Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان گیلان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی کادرفنی تیم ملی فوتبال هفت نفره جانبازان و معلولان ایران، ۳۴ ورزشکار به دومین اردوی استعدادیابی تیم ملی دعوت شدند که از این تعداد ۲ ورزشکار گیلانی است.

مرتضی ورزلدوست افزود: بر اساس اعلام فدراسیون جانبازان این دو ورزشکار گیلانی به همراه سایر دعوت شدگان باید از روز ۱۴ بهمن ماه جاری در اردوی استعدادیابی تیم ملی فوتبال هفت نفره که در مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برپا می شود، حضور یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ناصر اکبرپور و شهرام یوسفی دو ورزشکار از استان گیلان به همراه سایر دعوت شدگان به اردوی استعدادیابی فوتبال هفت نفره کشور باید تا روز  هفدهم بهمن ماه تمرینات آماده سازی خود را زیر نظر کادر فنی تیم ملی و استعدادیابان ادامه دهند.

وی بیان کرد: همچنین تعدادی از کارشناسان و استعدادیابان در این اردو حضور دارند تا نفرات برتر را انتخاب کرده و این نفرات به تیم ملی فوتبال هفت نفره جانبازان راه یابند که امید است هر دو ورزشکار گیلانی دعوت شده با درخشش خود به عضویت این تیم درآیند.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد:با توجه به اعلام فدراسیون جانبازان، ورزشکاران و کارشناسان استعدادیاب تیم ملی باید نتیجه تست PCR مربوط به تست کرونای خود را حداکثر ۷۲ ساعت قبل از ورود به اردو ارایه دهند و پس از آن در این اردو حضور یابند.

برچسب‌ها فوتبال فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون های ورزشی گیلان فوتبال فدراسیون های ورزشی گیلان اخبار کنکور ملی فوتبال هفت نفره تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۰۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از چهار وزنه بردار فارسی به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان ۱۲ ورزشکار را به اردوی این تیم دعوت کرد.
حمیدرضا زارع، علیرضا عباسپور، ابوالفضل زارع و علیرضا نصیری چهار وزنه بردار مرودشتی دعوت شده از فارس در این اردو هستند. اردوی تیم ملی وزنه برداری جمعه ۳۱ فروردین در کمپ تیم‌های ملی در تهران آغاز می‌شود.
تیم ملی ایران خود را برای حضور در المپیک پاریس و رقابت‌های جهانی ۲۰۲۴ منامه بحرین آماده می‌کند.

دیگر خبرها

  • دعوت ۲ ورزشکار پیوند اعضا به انتخابی تیم‌های ملی پتانک و بولس
  • راهپیمایی مردم گیلانی در حمایت از عملیات «وعده صادق»
  • ۲۰ بازیکن به اردوی تیم واترپلو زیر ۱۸ سال دعوت شدند
  • دعوت والیبالیست های آذربایجان شرقی به اردوی انتخابی تیم ملی
  • دعوت از چهار وزنه بردار فارسی به اردوی تیم ملی
  • دعوت به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان
  • چه خبر از ورزشکاران استان
  • برگزاری راهپیمایی ضد صهیونیستی گیلانی ها در حمایت از مردم غزه
  • برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی گیلانی ها در حمایت از مردم غزه
  • دو هرمزگانی به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان دعوت شدند