Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: امروز نیروهای مسلح این سپر دفاعی مستحکم را برابر تهدیدات دشمن برای نظام جمهوری اسلامی ایران فراهم کرده است.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ دوم خلبان بازنشسته حسین خلیلی، با اشاره به رویکرد سیاست خارجی رژیم آمریکا با روی کارآمدن رئیس‌جمهور جدید، گفت: رئیس جمهور جدید آمریکا در دوران انتخابات شعار بازگشت به برجام را داد، ولی مُتغیرهای تأثیرگذار زیادی در داخل آمریکا، منطقه و جهان وجود دارد که چشم انداز آن را ضعیف می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وظیفه نهاجا، برقراری امنیت آسمان نظام جمهوری اسلامی ایران

وی در ادامه با اشاره به نقش نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ایجاد امنیت هوایی کشور، تصریح کرد: وظیفه نهاجا، برقراری امنیت آسمان نظام جمهوری اسلامی ایران است و این وظیفه را به خوبی انجام  و در راستای تحقق مستمر این امر نگهداری، تعمیر و آماده سازی محصولات دفاعی خود را به نحو احسن انجام داده است.

بیشتر بخوانید: مسیح ارتش در کردستان که بود؟ + عکس

مشاور فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: امروز رژیم آمریکا و فرزند نامشروعش رژیم صهیونیستی در حوزه هوانوردی خود را از قدرت‌های برتر جهان می‌دانند، ولی نظام جمهوری اسلامی ایران طی این سال‌ها که از تحریم‌های ناجوانمردانه دشمن می‌گذرد، توانسته درحوزه صنعت دفاعی به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کند، ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه نیروی هوایی هم در این راستا توانسته اقدامات خوبی انجام دهد.

خلیلی بازدارندگی را سدی مُستحکم در برابر تهدیدات دشمنان نسبت به ایران اسلامی برشمرد و افزود: نیروهای مسلح مطلوبیت تجاوز به خاک نظام جمهوری اسلامی ایران را در حوزه‌های زمینی، هوایی و دریایی از بین برده است.

مشاور فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح این سپر دفاعی مستحکم را برابر تهدیدات دشمن برای نظام جمهوری اسلامی ایران فراهم کرده است، اظهار داشت: این به معنای اقتدار دفاعی و امنیتی ایران به ویژه در منطقه است.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران آمریکا جمهوری اسلامی ایران رژیم صهیونیستی برجام ایران نیروی هوایی ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران نظام جمهوری اسلامی ایران نیروی هوایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۰۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی اپوزیسیون از قدرت بازدارندگی ایران در فصل نوین جهانی (+فیلم)

مخالف جمهوری اسلامی هستیم ولی باید پذیرفت که حکومت از نظر قدرت موشکی و پهپادی رشد بسیار موثر و بزرگ داشته است؛ شخص آقای خامنه‌ای با قاطعیت عمل کرد و قدرت ایران را به نمایش گذاشت.

جمهوری اسلامی استاد عملیات‌های تاکتیکی در منطقه است که توانست آسمان اسرائیل را اشغال کند؛ تمام کشورهای عربی از این نمایش هوشمندانه ترسیدند.

این عملیات، آمریکا را به فکر فرو برده که آیا هزینه کردن برای اسرائیل اینقدرها هم ارزش دارد؟

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: روزنامه جمهوری اسلامی: کسانی که ژست اپوزیسیون گرفته اند، دوستان نادانی هستند که از پشت خنجر می زنند استعفای رئیس ائتلاف اپوزیسیون سوریه

دیگر خبرها

  • (تصاویر) جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • یک قدرت بازدارندگی بی بدیل در کشور ایجاد شده است
  • عملیات «وعده صادق» یک تنبیه کوچک برای صهیونیست‌ها بود
  • از بابایی تا صیاد / رشادت‌هایی که دشمن در محاسباتش از قلم انداخته بود
  • نیروی مسلح ایران از قوی‌ترین و محبوب‌ترین‌های جهان هستند
  • نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران از قوی‌ترین نیروهای مسلح جهان است
  • ارتش و سپاه با وحدت، قدرت بازدارندگی را به‌وجود آورده اند
  • ایران اسلامی از قدرت بازدارندگی فراتر از تصور برخوردار است
  • شگفتی اپوزیسیون از قدرت بازدارندگی ایران در فصل نوین جهانی (+فیلم)
  • پیام تبریک فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق به مناسبت روز ارتش