سال گذشته به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی همکارانم، درجه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از درجه 3 به 2 ارتقا یافت.

وی با بیان اینکه همه این برنامه‌ها در سایه امنیت پایدار برگزار می‌شود، اظهار کرد: امنیت کنونی را قدردان خون شهدا و تلاش‌های شبانه‌روزی متولیان امنیت برقرار است که همه ما و هنرمندان و فعالان عرصه فرهنگ، هنر و اصحاب رسانه قدردان این وضعیت هستند.

مدیرکل ارشاد استان کردستان خاطر نشان کرد: دیدار رئیس جمهور در سفر سال گذشته با اهالی فرهنگ و هنر استان و سفر مقامات وزارتخانه از جمله شخص وزیر و معاونین به استان فرهنگی کردستان و دیدار با هنرمندان و شنیدن دغدغه‌ها و مسائل و مشکلات این قشر تأثیرگذاری از شاخصه‌های بارز عرصه فرهنگ و هنر استان در سال گذشته بود.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش و فرهنگ در تربیت انسان بسیار تأثیرگذار هستند
  • افتتاح جشنواره پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان
  • برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان برای ۱۵۰۰ نفر از فعالان گردشگری
  • برگزاری دوره آموزشی زیورآلات دستی در قم
  • آموزش مدیریت چرای دام در خاتم
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی برای امیدافزایی در کردستان
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • دوره تغذیه و مدیریت بیماری‌های قارچی نخیلات در تنگستان برگزار شد
  • برگزاری مراسم روز ارتش در پادگان آموزشی صفرپنج کرمان
  • برگزاری دوره آموزشی صنعت زنبورداری در همدان