Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، نماینده سبزوار با انتشار ویدئویی از مردم و سربازی که به او سیلی زده بود عذرخواهی کرد.

علی اصغر عنابستانی در این ویدئو می گوید که قرار بود همان ساعات اولیه بعد از حادثه، این ویدئو را ضبط و منتشر کند، اما در طول چند روز گذشته از طرف دلسوزان و بزرگان مرتب دعوت به صبر و سکوت شده است، اما می‌گوید: متاسفانه هر لحظه ابهامات افزوده شد و مجبور شده بود ماوقع را در سایت خودم منتشر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عنابستانی در این ویدئو می گوید: از تک تک مردم که به هر دلیلی احساساتشان جریحه دار شده است عذرخواهی می‌کنم.

وی می گوید: کاملا بدیهی است برای اجرای قانون بین افراد جامعه هیچ تفاوتی نیست و ما هم هیچ شانی به جز خدمتگذاری قانون و مطیع قانون شدن قائل نیستیم، به همین دلیل از سربازی که قانون را اجرا کرد  و مانع از ورود خودرو ما به خط ویژه شد تشکر می کنم.

نماینده سبزوار در مجلس خود را خاک پای مردم معرفی می‌کند و می‌گوید: شاید برای همه شما هم پیش آمده که در مقابل توهین دچار خطا بشوید با این وجود من دچار اشتباه شدم به همین دلیل باز مجداد عذرخواهی می کنم.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

کد خبر 581232 برچسب‌ها پلیس راهور - شهر مجلس شورای اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس راهور شهر مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۰۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری راهپیمایی ضدصهیونیستی در قزوین

 راهپیمایی مردم قزوین که از مسجدالنبی (مصلای نماز جمعه) تا میدان آزادی برگزار شد نمازگزاران با شعار الله اکبر خامنه‌ای رهبر، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس و سپاهی قهرمان ارتشی دلاروز تشکر تشکر، ضمن همدردی با مردم غزه، حمایت خود را از نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی اعلام کردند.

مردم دیگر شهر‌های استان هم امروز پس از اقامه نماز جمعه، با راهپیمایی از نیرو‌های مسلح به خاطر پاسخ موشکی به رژیم صهیونیستی قدردانی و تشکر کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • فریاد سلماسی ها، سپاه پاسداران تشکر، تشکر 
  • برگزاری راهپیمایی ضدصهیونیستی در قزوین
  • راهپیمایی مردم قزوین در حمایت از عملیات وعده صادق
  • بالاخره شاخه غربی بزرگراه یادگار امام تکمیل می شود | افتتاح ۲۵ تقاطع جدید و کوتاه شدن مسیر مردم در سال جاری
  • قدردانی از زحمات نیروی انتظامی استان یزد
  • مبینا رستمی والیبالیست عذرخواهی کرد + ویدئو
  • قانون کاهش مدت سربازی از کی اجرایی می‌شود؟
  • قانون عدم الزام بیمه مجدد شاغلین فصلی در استان اردبیل قابل اجرا است
  • انگشت‌ اتهامی که به سمت سعید آقاخانی، جواد عزتی و محسن تنابنده گرفته شد/ صداوسیما عذرخواهی کند
  • تعطیلی پنج شنبه از کی اجرا می‌شود؟