Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@21:00:37 GMT

گرم شدن هوا تا روز جمعه در استان همدان

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۰۷۱۷

گرم شدن هوا تا روز جمعه در استان همدان

حسن باقری شکیب، کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: دمای هوا در استان همدان تا روز جمعه رو به گرم شدن است و دمای هوا از ابتدا تا آخر هفته نزدیک به ۱۱ درجه سانتیگراد افزایش پیدا می‌کند.

او از افزایش آلاینده‌های هوا در استان خبر داد و افزود: با کاهش دمای هوا طی این هفته در شهر‌ها و مناطق صنعتی استان افزایش آلاینده ها‌ی هوا را شاهد هستیم و این روند تا آخر هفته ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان اظهار داشت: در اواخر هفته با ورود سامانه بارشی از جنوب و غرب استان، بارش باران و برف را در بیشتر نقاط استان خواهیم داشت و باعث پاکیزگی هوای استان از آلاینده‌ها می‌شود.

طی شبانه روز گذشته دمای هوا در همدان بین ۹ درجه سانتیگراد زیر صفر تا ۹ درجه سانتیگراد بالای صفر در تغییر بود و اسدآباد و نهاوند با ۱۱ درجه سانتیگراد بالای صفر گرم‌ترین و کبودراهنگ با ۱۱ درجه سانتیگراد زیر صفر سرد‌ترین نقاط استان بودند.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افزایش آلاینده های هوا افزایش دمای هوا درجه سانتیگراد استان همدان دمای هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۰۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آب و هوای تهران در پایان هفته

به گزارش خبرگزاری مهر، بر پایه بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و واکاوی الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین روز جمعه (۷ اردیبهشت) در ارتفاعات شرقی استان گاهی افزایش ابر، افزایش باد، گاهی رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق دور از انتظار نیست. از امروز (۶ اردیبهشت) روند تدریجی افزایش دما در سطح استان مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، شهریار با بیشینه دمای ۲۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۷ اردیبهشت‌ماه) صاف تا قسمتی ابری، وزش باد، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و طی شنبه (۸ اردیبهشت‌ماه) صاف و وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. طی ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه سنجش آلودگی فیروزکوه ۰.۷ میلیمتر بارش دریافت کرده است.

کد خبر 6088668 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • وضعیت آب و هوای تهران در پایان هفته
  • افزایش تدریجی دمای هوا در همدان
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • دمای هوا در مناطقی از زنجان به زیر صفر رسید
  • پیش بینی وقوع تندر و آذرخش در تهران
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان
  • تداوم رگبار و رعد و برق تا پایان هفته/ شدت بارندگی در این استان‌ها
  • سامانه بارشی امروز از زنجان خارج می‌شود