Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا ابوذر کوثری در شورای اطلاع رسانی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: کیفیت ارتباط با رسانه‌ها به جهت تنویر افکار عمومی و بازگو کردن خدمات نظام و دولت باید افزایش یابد.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط کنونی کشور کار اطلاع رسانی بسیار مهم و حساس است و کار اطلاع رسانی حتما باید پیوست رسانه‌ای داشته باشد تا بتواند به اهداف مشخص دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: پیوست رسانه‌ای طرح‌ها و اقدامات نظام و دولت یک ضرورتیست که بر همگان روشن است.

وی اظهارداشت: پیوست رسانه‌ای طرح‌ها و اقدامات انجام شده نه تنها جزیی از کار نیست بلکه بخش مهم کار محسوب می‌شود و باید همگان نسبت به این مساله توجه داشته باشند.

کوثری بیان کرد: دستگاه‌ها اجرایی سیستان و بلوچستان در حوزه فضای مجازی ورود داشته باشند زیرا خیلی از اقدامات انجام شده در فضای رسانه‌ای و مجازی دیده نمی‌شود.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی در سیستان و بلوچستان در صورتیکه در یک مساله با مشکل مواجه هستند باید اطلاع رسانی کنند تا مردم در جریان امور قرار گیرند زیرا در این صورت می‌توان نظر افکار عمومی را جلب کرد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همان گونه که شرایط کشور را درک می‌کنیم باید شرایط رسانه را نیز درک کنیم و با آنان همراهی بیشتری داشته باشیم.

وی تصریح کرد: موج مطالبه گری که در سطوح خرد تا کلان در کشور فراگیر شده نقطه مثبتی است و این نقطه مثبت در جاهایی می‌تواند پاشنه آشیل شود.

کوثری اظهارداشت: بیشترین مطالبات به رسانه‌ها می‌شود و آنان این مطالبات را به بدنه دستگاه‌های اجرایی منتقل می‌کنند و مدیران باید از آنان استقبال کنند.

وی بیان کرد: اهمیت رسانه و متولیان آنان و اهمیت ارتباط با رسانه‌ها در سیستان و بلوچستان باید تقویت شود تا بتوان به اهداف مدنظر براحتی رسید.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هم‌اینک در شرایطی هستیم که زمینه برای گفتن نقاط ضعف تا گفتن نقاط قوت بیشتر فراهم است.

وی افزود: رویکرد انتقادی رسانه باید حفظ شود و مدیران دستگاه‌های اجرایی در سیستان و بلوچستان باید در این زمینه کمک کنند زیرا اگر غیر از این باشد رسانه از فلسفه وجودی خودش فاصله گرفته است.

کوثری گفت: در چهارچوب سیاست های کلان کشور و نظام و اخلاق حرفه‌ای باید کمک کنیم تا مسائل عالیه نظام حفظ شود.

وی اظهارداشت: در سیستان و بلوچستان خدمات خوب و بی بدیلی توسط دولت‌های مختلف و نظام انجام شده است که معرفی این خدمات بر عهده روابط عمومی ها و رسانه‌هاست.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: ما نمی توانیم کل خدماتی که دولت‌های مختلف و نظام در این استان انجام داده است را زیر سوال ببریم.

وی تصریح کرد: ضمن بیان کاستی‌هایی که وجود دارد باید خدماتی هم که از سوی دولت و نظام انجام شده را نیز برای مردم تبیین کنیم.

کوثری افزود: در آستانه گرامیداشت دهه مبارک فجر هستیم و این دهه بهترین زمان برای معرفی دستاوردها و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان رسانه دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان رسانه دهه فجر سیستان و بلوچستان رسانه دهه فجر اخبار کنکور معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان اطلاع رسانی انجام شده دستگاه ها رسانه ای رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۰۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، رسول سواری ظهر چهارشنبه در اختتامیه رویداد استارتاپی روش‌های مدیریت مصرف آب در صنایع نساجی در دانشگاه صنعتی اصفهان اظهار کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی آماده دریافت ایده‌های خلاقانه در حوزه‌های مختلف است و آنهایی که قابلیت پرورش و ارتقا دارد را حمایت می‌کند و در اختیار صنعت قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه دانشجویان در بسیاری از موارد با ایده‌های خلاقانه خود، مسائل صنایع را حل کرده‌اند، تصریح کرد: در بخش ارتقای تکنولوژی صنایع از حضور دانشگاهیان استقبال می‌کنیم و هم‌اکنون نیز در بخش مدیریت بهینه و همچنین تکنولوژی و صادرات پذیرای دانشگاه و افراد فعال در حوزه نوآوری و فناوری هستیم چراکه ارتقای فناوری یکی از اولویت‌های صنایع به‌شمار می‌رود و باید در جهت رشد و توسعه بازار صنایع قدم برداریم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان با تاکید بر اهمیت بهینه‌سازی و مدیریت مصرف منابع گفت: امکانات زیرساختی شهرک‌های صنعتی ایجاد شده نیاز به توسعه دارد و به همین علت در بخش تأمین زیرساخت‌ها به ویژه در حوزه آب و برق مشکل داریم. یکی از راهکارهای حل این مشکل، افزایش تأمین منابع و راهکار مهم دیگر، بهینه‌سازی و مدیریت مصرف است.

وی کمک‌های بخش دانش‌بنیان به صنعت را ضروری دانست و ادامه داد: اگر ارتباط بین دانشگاه و صنعت تقویت شود، قطعاً در حوزه صنعت نیز مثل قدرت موشکی، حرف برای گفتن خواهیم داشت و در حوزه اقتصاد هم با همین رویکرد می‌توان مسائل و مشکلات را حل کرد.

سواری معتقد است که نفوذ علم در همه زمینه‌ها کارآمدی و اثربخشی دارد و هرچه به سمت جلو پیش می‌رویم، نیازها بیشتر می‌شود، امید است به واسطه حضور اعضای هیئت علمی و دانشجویان در دانشگاه، مشکلات صنعت حل بشوند.

وی ادامه داد: در دوران پیش از انقلاب اسلامی، حتی یک شهرک صنعتی منسجم در استان اصفهان وجود نداشت و اگر کسی قصد ایجاد واحد صنعتی را داشت و به دولت و حاکمیت وصل نبود، باید مشکلات و سختی‌های فراوان را تحمل می‌کرد اما امروز به لطف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فقط در استان اصفهان بیش از ۱۰۰ شهرک و ناحیه صنعتی استقرار دارد که بیش از ۲۰ هزار واحد صنعتی را تحت پوشش خود قرار دادند.

کد خبر 6087794

دیگر خبرها

  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • : تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌ها
  • رادیو باسابقه‌ترین رسانه در صداوسیمای سیستان و بلوچستان
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان