Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@12:46:14 GMT

امدادرسانی هلال احمر زنجان به ۲۶۸ حادثه دیده

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۰۶۴۹

امدادرسانی هلال احمر زنجان به ۲۶۸ حادثه دیده

طاهری گفت: در دی ماه امسال ۴۱ مورد حادثه در جاده ای، شهری و صنعتی و کارگاهی در این استان ثبت شده که امدادگران هلال احمر این استان برای ۲۶۸ نفر حادثه دیده خدمات امدادی ارائه داده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دی ماه سال جاری امدادگران هلال احمر در هشت مورد برف و کولاک، 28 مورد در حوادث جاده ای، 2 مورد سانحه شهری، و یک مورد حوادث صنعتی و کارگهی و 2 مورد خدمات حضوری برای شهروندان این استان خدمات امدادی ارائه داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علی طاهری یادآوری کرد: افراد متاثر از این حوادث 268 نفر بودند که 70 تیم با 180 نفر برای آنها خدمات مورد نیاز را ارائه کرده اند.

 

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه مصدومان ناشی از این حوادث بیان شده 69 نفر ثبت شده است، گفت: 6 مصدوم توسط امدادگران هلال احمر استان به مراکز درمانی منتقل شده اند و سه نفر از هموطنان نیز در این سوانح جان خود را در دی ماه جاری از دست داده اند.

 

طاهری اظهارداشت: در حوادث ناشی از برف و کولاک دی ماه امدادگران هلال احمر در استان زنجان سه نفر را در پایگاه های امداد و نجات جاده ای اسکان داده اند.

 

وی اظافه کرد: در این عملیات ها 70 تیم عملیاتی با 180 نفر امدادگر و39 دستگاه آمبولانس و 30 دستگاه خودروی نجات به این ماموریت ها اعزام شده اند.

 

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان تاکید کرد: هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث می توانند با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان امدادرسانی جمعیت هلال احمر استان زنجان امدادگران هلال احمر هلال احمر استان استان زنجان داده اند دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۰۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی٩تیم عملیاتی هلال احمربه مردم زرند/تخلیه آب منازل

رضا فلاح، در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه در حال حاضر ۵ تیم امدادرسانی هلال احمر شهرستان زرند در این شهر در حال تخلیه آب معابر هستند گفت: ۴ تیم عملیاتی نیز از شهر کرمان شامل ۱۸ نفر با امکانات و تجهیزات امدادرسانی و لجستیکی عازم شهر زرند شده و هم اکنون در حال تخلیه آب وارد شده به منازل روستاهای درگیر سیل و امدادرسانی به مردم می‌باشند.

وی افزود: با توجه به هشدارهای هواشناسی، نیروهای هلال احمر استان کرمان تا ۱۵ اردیبهشت ماه در آماده باش کامل می‌باشند.

کد خبر 6086572

دیگر خبرها

  • امدادرسانی٩تیم عملیاتی هلال احمربه مردم زرند/تخلیه آب منازل
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • امدادرسانی‌ هلال احمر به حدود ۴۰ هزار و ۹۳۴ آسیب دیده سیلاب بلوچستان تداوم دارد
  • امدادرسانی به ۲۴۵ حادثه در گلستان/حوادث جاده‌ای در صدر
  • سیل بهاری با سیستان و بلوچستان چه کرد؟ | امدادرسانی تا کی ادامه دارد؟
  • امدادرسانی به بیش از ۶‌ هزار خانوار سیل‌زده +فیلم
  • اعزام ۱۳ نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر بام ایران برای امدادرسانی در چهار حادثه
  • هلال احمر در خط مقدم امدادرسانی به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی به ۴ حادثه در چهارمحال‌ و بختیاری